Paisos Catalans

dimarts, 21 d’agost del 2012

Dia de l'ordi! cervesa!

Avui ja estem al mes de fructidor i és el dia de l'ordi, de l'ordi de dos rengles, ves per on ...té a veure amb la disposició de les espigues , l'ordi de dos rengles és el que es fa servir per elaborar la  cervesa, no em direu que no és un dia adequat...amb la calorada que fa ve molt de gust per passar la sed ....jo me la bec sense alcohol, d'aquesta manera me'n puc beure un grapat sense que la boira escumosa m'enterboli el cervell....
A mi m'agrada molt la Moritz però també la Free Damm ....a vosaltres quina cervesa us agrada més? rossa? negra? forta? suau? d'ordi ? de blat? quina és la vostra marca preferida? la moritz? la san miguel, la damm? potser una altra marca?
Com veieu la calor em fa parlar de begudes....què tal una cerveseta ben freda?

i dijous qui suarà més? els de blanc? els blaugrana?

25 comentaris:

  1. Cervesa? La rossa, d'ordi.
    Marques? Mahou, Damm... la que siga que estiga molt freda. Ací tenim una que es diu Tyris, que està molt bona però cal pagar-la a terminis.
    M'agrada beure-la en copa de cristall fi.

    ResponElimina
  2. jo soc o de Voll Damm o de Selecta (la bona de San Miguel)

    ResponElimina
  3. A mi la cervesa m'agrada tota la que sigui bona, que a mi em van destetar amb cervesa ;-))

    Recordo quan, fa vuit anys, vàrem anar a Bèlgica sis dies de vacances (ai, què bonics els records!)(*), la quantitat gairebé infinita de cerveses que tenen allí, és una passada!! Sabors amb fruites i tot... genial!

    Ara bé, normalment, per aquí, sóc la típica que demana "Una Estrella" :-)

    Dijous tot anirà bé, ja ho veuràs, ho visualitzo clarament ;-))

    (*) Que me quiten lo bailao, apa! :-DD

    ResponElimina
  4. Mira que he trobat :-))

    Allí una molt típica és la Duvel

    I també, dir que cada cervesa té la seva COPA especial, la pròpia del tipus de cervesa :-))

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Viure a Deutschland i que no t'agradi (gens, però gens ni mica) la cervesa, és com un crim! Això sí, m'agrada molt el suc de poma, que també és "beguda oficial", hehe...

    Ja ho veus, noia, del tema no puc dir ni piu!

    ResponElimina
  7. La Leffe és una de les cerveses d'abadia, és molt bona... A Reus la tenen en algun lloc :-)))

    ResponElimina
  8. Doncs mira, ara una cerveseta em ve molt de gust!
    Un dia vaig descobrir la Desperados (cervesa amb tequila) i em va agradar força. A Anglaterra vaig provar una Giger Beer, cervesa amb gingebre i ojalá se'n comercialitzés aquí perquè no beuria res més!
    La Moritz també està bona... i la Rossita.... i..... hehehe!

    ResponElimina
  9. Ostres, tu, ho he trobat!!

    Miraaaaaaaa aquí vaig provar per primera vegada a la meva vida una d'aquestes cerveses afruitades. No es veu massa bé però a l'ampolla posa "Mort subite"

    Per cert, a Brussel·les tot és així, rigorosament bilingüe. Agafes el tren i tires cap amunt... Gant, Bruges, Anvers... i, de cop, els lletrerets del tren deixen d'utilitzar el francès i NOMÉS apareix el neerlandès :-))

    ResponElimina
  10. M'agrada qualsevol tipus de cervesa. Ben freda, això sí. És la beguda del ciclista. Ara, la meua preferida: la Voll-Damm, tot i que recorde de jove com la feien més forta. Deu ser cosa de les retallades, que va de temps que hi són. Un glopet? :)

    ResponElimina
  11. No m´agrada gens, però gens ni mica com diu en Ferran, però no he mort ningú!

    Salut! jo brindaré amb cava.

    ResponElimina
  12. La veritat és que no sóc massa cerveser, tiro més a coca cola zero, però si he de triar, Moritz i Damm, San Miguel no que li tinc mania. I si el local m'ho permet, m'agrada beure sidra irlandesa, d'aquesta que es pren amb gel. Per aquí, amb sort, trobes la marca Magners, però m'agraden més la Bumpers i la Strongbow.

    Dijous no sé qui guanyarà o qui patirà més o tindrà més sort, però nosaltres els farem suar segur.

    ResponElimina
  13. De les sense alcohol, que són les que bec jo, sens dubte la Moritz. La Buckler en segon lloc.

