Paisos Catalans

dissabte, 29 de març del 2014

Denuncia'm! vull butà!

Amb la rauxa i  la disbauxa que també , diuen els tòpics , ens caracteritzen , el nostre bon humor, fa néixer i créixer , enfront les pedregades que ens cauen al damunt, iniciatives com aquesta  Denuncia'm em sembla que sóc demòcrata, ha aparegut una web http://www.denunciam.cat/ on ens proposen que els donem encara més raons per a que ens denunciïn....una d'elles és la de" ...en sembla que sóc demòcrata", podem triar entre un ventall d'opcions si sou particular o bé associació , jo ja hi he anat i he fet servir l'opció altres motius , on podeu afegir les que us vingui de gust com ara "sóc catalana ja és prou per ser denunciada" o "no tinc les mans prou netes ".....a més es pot triar en ser denunciats cap al tard en tornar de la feina (si en teniu) o només puc els matins o em va bé qualsevol hora .....la cosa s'està posant seriosa i ja va bé almenys riure una mica ......
http://www.denunciam.cat/
ah i jo també vull butà !

19 comentaris:

  1. Visca el bon humor!!!!

    Ja m'he apuntat.... Ostrs tu quants motius que tinc! Un munt!!!

    ResponElimina
  2. Molt millor butà que l'altre, encara que siga natural.

    ResponElimina
  3. Jo també vull butà i fa uns dies que em vaig denunciar.^-^

    ResponElimina

  4. N'hi ha que se les pensen totes!

    Des del Far, abraçades.

    ResponElimina
  5. no havia vist aquesta pàgina i encara ric!

    ResponElimina
  6. Vaig a denunciar-me... encara no se ben be per que, però mira en fa gracia :)

    ResponElimina
  7. Que curiós. Aniré a la pàgina, a veure...

    ResponElimina
  8. I després ens podrem jutjar nosaltres mateixos o haurem d'anar al tribunal constitucional

    ResponElimina
  9. Hahahaha síiiiiiii el de "denuncia'm" el vaig veure... però el del "Vull butà" no el coneixia i m'he fet un fart de riure!! :-DDD

    ResponElimina
  10. Denuncieu-nos, si voleu, però volem butà ja!

    ResponElimina
  11. Hahaha,tindran molta feina, i a més a més, volem butà ara mateix.

    ResponElimina
  12. M'he autodenunciat. La falta més greu que faig és parlar mallorquí, valencià, català i lapao simultàniament.

    Fita

    ResponElimina
  13. ja fa dies que vull butà, però de moment em sembla que continuarem passant fredª

    genials propostes. Prendre-nos-ho (ais, aquests pronoms febles,.. no sé si va així) ens ajuda a no caure en l'amargor.

    ResponElimina
  14. El logo és perfectament eficient. Sempre he volgut que em denuncïin pels matis. És millor. He esmorzat i fumat. Cap a les deu em va força bé, encara que a les 11 tampoc no hi ha problema.
    Salut.

    ResponElimina
  15. No sé si això és bon humor o una mica de sarcasme, ens agrada tocar les pilotes també, i ho fem a la nostra manera, riure'ns de nosaltres mateixos, i d'ells, sí que en sabem.

    ResponElimina
  16. Gràcies, Elfree.
    Gràcies a tu ja sóc un individu denunciable.
    Visca l'humor, m'ha agradat molt.

    ResponElimina
  17. VULL BUTÀ!!! Ara mateix.
    I denuncia'm, si us plau!!!
    Que divertit, vaig a veure-ho.

    ResponElimina
  18. veig que en general us ha fet tanta gràcia com a mi, moltíssimes gràcies a tots i a totes i a tothom!!!!!
    per cert perquè a mi no em surt allò de respon sota cada comentari vostre? algú em pot ajudar? per cert jo vaig modificar el codi del blog per tal que no sortís l'es del final pot tenir això a veure?

    ResponElimina

benvinguts comentaris