Paisos Catalans

dissabte, 26 d’abril del 2014

El meu pre-post sant Jordi!!!

En un apunt anterior ja us vaig informar que havia començat a firar-me llibres, doncs bé abans del dia assenyalat ja en vaig firar-me encara més....que són aquestes dues novel-les de dues Sílvies ,
per cert gràcies a la kweilan que em va fer venir el desig de plagi .....
i com que tot queda en família, també em vaig comprar un llibre del germà de la Silvia Soler , el Toni Soler , que encara que gasti un to entre burleta i bromista serveix per fer un repàs ....faig una recerca de moment infructuosa del poemari d'Olga Xirinachs
( potser atès que espero els encàrrecs de la Documenta afegeixo aquest també , ara truco i l'encarrego ipso facto)

El dia de sant Jordi ja fora del lloc de feina, en l'única paradeta que em vaig trobar , hi havia , el Matthew Tree, amb un llibre, la seva primera novel.la en la seva llengua materna: Snug i sigui pel repte que em suposarà llegir-la, sigui perquè aquest escriptor em cau simpàtic, (encara que reconec no haver llegit res de la seva variada producció en català ) doncs vaig fer un cop de cap i au! a més va ser molt amable de dir-me que els seus amics i amigues catalans li han dit que amb ajuda d'un diccionari és de bon entendre ....
Serà la meva primera novel.la en anglès també!!!!

I passat Sant Jordi una sorpresa !!!! entro a l'institut i m'avisen: tens un paquet! (????) tres llibres de poesia: Jardí de marbre, Els mars tancats i Paisatges amb Solitud signats i dedicats tots tres per un dels autors .....una il-lusió tremenda, me'ls enviava una bona companya temporal de feina , germana en qüestió d'un dels poetes ! havíem, hem compartit uns mesos intensos, com intensos són tots els mesos del curs, ni m'ho esperava ni sabia que tingués un germà poeta....jo feliç com un anís! aquests regals inesperats són els millors!

PD.....després al vespre arribo a casa i m'assabento , corpresa, de la mort de Tito Vilanova , i em sap greu, que descansi en pau ) totes les roses per ell! el meu condol sincer.


13 comentaris:

  1. No sabia que la Sílvia Soler i en Toni Soler fossin germans. Gaudeix de la lectura

    ResponElimina
  2. Jo tampoc ho sabia, però m'agrada com escriu la Sílvia Soler. Dels que poses al post, el d'ella, és l'únic que he llegit (va ser el meu segon de la Sílvia). I em va agradar molt.

    ResponElimina
  3. Bona lectura!
    Espero que gaudeixis de la lectura del XVè premi de narrativa del lector de l'Odissea, El plagi. Una iniciativa vilafranquina que ens permet gaudir d'obres de qualitat.

    ResponElimina
  4. He llegit l'Estiu que comença de la Sílvia Soler, a mi em va agradar molt.
    No sé què passa amb els teus posts que no em surten a la llista del bloc i de vegades em descuido d'entrar-hi, em sap greu!
    Bon vespre

    ResponElimina
  5. M'ha cridat l'atenció "El plagi"! Tindràs lectures per dies amb tants regals ;) Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  6. Una bona i variada collita. Sobre el Matthew Tree no sé com serà la seva novel·la, llegir-la en anglès segur que serveix, ni que sigui per practicar, però jo he llegit un parell de les seves obres, llibres mediàtics, i no val massa la pena. A i ell em fa gràcia, la veritat, però dels seus llibres puc passar.

    Pobre Vilanova... Descansi en pau.

    ResponElimina
  7. Bona tria, Elfree.
    La Sílvia i el Toni Soler són germans i fills de la poetessa Carme Guasch, de laque hem compartit poesia.
    Ara si que no tindràs temps per avorrir-te, que ja no en tenies. ;)

    ResponElimina
  8. Loreto jo tampoc ho sabia....em vaig assabentar per una companya de feina....espero gaudir amb les lectures! que tu gaudeixis també!

    Carme espero que a mi també m'agradi...gràcies!

    Pilar dons estic molt agraïda a l'empenta lectora de Vilafranca perquè crec que el llibre s'ho val! gràcies!

    Maria Roser no et sàpiga greu són coses de blogger....jo per exemple els dies de diari no tinc temps per navegar i ho faig els caps de setmana i sovint em perdo posts sucosos....

    Gràcies Sílvia bon capde i bona setmana! El plagi promet...n'he llegit bones coses

    No sé Xexu a veure si me'n surto amb Snug ....almenys practicaré això segur, gràcies!

    Glòria gràcies , veus ara he aprés més coses ....mare poeta i dos fills escriptors....ara segur que no m'avorriré gens ni mica! abraçades!

    gràcies quadern de mots , et desitjo el mateix i bones ressenyes( que ja les fas)

    ResponElimina
  9. Tinc pendent de lectura el de la Silvia Soler, allà a la prestatgeria fent companyia als altres pendents ( falten hores, recoi). I veus, jo tampoc sabia que fos germana d’en Toni Soler.

    ResponElimina
  10. Bruixeta ....ja em diràs , quan te l'hagis llegit ....bones lectures i bon diumenge!

    ResponElimina
  11. Quants de llibres! Crec que algún me l'apunto :)

    ResponElimina
  12. bentornada bajoqueta contenta de llegir-te!

    ResponElimina

benvinguts comentaris