Paisos Catalans

dijous, 30 de març del 2017

(t)Rucades ....truncades

Març comença el final , ja només un dia queda i març marceja i marceix el record rebregat d'altres dies, les  setmanes marcianes es retiren i aquest dies els marcians del planeta març i el mes de Mart fineix .....vam rebre una visita d'un tal Marià no sé què més, a prometre i vendre fum d'estampa mentre anem fent la nostra via ....

Aquests darrers dies quan la meva alter ego del món no virtual arriba a casa seva que també alhora és la meva , té el costum , malgrat tot, de consultar el contestador del telefon ....ara anomenat fix en contraposició a l'alter, el mòbil ....que malgrat tot no es belluga per si mateix ni és autònom.......doncs bé de manera persistent m'avisa  que ahir també i avui i l'altre dia m'han trucat dos i tres i quatres cops des d'un número de telefon  que és aquest : 917937984 .......consultat el gran germà de google que tot ho sap i tothom vigila, m'he  trobat amb pàgines i pàgines de resultats on es denunciava aquest mateix número, ja que no sóc pas l'únic lloc on truquen a tothora  el més curiós és que la gent diu que si l'agafes no diuen res i pengen ......

He trobat que pertany a Colt Technology Services SA una empresa situada a Madrid que sembla ser es dedica a oferir productes d'internet i telefonia .......són mes pesats que el vesc ( dita que sovint he sentit dir a casa, ignorant si el vesc és realment pesat o es refereix a  la condició de planta hemiparàsita........ ) 

Si són una empresa que ens vols vendre productes perquè aleshores pengen quan algú els hi despenja l'aparell i atén la trucada ? són rucs a més a  més de pesats? o és pel nom ...colt ? ells disparen trucades a dojo i passen de tot? 

L'ull que tot ho registra , google qualifica el tal número de perillós http://datostelefonicos.com/info/917937984

Fins i tot l'empresa és a la Viquipèdia i la matriu és a London ....brexit ?

10 comentaris:

  1. Quin pal aquestes trucades i quina impotència, que no es pugui fer res (no es pot fer res?) per evitar-les, grr...

    ResponElimina
    Respostes
    1. es poden denunciar per assetjament telefònic crec ....

      Elimina
  2. Quan rebo aquest tipus de trucades i no em pengen, sol ser sempre l'hora teòrica de la migdiada. Teòrica, perquè jo gairebé mai no faig la migdiada. Quan truquen, dic, els responc amb contundència que m'acaben de despertar i que no necessito res, i, amb to agre, els dic "Moltíssimes gràcies, de tota manera". Pengen ràpidament. Sobretot, perquè no m'entenen: els ho dic en català.

    ResponElimina
    Respostes
    1. a part de ser pesats són insistents i reiteratius , si algú respons quan agafes l'aparell solen ser aliens i refractaris al nostre idioma

      Elimina
  3. A mi també em truca sovint un número de Madrid, però no sé si és aquest mateix. No l'agafo mai, en general, res del que em vingui de Madrid em pot interessar, no crec que em puguin oferir res que vulgui.

    ResponElimina
  4. A mi també m'ha passat que em telefonen i quan l'agafe, pengen. No sé, però, si és el mateix número que tu dius.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jo és que tinc un telefon que em permet saber el número del qual m'han trucat i després comprovo a la xarxa i s'acumula denúncies

      Elimina

benvinguts comentaris