Paisos Catalans

dimecres, 5 de setembre del 2012

Emprenyades de setembre

La presidenta del parlament de Catalunya ha dit que els pobres diputats cobren el mateix que fa vuit anys ....doncs jo senyora des del 2009 que cada any se'm demana que faci més i millor per menys , cada any el sou ha minvat .....les condicions laborals empitjoren dia a dia i curs a curs  ..per no parlar dels companys que s'han quedat al carrer, del qui només cobraran el 85%....dels aturats, dels pensionistes, dels autònoms .....au va no m'emprenyi més que ja tinc els nassos plens! 

Demà tindré la sort d'assabentar-me quines matèries em tocaran.....total sóc superwoman i amb 13 dies i 13 nits en tindré prou per a tot, programaré tot el curs, dissenyaré les activitats, i em sobrarà temps per aprendre la matèria no fos cas que sigui alguna cosa que encara no he fet mai ....."com que sóc una persona competent...." em pregunto per quins set sous hi ha gent que té la sort de no variar gaire durant els darrers cursos allò que ha de fer....són incompetents?

I a sobre tinc l'ull dret inflat, vermell, irritat, crec que m'ha sortit un mussol dins .... sort que no és un elefant

Ho sento , vaig curta de son i em calia abocar ....ara faré una altra cosa millor : aniré a c@ts
votaré i espero que se'm passi la mala llet .....aneu a votar!

21 comentaris:

  1. Ostres, Elfree!

    Has inventat la teràpia cats!!!!

    Encara ningú havia dit una cosa tan xula dels cats, que són terapèutics i que vas, votes i et fan passar la mala llet!

    Espero que et funcioni, perquè tens tota la raó del món d'estar emprenyada, tota!!!!

    Cada dia ens donem més raons per estar-ne...

    :) Doncs vaig a recollir el teu vot i a posar-te a la llista! :)

    ResponElimina
  2. M'ha fet gràcia el teu sistema per passar l'empipamenta: Anar a Votar a C@ts! Com diu la CARME "Teràpia C@ts" :-))

    Ara bé, jo al·lucino que fins ara no et diguin les matèries que hauràs d'explicar!! Com pot ser això?? En fi... ja saps... Oooooooohhhmmmmm

    Cuida't aquest ull! ;-)

    ResponElimina
  3. Carme dons ha estat una reacció ben espontània, vull dir que m'ha sortit així....ara estic molt millor, encara que com he deixat escrit m'ha resultat molt difícil votar només un blog i en fer-ho , no us enfadeu pas, procuro fer-ho per blocs diferents dels habituals ....ja no estic tant emprenyada...teràpia c@ts sona bé podríem patentar-la?

    Assumpta és molt complicat d'explicar....primer l'administració que no compleix i sense saber quins professors i quins no no podíem , era com imaginar sense saber, començar a adjudicar....jo també al-lucino perquè pel poc que se´em pinta malament ....la teràpia c@ts va bé el problema és que si demà em torno a enfadar no em deixaran tornar a votar!

    ResponElimina
  4. sobretot quan preparis la matèria pensa en els pobres nens que no en tenen la culpa

    PD: En quantes categories m'has votat? en 3? 4? xD

    ResponElimina
  5. cadascú amb la seva creu....però amb bon humor podrem amb tot.
    respira fons.....expiraaaaaa.
    aaaaaaaaammmmmmmmmmm dos pebrots

    ResponElimina
  6. Ostres, però un cop ja has votat, la teràpia c@ts ja no serveix!

    La senyora presidenta del parlament s'hi ha lluit amb aquest comentari. És gent que ni té ni una mica de consideració, i sembla que de coneixement de la situació actual. Suposo que no cal que digui quan cobra ella, oi? No voldria que el teu mussol es convertís en diplodocus... o es fusionés amb l'úlcera que ens provoquen entre tots.

    Ànims súperwoman.

    ResponElimina
  7. buf,... llàstima que només podem votar una vegada, xq la teràpia c@ts sembla molt bona idea per les emprenyades diàries!

    ànims i cuida't l'ull!!!

    ResponElimina
  8. Votar c@ts està molt però que molt bé, però hauriem de botar a un munt de gent incompetent que només en saben de bla bla bla.
    Que provin ni que només sigui un parell de dies, posar-se a les aules, preparar materials i continguts i viure l'ensenyament i leducació en directe, Potser no farien el pena com ho fan, ni serien tan impresentables.

    Una abraçada, elfree!

