Paisos Catalans

divendres, 12 d’abril del 2019

I el temps gira ...

Sento que el temps em persegueix i m'atrapa com en una teranyina, em lliga amb cadenes els peus i no puc arribar on he d'arribar...el temps gira i tot es mou al meu voltant, per fi han pogut retratar un forat  negre .....han detingut a Assange , confinat a l'ambaixada d'Equador a la Gran Bretanya  des una bona pila d'anys... ens va fer costat des del seu obligat asil dins la seva habitació reclòs allà dins fent piulets al gran piulador sobre Catalunya  quan passava el que encara ens pesa damunt , els fets del 20 de setembre, les detencions arbitraries, les inspeccions dubtosament legals, els tancaments de webs, les multes milionàries a les nostres entitats...etc etc i la gran atonyinada contra tots els qui van gosar voler votar i sota la pluja de pluja i la pluja de cops, patacades, estirades de cabells, coces, i empentes i torçaments de dits .......

El món va curull d'injustícies.....armada amb un envàs ple de rentaplats ....la massa ....i la muralla humana va viure uns fets transcendentals que ara estan sub judice surrealista i mentider

Algunes veus ja s'exclamen
 https://www.elnacional.cat/ca/politica/williams-parlament-llibertat-expressio_374356_102.html

https://www.elnacional.cat/ca/politica/judici-proces-westminster-farsa_374455_102.html



un trimestre laboral docent extra llarg .......uns anys de mentides, injuries i patranyes .........

Em refugio a trossets, ens racons perduts del temps que distrec a bocins en la literatura ... en la lectura per tal d'oxigenar el cervell

He llegit ....El quadern suís escrit pel president Torra ( quan no era president) i m'ha agradat llegir-lo .....un estil tendre irònic i amè....pinzellades històriques i geogràfiques, filosòfiques i literàries de catalans, catalanes i la seva relació amb Suïssa, un bon repàs de la desfeta i l'exili ....pintors, artistes, escriptor i polítics....fa de bon llegir i he adquirit i repassat coneixements i he constat llacunes en el meu "saber" .....la història de Suïssa, la   natura, els formatges, els diversos cantons, les cultures les llengües ..... us poso altres opinions més ben performades: http://www.llegirencasdincendi.cat/2018/06/el-quadern-suis-quim-torra/

http://www.nosaltresllegim.cat/2018/el-quadern-suis-de-quim-torra/

https://www.grup62.cat/llibre-el-quadern-suis/274223


8 comentaris:

  1. Jo també vaig llegir el llibre del president Torra, abans que fos president i també em va agradar.

    ResponElimina
  2. Tinc el Quadern suís a casa. Dedicat pel deu autor. Em va agradar llegir-lo. I m'agrada conservar-lo.
    La lluita per la justícia s'està fent llarga. La República s'ho val.

    ResponElimina
    Respostes
    1. quin honor! tenir el llibre dedicat ! i malauradament encara sembla que serà més llarga ....o potser no encara confio en un cop inesperat de gir històric

      Elimina
  3. El temps passa , però nosaltres estem ben aturats, fins quant??? Els europeus sembla que ens fan costat, però de paraula, perquè de fets no se'n veuen per enlloc...
    No he llegit el llibre, segur que pel què dieu, deu ser agradable de llegir.
    Bon diumenge.

    ResponElimina
  4. mai se sap ....mica en mica .....
    El llibre és molt amè i instructiu

    bon diumenge

    ResponElimina
  5. Trobarem un altre moment, posarem en tensió novament l'Estat. Però espero que aquest estadi d'estar lligats de mans i peus no duri massa més...

    ResponElimina

benvinguts comentaris