Paisos Catalans

diumenge, 20 de juliol del 2014

Juliol de trobades al bosc de les paraules i fotografies vistes

Dies de juliol profitosos.... ja us vaig contar que estic devorant llibres com si fossin tomàtecs deliciosos dins una bona amanida d'estiu, i que vaig assistir a un esdeveniment literari  com va ser la presentació del segon llibre d'en Rafel ; doncs l'altre dia vaig poder compartir una bona estona de conversa amb la Glòria , vital i eixerida com un pèsol, i bona poeta, que em va regalar el seu llibre de poesia:  Bosc de paraules , sempre generosa, jove d'esperit i poeta és una gran persona ( no pas una persona gran) , mireu que va dir-ne la bruixeta i  la Carme  i per si no la coneixeu ( cosa que m'estranyaria tractant-se de la Glòria ) podeu llegir l'entrevista que li va fer la escriptora Sílvia Romero per la revista : Lo Cantich ; 
us poso un tastet del bosc .....
Paraules
"Hi ha paraules que fan pessigolles
quan es xiuxiuegen .
Hi ha paraules lleugeres, que volen.
Bombolles de lletres.
Altres són molt dolces, com de xocolata
fonent-se a la llengua."

i a l'endemà:  divendres, vaig visitar una vinateria de santa Coloma : Les Tannines, és fàcil arribar-hi ,  aprop de la Plaça de la vila, al carrer Sant Carles , de fet res més lluny de la meva intenció que fer una cata  de vi ....ja que no en bec , el motiu de la petita excursió és admirar i veure una exposició de fotografies sobre les festes de Sant Joan a  Menorca realitzades per en fra Miquel , blocaire, jardiner, fotògraf ....si el de llibre primer i del banc amb vistes

http://llibreprimer.blogspot.com.es/2014/06/festes-de-sant-joan.html


Veure i beure en un mateix lloc .....les fotografies em van agradar, i més amb la companyia del Fra Miquel in person que ens va parlar de com i quan havia fet les fotos, de quina era la seva preferida ....molt amable, agradable....visual....penseu que només estaran les fotografies exposades fins el dia 27 d'aquest mes ....no us ho perdeu !!!!

13 comentaris:

  1. Ostres, ostres... i jo que encara la tinc pendent... tinc un desastre d'horaris desorganitzats ...

    ResponElimina
  2. grrr.. altre que se m'escape i és que en falten dies, hores o poder organtizació

    ResponElimina
  3. Paraules pessigolleres, paraules-bombolla...
    Les teves paraules sonen a vacanceres!

    ResponElimina
  4. En llegir-te he pensat que podries fer un programa d'entreteniment d'aquests que fan a la tele on t'expliquen què fan i deixen de fer els famosos. No els de tafaneries i morbo, sinó aquells que t'expliquen on van a passar les vacances, com juguen amb els seus fills... Però tu ho faries amb blogaires. Si un fa una exposició, o presenta un llibre, o hi ha una trobada blogaire, tu sempre allà i a donar la notícia.

    Què dir d'aquests dos insignes blogaires, la Glòria és un sol de persona. I en Fra Miquel no el conec tant, però m'agraden les seves fotografies, com a qualsevol, és clar!

    ResponElimina
  5. Nena, em faràs sortir els colors!
    Gràcies, maca, agraeixo molt les teves paraules. I les teves XeXu.
    M'agrada molt compartir una sense alcohol amb tu. A veure si tornen a trobar l'ocasió.
    Prenc nota de lo de l'exposició d'en Fra, per si hi faig una escapada.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. O sigui que hi ha blocaires que existeixen en persona, que fort!

    ResponElimina

  7. Gràcies per la crònica d'actualitat blogaire, compartir poesia amb la Glòria és un plaer.


    PD. Ai, ai, que ja et veig fent alguna crònica vaticana maridada amb vi de missa ;)

    ResponElimina
  8. Carme dona no podem arribar a tot arreu

    bruixeta a mi sovint també em passa!

    Xavier el mèrit és de la Gloria les paraules bombolla són seves, del seu llibre!

    Xexu o sigui que em veus de reportera com un vell programa que es deia a casa dels famosos o una mena de actualitat cultural de la catosfera....miraré de parlar amb tv3 però no crec que em facin cas -))tens raó la Glòria és un encant ! i el fra Miquel un polifacètic !

    Glòria tot el que he dit i escrit és cert .....en breu en farem una altra , de sense alcohol ....eep fins el 27 tens temps de veure les fotos!

    pons! ara t'he pescat! tu ets persona o holograma?

    Rafel sempre són plaers compartits ! no jo amb most em conformo

    ResponElimina
  9. Aquesta setmana he coincidit amb tu en una cosa: He fet unes hores de tertúlia amb la Glòria i estic d'acord que és una excel·lent persona...
    Petonets.

    ResponElimina
  10. Jo vaig quedar amb ella un dia abans ....em va dir que havia quedat amb tu a l'endemà ....si hi estem d'acord!

    ResponElimina
  11. benaventurada tu, que tens temps per devorar llibres ;) Bona peta la Glòria, si. Un petó per ella des d'aquí.
    Últimament no blogueixo gaire :P
    Moltes gràcies per les teves paraules Elfree.
    L'exposició estarà fins avui ja que demà a Les Tannines han decidit fer festa. Però encara les podreu veure dimarts 29 ja que fins llavors, al vespre, no puc anar-hi a desmuntar. Si us hi acosteu m'hi trobareu i potser us demano que m'ajudeu hehehe.
    Obren al migdia, i a la tarda a partir de les 18h30'
    M'agradaria tornar a penjar les fotos en un altre lloc, així que si algú té o sap d'algun lloc on es pugui exposar...
    Una forta abraçada i que passis un bon estiu

    ResponElimina
  12. una forta abraçada per tu Miquel! i molt bon estiu! a veure si trobes un altre local!

    ResponElimina

benvinguts comentaris