    ResponElimina
  14. Per ordre de preferència: Woll Damm, Moritz, Estrella

    Després podem saltar a les d'importació que hi ha vertaderes joies!

    Dijous crec que suaré més jo que no els que corrin pel camp!

    ResponElimina
  15. Com m'agraden els teus mesos i dies! Tenen un o sé què, que què se jo ^0^
    Prefereixo el vi, que no pas la cervesa. Quan en bec, però, em demano una Voll Damm; m'encanta la seva amargor.
    Que suaran segur!!! Somric.

    ResponElimina
  16. Una entrada molt apropiada
    m'agrada la cervesa rossa, amb alcohol, de pressió i amb el punt just d'escuma, brups! perdó....
    com aquell que diu:
    -cambrer, una cervesa
    -de pressió?
    -no, alcoholisme....

    sí, humor de borratxos
    salut!!!

    ResponElimina
  17. Mmmmmmmmmmmmmhhhhh, a mi no m'agrada, però sí barrejada amb llimonada o gasosa...la marca? No sé, els meus fills es dediquen a comprar-ne d'aquestes artesanals...

    ResponElimina
  18. A la nevera hi tenim San Miguel i San Miguel 0,0 (de llarg, per al meu gust, la millor de les sense alcohol).

    Per fer una mitjana tranquil·la, la Moritz. I per provar autèntica cervesa, no hi ha res com les artesanals.

    Au, vagi bé!

    ResponElimina
  19. mmm, una cervessa ben gelada, si us plau!

    No sé apreciar gaire la cervessa. Només sé que la Moritz no m'agrada, xò poca cosa més.... què hi farem....

    Mmm, demà? què passa demà? ai, ai, ai, que estic massa out del barça!!!

    ResponElimina
  20. Jpmerch ....molt bé, la Tyris no la conec....és molt cara dius? si en copa de cristall gelada mmm!

    Assumpta ets la reina cervesera! premi als comentaris per quantitat i qualitat! deu n'hi do...ets tota una experta!per cert quan bevia alcohol també m'agradava molt la Leffe! i una cervesa ecològica feta a base d'espelta que estava boníssima!
    en quan a la porra no sé...hauria de fer el post ara i per quan la gent se'l miri estarem ja massa aprop del començament de partit....encara que els teus desitjos són quasi "ordres" ( és broma :-))...em sembla que no la faré.....la porra....tanmateix jo amb un 4 a 0 em conformava!
    pons007 de jove la Voll damm ...ui me n'havia begut moltes i ben bones que estaven.. ara una sola voll damm em tiraria a terra...ara no provo l'alcohol ..estic en una etapa abstèmia!
    ostres Ferran! almenys t'agrada el suc de poma... contra gustos...
    Alba cervesa amb tequila ! deu ser la bomba! jo me la beuria sense tequila enlloc de desesperados seria un esperançat!
    Vicicle les coses de jove tenen un altre gust..deu ser això la Voll damm potser és la mateixa però nosaltres ja no...
    sa luna com diu la dita contra gustos no hi ha res escrit...el cava fresquet també està molt bé!
    Xexu coincidim en la mania a la san miguel....mai m'ha fet el pes...sidra irlandesa ...crec que no l'he tastada.....en quan al partit cert que suaran i espero que apart de suar els nostres marquin la diferència ....
    jeje Glòria coincidim en la Moritz i la buckler...!
    porquet bona tria! i si hi ha cerveses boníssimes, les belgues, les txeques... home jo també suaré per la calor i pels nervis però espero que sigui un gran partit!
    Gràcies esborrall, Pilar....veus a mi el vi no m'agrada gens! salut i fresca!
    Gregori estava segura que t'agradava la cervesa rossa! no sé perquè ...salut! que vagi de gust!
    Zel amb llimonada també està molt bé ...ai la gasosa...pots creure que fa anys i panys que no la tasto! és cert cada vegada hi ha més cerveses artesanes que estan molt molt bé!
    Ferran tens raó de tots els comentaristes només sa lluna i tu....però potser hauríem de comptar en XeXu a ell tampoc li agraden ...!
    Assumpta no no faré la porra....sorry!
    Maurici veus a mi la san miguel no m'agrada....la moritz sí! gràcies!
    rits una cervesa gelada amb la calorassa que fa! un plaer pel cos!
    rits és el primer partit de la supercopa que enfronta els campions de lliga i copa de l'any anterior...Reial Madrid i Barça!!!

    ResponElimina
  21. Ferran volia dir que al Xexu no li agraden gaire o en excés les cerveses....val doncs només tu i sa lluna del club dels sense cervesa!

    ResponElimina

benvinguts comentaris