Paisos Catalans

diumenge, 17 de desembre del 2017

Vam votar i ho tornarem a fer !

Tot el que estem vivim sembla increïble i és real....un govern exiliat, detingut, imputat, investigat i empresonat, uns líders cívics i civils empresonats preventivament per delictes suposadament existents en les ments del fiscal de l'Estat i altres ,abans , molt abans de jutjar-los, el govern de l 'estat , molt minoritari a Catalunya , ens ha volgut castigar i perseguir, ja molt abans de la celebració del referèndum ....recordem les campanyes, encara vigents, d'odi contra nosaltres, el saqueig de les nostres institucions i la nostra economia,  la persecució de l'expresident Mas i els qui van fer possible la consulta del 9N del 2014 ......inhabilitats i cosits a multes supermilionàries per fer possible una consulta que cap jutge va prohibir .....i que des de l'estat deien que era una costellada ......


El 155 recordem.ho de nou és un article similar ( sense desenvolupar per cap reglament ) similar a un que existia als anys 30  a Alemanya   ....transcric un fragment d'un article del diario.es 

"El gobierno Rajoy ha definido les medidas que piensa aplicar en Cataluña en base al artículo 155 de la Constitución. Sobresale entre ellas el cese del President de la Generalitat y de todos sus consejeros. La medida evoca el llamado Preussenschlag o golpe prusiano que el 20 de julio de 1932 perpetró el gobierno conservador de von Papen contra el gobierno socialdemócrata del land de Prusia, el más poblado y extenso de la República de Weimar. Invocando el artículo 48 de la Constitución de la República y alegando razones de orden público, un decreto presidencial destituyó en bloque al Ejecutivo autonómico y a su jefe de gobierno Otto Braun, un dirigente histórico de la socialdemocracia alemana. El propio canciller von Papen asumió sus atribuciones y nombró un gobierno de “comisarios” desde la administración central.  "http://www.eldiario.es/catalunya/opinions/articulo_155-golpe_prusiano_6_700339972.html

Tot plegat va facilitar el que tothom sap ( bé tothom que sap història) és a dir que Hitler assumís progressivament tot el poder .....per cert si el líder dels "podemos però no queremos" hagués viscut en aquells temps ...hauria acusat als jueus de despertar les ànsies exterminadores de Hitler? què haguessin fet els comuns? haurien dit nosaltres ni amb Hitler ni amb el poble jueu , els dos s'han equivocat? 

Sento si algú s'ofèn, jo i Elfreelang  n'estem molt d'ofeses, i indignades .....som-hi tothom a votar , en aquestes anòmales i dures condicions  ....però hem de votar i votar , m'és indiferent si ho feu per la CUP, o per Esquerra o per la llista del president ( que des del minut zero va reivindicar un afer de país i va proposar una gran llista unitària) jo he anar dubtant , cada dia dubto una mica menys i ja tinc clar que sobretot vull reclamar el retorn i la restitució del govern i el president que va sorgir del parlament català i  varem votar el 2015......l'anulació de les imputacions i la llibertat dels presos .....

Si les enquestes tenen raó o n'encerten per on van els trets doncs que això ens esperoni a votar massivament pels qui volen restablir les nostres institucions......
el 21 de desembre aneu a votar !!!!


10 comentaris:

  1. Jo tinc clar des del primer dia que aniré a votar i també tinc clar
    qui votaré (potser no des del primer dia, però ara sí). No sé si les enquestes són fiables però, per si de cas ho són, actuaré en conseqüència per intentar ajudar a que Ciutadans no sigui primera força a Catalunya.

    ResponElimina
    Respostes
    1. així ho hem de fer Mac ! per cert em disculpo m'he equivocat de dia és el 21 i no el 20 ( ja ho he modificat) espero que podem restablir el que ens han arrabassat!

      Elimina
  2. Votarem per Catalunya, per la República.
    Tant de bo aconseguim derrotar democràticament als del bloc del "Decret de nova 155".

    ResponElimina
  3. espero que sí Xavier si no els derrotem retrocedirem almenys 40 anys

    ResponElimina
  4. tant de bo hi podés anar dues vegades.....tinc unes ganes de fer callar boques.....

    ResponElimina
  5. Jo també tinc clar qui votaré...I no em fio de les enquestes, sinó dels resultats!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. a veure demà com va M Roser resultats i esperem que siguin els desitjats
      abraçades

      Elimina
  6. caram pons m'ho has fet buscar no coneixia la llei de Godwin ...en tot cas que demà puguem restablir la democràcia si ens deixen

    ResponElimina

benvinguts comentaris