Paisos Catalans

dijous, 30 d’abril del 2009

LLegir per obligació

Per raons de pes no puc encetar els llibres que esperen , m'esperen impacients per ser llegits...i el que ara estic llegint i rellegint son poesies de Antonio Machado, Amor y pedagogía del Miguel de Unamuno ( la veritat és que el recomanaria perquè és una nívola ( Unamuno no escrivia novel·la , escrivia nívoles) molt interessant, amb un llenguatge endimoniadament irònic...i on es fan estelles de filosofies i ideologies com el positivisme, el cientisme..i altres ismes del moment (1902).... I també per feina m'he llegit, rellegit, repassat o millor dit :m'estic llegint, rellegint i repassant: Sobre la llibertat, i l'Utilitarisme de John Stuart Mill i la Genealogía de la Moral de Niesztche....O sia que estic ben distreta....bé m'oblidava de : Tres sombreros de copa, obra de teatre de l'absurd ( molt anterior a la producció de Ionesco per cert) hilarant, absurda i tendra obreta de teatre en tres actes....tan avançada al seu temps que va trigar uns 20 anys...!!!! a ser estrenada....de Miguel Mihura, el fundador de la publicació humorística La Codorniz....

Bé i també m'ha tocat rellegir-me :Mecanoscrit del segon origen, del prolífic i gran escriptor Manuel de Pedrolo. Una productora de cine catalana ( no sé si és Mediapro) i un director de cine de renom -Bigas Luna-tenen el projecte de dur-la a la pantalla ...a veure si reeixeix. Sort que m'agrada molt llegir!! El que m'empipa és haver de fer-ho per obligació. Què hi farem!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

benvinguts comentaris