Paisos Catalans

dijous, 29 d’agost de 2013

Tot ha canviat

Pel projecte de Lletratura , de l'associació Ad'Art



“Tot ha canviat”  vas dir i jo vaig pensar, que no podia ser, que era  una distorsió cognitiva ...al capdavall , “tot” és només un palíndrom de tres lletres .
“Tot ha canviat”....és una oració impersonal on no queda clar si “tot” és subjecte o és complement ...o potser estimat et refereixes a Thot?
. Thot , déu de la saviesa, creador del llenguatge, del calendari i l’escriptura....Thot ha canviat .....no dius el què ha canviat o si ha canviat ell mateix ...sí Thot,  ha canviat i ara és alhora ibis i babuí ....hermetisme ignot del moment present.
  

Nota: Thoth
Hermetisme 
Thoth



12 comentaris:

  1. Bones elucubracions del palíndrom en qüestió!
    :-)

    ResponElimina
  2. i tanmateix, tot ha canviat i Thot també! tchts, tchts...

    ResponElimina
  3. I encara més casolà seria:
    Thot, canvia't



    ResponElimina
  4. Ha costat de sortir, però al final ho has fet amb nota eh?

    ResponElimina
  5. Quina genialitat sintàctica, Elfree! M'ha canviat la manera de veure-ho ;)

    ResponElimina
  6. Un relat molt ben trobat !
    M'has sorprès gratament !

    ResponElimina
  7. quins records en Thoth! Recordo que adorant-lo en l'age of mithology podies obtenir els fenix i les tortugues de guerra!

    ResponElimina
  8. moltes gràcies a tots totes i a tothom! són millors els vostres comentaris que el meu intent de relat!

    ResponElimina
  9. Està molt bé, Elfree, arribo tard, però arribo. M'encanta que tot hagi canviat i que Thot hagi canviat...

    Hermetisme ignot del moment present, és una frase genial!!!

    ResponElimina