Paisos Catalans

dimarts, 9 de setembre del 2014

la V de voluntat!

Bona V a tothom ! fa uns dies que estic molt enfeinada preparant el nou curs i vaig literalment de cap per no dir que també vaig de natges ......

I estic també emocionada, corpresa i il·lusionada per aquest onze de setembre ,  farem una V monumental amb la senyera catalana al llarg d'uns onze quilometres , m'hi he apuntat voluntària, com tantes altres bones i coratjoses persones d'Assemblea Nacional   Catalana , homes i dones, grans i petits, joves i madurs, hi he de ser a les tres de la tarda però hi haurà gent que trescarà ja des del matí , és el que no els hi cap al cap , els estrets de mires que pretenen que és cosa de quatre eixelebrats dirigits a toc de xiulet per un sol home o una sola dona , no , hi ha centenars, milers de persones de tota condició, ben diferents entres si  que de manera voluntària esmercen cada dia   part del seu temps  , desinteressadament , incansablement, organitzant actes, muntant punts d'informació, repartint fulletons per cada casa, cada  barri, cada poble, és admirable i demostra fins a quin punt hi ha persones convençudes i compromeses a fer que aquesta fita que tenim com a poble es faci possible .
Us escric això després d'haver assistit a una reunió pels voluntaris ,    fins ara no  havia pogut assistir-hi a cap , aquesta era obligada si volia saber com i què i quan per ajudar a organitzar el tram .......estic fins i tot un pel espantada davant el repte de fer que milers de persones es situïn de manera ordenada en files de quatre per cada una de les nou barres per colors .......que surti perfecte, que tot vagi bé.........sobretot m'ha quedat gravat el fet que ens han dit moltes vegades calma, paciència , serenitat, amabilitat per damunt de tot i calma , molta calma, i molta serenitat......recordeu de mirar el correu perquè segurament rebreu un recordatori de quina franja o barra us toca ......la via va encarada al vèrtex, és a dir mirant a Glòries ......nou barres , trenta sis persones per filera , cadascú al seu color ......no serà bufar i fer ampolles però quedarà fantàstic!!!!! sobretot  que quedi clar que si no teniu la samarreta oficial, no passa res mentre aneu de groc o bé de vermell , que la gent gran es porti un cadira plegable per si es cansa , recordeu portar aigua , diuen que el dia serà molt calorós  .........molta il·lusió,  enorme! i també sento una mica de pes de la part de responsabilitat de la barra que em toqui ......

Vinga ! feliç diada, a la tercera va la vençuda ..........una V de voluntat, de votar i de voler ser un país normal i lliure ........

22 comentaris:

  1. Jo aniré a la plaça Pius XII, o sigui a una punta...Bé aquesta és la meva intenció, ara he de mirar la manera més fàcil d'arribar-m'hi.
    Ai noia, si tot només depengués de la voluntat...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jo era al 71! potser no n'hi ha prou però sense voluntat res de res M Roser abraçades vermelles i grogues!

      Elimina
  2. Si resno ho impedeix seré un puntet vermell dins el tram 14. Visca catalunya.

    ResponElimina
  3. Que vagi molt bé, supervoluntària! Segur que tot surt bé, amb calma i il.lusió. Nosaltres tram 66, vermell. Ptns!

    ResponElimina
  4. Respostes
    1. jo de verd perquè duia damunt l'armilla verda del voluntaris d'ANC....ha estat impressionant!

      Elimina
  5. És xulo aquest vídeo promocional, no l'havia vist. Tot anirà bé, l'objectiu és molt ambiciós i ja saps que se m'escapa. Però serem una pila de gent, i això per mi és el que compta. Si no queda bonic, serà espectacular igual. Així que sense pressió, a fer-ho el millor que puguem.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xexu ara que ja ha passat doncs podem dir que sí espectacular!

      Elimina
  6. En quin tram estàs? no serà el 19, oi? xD

    ResponElimina
  7. molta i molta sort a tots els que hi sereu... jo estaré allà de cor, d'ànima, d'esperit... ( un cop més no puc ser-hi presencialment ...grrr....)

    ResponElimina
  8. Com a voluntària que ets: moltes gràcies per la feina que feu: Allà ens veurem!! Tram 44 i de color groc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. de res, es fa el que bonament podem, jo amb armilla verda al 71

      Elimina
  9. Voluntat rima amb llibertat. Ens veiem -és un dir- a la Via. Felicitats!

    Abraçades, des de El Far.

    ResponElimina
    Respostes
    1. amb tanta gentada no et vaig veure Jordi abraçades vermelles i grogues!

      Elimina
  10. Gràcies, Elfree, per col·laborar a fer possible aquesta V monumental i emocionant. He viscut un dia memorable!

    ResponElimina
    Respostes
    1. va ser genial! dels nervis no vaig dinar ......memorable espectacular i emocionant

      Elimina
  11. ha donat la volta al món Loreto! pell de gallina!

    ResponElimina

benvinguts comentaris