Paisos Catalans

dimecres, 28 de desembre del 2016

San(t)s i innocents .....

Al país de les meravelloses tornades al passat ,l’hereu ja no en futur sinó en present, mentre esperava a aparèixer per la caixa absurda , per una vegada pensava ...
Mental -ment meditava el discurs que havia de memoritzar .....( publicitat encoberta d’una marca de cervesa ....que després no diguin que no fem res per fomentar aquella colònia que posseïm al llevant)

Com ja sabeu súb-dits i súb-dites tots i totes menys jo mateix: ferir les normes que garanteixen la «nostra «democràcia i llibertat només porta, primer, a tensions......( si la meva tata ha de medicar-se i l’urda menja sopa de tranquimazins ) i enfrontaments infecunds que no resolen res i no  treuen limpidesa  a les mans , després, a l’empobriment moral i material de la societat...... i si no pregunteu a nós , al meu cunyat, la meva germana i el propi pare ..... i als qui m’han dictat el discurs ....

Avui és el dia dels innocents per això potser.... no prosperarà la demostració de culpabilitat de tants i tants corruptes que riuen per dins i per fora de veure que els hem fotut enlaire la sanitat publica ......i a més per que vegin que sóc la carta que venç, si no faig cas de l’as, m’he disfressat de naip de baralla espanyola .....sortir a l’estranger sempre proporciona als joves, que aquí no troben més que feines mal pagades i temporals , una gran aventura.... i des d’allà poden veure ,més lúcids, la pantomima en que hem convertit la senyora democràcia , que com hem dit abans, és nostra i només nostra, és a dir de tots el meus veïns de palau .....estic molt sensible a totes les causes socials, quan vaig poder veure com patia el senyor Roderick Estones ....pobre home fins i tots les targes del banc se li van tornar negres ! Em vaig adonar del privilegi del dolce far niente i la dolce vita ( perquè no diguin que penso en altres llengües, us adoneu súb-dits i súb-dites? 
Per cert vol dir que són sota els dits ? Sota refranys ?encara no ho entenc del tot.....

Però de sobte va deixa de pensar .....l’esforç havia sigut massa gran .....es va quedar in albi població de la seva colònia que era al nord ..... i es va dedicar a la pintura com aquell paisà baixet baixet i estrafet ......a hores d’ara encara el cerquen i no el troben ......diuen que com que tampoc pintava gens va esdevenir pastor d'ovelles .....que sempre el seguien dient -li beeeé beeeé i era feliç de tant entusiasme

A la colònia de llevant es van fer festes i gran gestes .....es van aixecar castells i es van proclamar independents i va néixer un nou estat de coses que feia molt patxoca ......
continuarà .....

amb innocència tot és possible .....

10 comentaris:

  1. El dia dels innocents
    com que som un poble gran
    demà seguirem proclamant
    que serem independents.

    ResponElimina
  2. Visca els innocents!!!
    Visca la república catalana!!!

    ResponElimina
  3. esperem que tot plegat no acabi en una gran innocentada i podem riure a gust quan acabem

    ResponElimina
  4. Això del monarca va per llarg. Marxarem nosaltres abans que ell. Planyo els pobres espanyols que es quedin amb tota la porqueria...

    ResponElimina

benvinguts comentaris