Paisos Catalans

dissabte, 3 de juliol del 2010

GREU epidèmia s'escampa per la xarxa

Sí hi ha una greu , molt greu epidèmia que s'escampa perillosa i imparable per la xarxa....la culpable és la Carme
que al bloc Itineràncies poètiques ens ha convocat a inocular el perillossíssim virus de la poesia  en el món intangible de la xarxa sense fils de l'eteri univers dels versos....Tot va començar el recent 1de juliol, imparable allau poètic sense aturador, com una febre mortal i immortal  ens ha trastocat a un munt de blocaires poetes.....hi ha molta qualitat, i perquè no dir-ho també, també quantitat de poesia pura, de poesia impura, de versos en formes clàssiques, de Tanques, haikus , sonets, i de poesia sense forma però poesia.....només portem 48 hores d'aquest itinerari roda poètica de vint-i -i tants aedes , aurigues portadors i portadores de la torxa de Caliope i Erato.....i ho confesso estic a punt de patir estrès  líric.....tan debò patís l'estrès líric i èpic més sovint perquè és un dolç patiment que s'aprima i es converteix en ploma , en so del cor, en ala delta de la imaginació, en flor oberta, en poncella de l'ànima.....n'he fet tres aportacions poètiques .....en faré més...la greu epidèmia no té topall...s'encomana fàcilment i produeix incessantment més i més poesia......si els versos fossin llocs de treball ben cert que no hi hauria mai crisi.....

14 comentaris:

  1. Sí, l'allau de poesia és espectacular! La poesia no és precisament el meu fort, i potser per això encara li dono més valor.

    ResponElimina
  2. Epidèmia ummm, i a mi em fa mirar a tot moment el blog de les itineràncies ;)

    Per sort, em salva la feina feina, que si no...

    d.

    ResponElimina
  3. Estàs unes horetes sense entrar als blogs i t'has perdut un munt de paraules precioses...

    Jo, personalment, no us puc seguir el ritme :-))

    ResponElimina
  4. Jo no m'esperava pas per a res aquest allau de poesia. L'any passat vam fer en un mes 131-132 poemes i ara ja en portem molts mes de 100 en 4 dies, és impressionant.

    Jo tampoc puc seguir el ritme, volia posar imatges i no puc, ahir vaig estar desconnectada i ja m'és impossible recuperar el temps, mentre poso una imatge, m'escriuren dos poemes més... :)

    ResponElimina
  5. Enhorabona per la iniciativa! La poesia sempre és agraïda d'escriure i ser llegida.

    ResponElimina
  6. Gràcies líriques pels vostres comentaris

    ResponElimina
  7. Si els versos fossin llocs de treball jo seria una aturada de llarga durada :) M'agrada, però, llegir aquesta nova força poética

    ResponElimina
  8. Quina epidèmia més benvinguda!

    *Sànset*

    ResponElimina
  9. Quina epidèmia més benvinguda!

    *Sànset*

    ResponElimina
  10. És increïble, no aconsegueixo segir-vos! Sou unes craks!

    ResponElimina
  11. gràcies Sànset, coses2, Pilar....moltes gràcies!

    ResponElimina

benvinguts comentaris