Paisos Catalans

dimarts, 1 de juliol del 2014

Dues imatges més que paraules

9 comentaris:

  1. el joc es tracta d'endevinar de quina web han sortit?

    ResponElimina
  2. la combinació de paraules "comunitat" i "d'aprenentatge" em posa els pels de punta!!!!

    ResponElimina
  3. La calavera blava resultat de paraules que tenen que veure amb l’educació és una imatge força potent ( no voldria dir realista, però se m’escapa..)

    ResponElimina
  4. Això em sembla un poti poti de paraules relacionades amb l'ensenyament, en forma de calaveres... Però que no són vacances, ja???
    Petonets.

    ResponElimina
  5. Sort que queda una eternitat pel nou curs

    ResponElimina
  6. Semblen la cara i la creu de la mateixa moneda.

    ResponElimina
  7. pons si la web és el més fàcil ....je je
    Laura hem estat fent la formació inicial durant tres dies de 9 a 14....ja et diré , hi ha coses que em semblen bé i altres no tant temps al temps!
    Bruixeta la veritat volia generar una mena de núvol de paraules i al final vaig trobar la web aquesta hi havia dibuixos per triar i no se´perquè vaig triar aquest dos....i les paraules sí tenen a veure amb la meva feina que encara estic anant a l'institut menys hores però hi vaig....

    M Roser doncs no, jo encara estic treballant , faig un curs de formació, endreço papers etc etc i encara va ser pitjor juliol passat que vaig haver de fer tres visites a tres centres on tenia alumnat meu fent pràctiques ( treballo a un cicle formatiu de grau superior i en sóc tutora) fins el 15 no faig encara vacances i no creguis a l'institut m'hi trobo un grapat de companys i companyes a més de l'equip directiu i més ...

    Loreto un mes i mig !l'eternitat crec que dura una mica més ....:-))

    Glòria? si potser són cara i creu...

    Xavier les imatges van farcides de mots!

    Jpmerch tens raó són els altres que deuen veure el que no hi és.:-)

    ResponElimina

benvinguts comentaris