Paisos Catalans

diumenge, 30 d’abril del 2017

Post de Post- Sant Jordi

Fa vent i plovisqueja .....avui es celebra encara la fira de la terra al parc de la Ciutadella de la ciutat com cal....

El dia de Sant Jordi va fer un bon dia, no em vaig firar gaire perquè la llarguíssima llista de llibres que esperen ser llegits amenaça per invadir-me la casa i l'esperit i les hores ......

Vaig regalar un llibre , aquest
me'n van regalar un :

i jo em vaig firar , un com sempre faig a la paradeta de la fundació Pare Manel
i aquest perquè em cauen bé els qui malden per defensar la seva llengua :
com podeu veure no faig gairebé mai cas de les novetats ....excepte de vegades com aquest que em vaig firar després dos dies més tard , Llum ; o aquest altre força antic que em vaig comprar aprofitant que en el transbord del metro hi havia una paradeta del llibre solidari  ....per 2 euros una novel.la  de Miquel de Palol
i visca el primer de maig!!!!

i disculpeu el retard : Visca el País Valencià  ! ja n'hi ha PROU!!!

22 comentaris:

  1. Una curiositat: a qui vas regalar "Recursos inhumans" no és pas un treballador de Recursos Humans d'una d'aquestes empreses tan humanes que tenim avui dia?

    ResponElimina
  2. doncs no , li vaig regalar a una amiga lletraferida que és "fan" d'aquest escriptor i en general de la novel-la negra ....als qui dius mai els regalaria res

    ResponElimina
  3. bé al treballador o treballadora potser sí però per fer-se mala sang .....no cal

    ResponElimina
  4. Una llisteta ben atípica i ben interessant Elfree.

    Jo no he fet post de Sant Jordi, aquest any... Com que els llibres que llegeixo ja estan tots a la llista, m'ha semblat que no calia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. atípica sens dubte ....en general no sóc amiga del llibres millor venuts ...

      Elimina
  5. Una bona collita de properes i agradables lectures, Elfree! La meva adquisició ha estat més modesta, també perquè se me n'acumulen massa per llegir...

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja som dues les que tenim llistes acumulades....ai el temps !

      Elimina
  6. Bona collita, entre una cosa i l'altra. Perquè compto que el Lemaitre que vas regalar te'l deixaran després, hahaha. Força interessant. Aquest de 'Llum' ja diràs què tal. 'L'aquari' no el llegir´, perquè 'Sukkwan Island' em va matar i és un autor que he eliminat de la meva llista. I del Marc Pastor en tinc un que espera torn. Diuen que és un dels bons escriptors que tenim, ho haurem de comprovar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. sí sí i tant que me'l deixaran....contra gustos no hi ha res escrit....ah et puc confirmar que en Pastor escriu bé , fluid i amè....avui mateix m'he acabat de llegir la Mala Dona i per a mi està força bé la veritat

      Elimina
  7. Hauràs de buscar temps Elfreelang, per llegir els nous llibres i acabar els pendents.
    No sabia de l'existència d'aquest llibre de Pierre Lamaitre.
    En la meva ignorància el juny del 2013 vaig plagiar, involuntàriament, el títol de "Recursos inhumans" per fer un post al blog Fita:
    http://xavierpujolguarro.blogspot.com.es/2013/06/recursos-inhumans.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. xavier no sabies de la seva existència perquè és el darrer que ha publicat , així dons no era cap plagi sinó futurisme

      Elimina
  8. Jo també n'he replegat uns quants de llibres. Veurem quan trobo temps per llegir-los!

    ResponElimina
    Respostes
    1. segur que tens una mica més de temps que jo Glòria!

      Elimina
  9. està ben demostrat que escollint lletres i ha una diversitat impresionant

    ResponElimina
  10. Ei, fa 2 dies vaig veure comentaris ben elogiosos d'aquest de Recursos inhumans, que te'l deixi la teva amiga, sí.
    Llum no sé, sembla pertorbador, no? No acabo de veure per on va.
    Bones lectures!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. sí Llum és pertorbador..però fa de bon llegir i al capdavall la literatura té això pot crear mons humans inhumans, estranys, paral·lels, nous o vells ....està ben escrit i tot es va intuït línia a línia fins l'esclat ...merci! bones lectures també!

      Elimina
  11. Bones lectures, Elfree. Jo, per St. Jordi, en vaig regalar uns quants i me'n vaig comprar un per a mi:
    "La lluna per tots sants" (un premi de narrativa curta "25 abril"). Però encara no l'he pogut començar, ja veurem.

    ResponElimina
  12. Se m'oblidava. Uns dies abans de la diada, de pas que en comprava uns quants per regalar per St. Jordi, me'n vaig comprar un altre per a mi. Un poemari: "Nectari". Tampoc no l'he llegit encara.

    ResponElimina
  13. els dos llibres que nombres no sé pas si han arribat al Principat almenys no n'he sentit parlar ....

    ResponElimina
  14. Qué bonic és poder comprar llibres!! :-))

    Jo sempre dono gràcies a les editorials que fan llibres de butxaca hehehe... em van genial!!

    Un llibre nou és com un cofre del tresor, però un cofre en el que, dins seu, hi ha moltes capses i capsetes... a cada una trobes una sorpresa diferent ;-))

    ResponElimina

benvinguts comentaris