    ResponElimina
  9. A mi també m'ha agradat la forma de fer-te passar l'emprenyament. Espero que t'hagi funcionat... encara que és difícil. Bon inici de curs malgrat tot!!!

    ResponElimina
  10. Elfree agafat-ho amb calma, quin remei! I cuida`t l'ull que els mussols són molt empipadors.
    Jo també estic emprenyada, però ara vaig a dormir. Demà votaré de totes totes als Cats.

    ResponElimina
  11. Que poc comprensiva ets amb la presidenta del parlament... pobra dona, que potser no arriba a final de mes...

    Impresentable, tot plegat!

    ResponElimina
  12. ooommm!!! relaxat elvira, que això és només el començament de curs, i no hi h ares que indica que millorarà, sinó al revés. es millor fer un esforç per no cabrejar-se cada vegada que passen aquestes coses, perquè sino ens ho passarem molt malament!

    ResponElimina
  13. Fa uns dies un diputat del PP va dir que ell amb 5000 € de no res doncs que no arribava a final de mes. Què et sembla? Té collo... la cosa. un petó.

    ResponElimina
  14. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  15. Merda, jo també estic de mala llet i ja he votat als cats!!! És un problema, jo m'indigno cada dia i ja no sé com fer-ho per desindignar-me, no vull que sigui el meu estat natural... bff...

    Ànims, hem d'aguantar i lluitar com fins ara. A més, això de superwoman no te'n riguis, que jo crec que ho ets :)

    ResponElimina
  16. Pau i bons aliments!
    Tu tranquil.la que n´estic segura que ho faràs tot molt bé.
    Bon inici de curs i cuida´t aquests ullets que han de treballar molt!

    Una aferradeta ben forta!!

    ResponElimina
  17. Sí, crec que provaré la teràpia dels cats, a veure si em funciona...

    ResponElimina
  18. pons007 els meus nens són grans...20, 30 i fins i tot 48 anys....el vot és secret pssss
    Joan és que ja respiro ja ....però no tenim diners, la matricula que hem de cobrar als alumnes de FP se la queda l'administració...ja tinc estrès....brrr!
    Gràcies Xexu! és que no hi ha dret amb tot el que ens estant fent als treballadors i als qui no tenen feina ara va aquesta dona i té la barra de dir el que ha dit....és que viuen a mart? espero que el mussol , crec que és això es redueixi si no malament....ara mateix em compro una capa!

    rits és una teràpia única d'un sol ús cada vegada..a mi em va funcionar votar a c@ts!

    fanal blau és el que hauria de fer la Rigau passar-se uns quants dies per un centre d'educació i fer el que fem i cobrar el mateix....a sobre a les meves companyes interines el hi han rebaixat la categoria a professors tècnics així cobren menys quins pebrots!
    abraçada!

    gràcies kweilan miraré de fer un esforç de positivisme i pensar que malgrat tot serà un bon inici!

    Gràcies Glòria! jo al pas que anem cada dia una enrabiada, ves i vota que va bé!

    Maurici s'agraeix la ironia ....té pebrots la dona!

    ai kika no no millorarà pas....les condicions de treball semblen un espectacle de circ cada vegada més difícil! hem d'anar en compte a no gastar....m'hauré de relaxar si no encara serà pitjor....gràcies!

    Vicicle és que aquesta gent d'on deuen haver sortit....? i amb 400 euros podrien viure? abraçades!

    gràcies Sílvia no guanyo per indignacions cada dia hi ha nous motius, però és cert que haurem de mirar de fer-ho amb ironia i amb humor ....tots els profes, i els metges i les infermeres i les treballadores socials som supermens i superwomens!!!!!!

    sa lluna aferradetes i gràcies pels ànims...esperem que si que malgrat tot me'n sortiré!

    novesflors va de conya la teràpia c@ts !!!!

    ResponElimina
  19. Jo just acabo de votar.

    Doncs bé, espero que et toquin matèries que ja hagis donat. I sobre el que diu la presidenta del parlament... em callo perquè ompliríem pàgines

    ResponElimina
  20. Per tots ells, com els antics herois d'Atenes i Esparta, quan fotien la mà a la caixa comuna, demano el destarrament.
    Qui els empresona? Els mossos crec que no.
    T'entenc més del que voldria.
    Salut.

    ResponElimina
  21. khalina gràcies! ai c@ts què bé! tens raó callem callem perquè si no els crits srien molt forts!
    gràcies Igor ....desterrament i exili pèls qui foten mà a la caixa!
    salut i llibertat!

    ResponElimina

benvinguts comentaris