Paisos Catalans

diumenge, 15 d’abril del 2012

a l'Horiginal!!!! erem més de 40 ....

Anava a fer un llarg escrit però altres blocaires se m'han avançat i com que ho han explicat la mar de bé i estic mandrosa ...llegiu-vos el que diu Rafel, que per cert acaba de treure un llibre Linia groga,un-batec-sota-la-ciutat, us poso el link per si voleu tenir-ne un exemplar....per acabar d'arrodonir el que va passar ahir a l´Horiginal podeu passar per casa de la Carme i per la de l' Arare....vaja que subscric i dic i no escric tot allò que expliquen i també el que no han contat....una vetllada divertida, original, emotiva, cultural, de bon veïnatge, de sorpreses, de trobades i de retrobades...de bingos sense números....de lectura...ah i també varem sopar....i escriure..i xerrar, i .....un excel·lent per la comissió organitzadora i l'enhorabona a  el veí de dalt promotor i origen de totes les històries veïnals que es fan i es desfan...i fundador de blogville , té allotjat a verkami el projecte del llibre  http://www.verkami.com/projects/1343-histories-veinals li calen més euros si no el projecte no arribarà a port ....jo avui mateix hi he posat uns calerons!!!! animeu-vos! falten encara 885 euros....  bé si no m'arriba a tocar una piruleta no participo....però la piruleta era tant bona com el tall de pastís i la vetllada i això definitivament m'ha fet decidir a invertir en el projecte del llibre....
AFANYEU-VOS 14 DIES I 885 EUROS PER FER REALITAT EL SOMNI

Ah i va ser un veritable plaer descobrir les persones que havia llegit o les que no havia llegit encara , que les llegiré, i també retrobar-me amb cares ja conegudes ....veïns, veïnes....blocaires llegits i blocaires descoberts, va ser un plaer compartir la vetllada! una abraçada! a repartir....com a bons veïns...

25 comentaris:

  1. La veritat és que va ser un sopar ben divertit i agradable! Un hurra pel Veí i tota la comissió!
    Un veïnat conegut i un veïnat descobert!
    Una abraçada i bon inici de setmana!

    ResponElimina
  2. Una abraçada, Elfree i gràcies per enllaçar-me.

    Realment és una sort tenir bons veïns, com vosaltres!

    ResponElimina
  3. Veig que aquestes reunions de veïns són molt més amenes que les dels blocs de pisos.
    Bona trobada!!!!

    ResponElimina
  4. Per a mi va ser un dia especial, no només pel ben organitzat que estava i que em va fer gaudir d'allò més, sinó pel que tu dius: trobar-se, retrobar-se :)

    ResponElimina
  5. Moltíssimes gràcies Elfree pel comentari i enllaçar-me. Segur que la crònica del sopar la complementarem a moltes mans.
    La referència al meu primer llibre també m'arriba al cor, només fa una setmana que ha sortit del forn i naturalment el protagonisme ahir el tenien els veïns de dalt.
    Una abraçada.
    :)

    ResponElimina
  6. Eh que si, que hi havia més de 40 persones? ja m'ho semblava, ja... i això que sóc de lletres ;)

    Gràcies per l'enllaç i per la teva visió de les coses, com diu en Rafel, entre tots sortiran un bon nombre de punts de vista, i, pel que veig, tots seran positius. I és que ho han de ser, perquè va ser excel·lent!

    Una abraçada, guapa!!

    per cert, si que vaig agafar un llibre! (tu m'ho havies preguntat, no?)

    ResponElimina
  7. Vinc directa de casa la CARME cap aquí! Jo vull veure més fotoooos!! Només he vist dels d'en BARBOLLAIRE i... mare meva, éreu un munt!! :-))

    ResponElimina
  8. Sou uns cracks, Elfri! Tant els organitzadors de la festassa com tots els que hi vau assistir i li vau donar vida, color i moltes paraules.

    Em feu envejeta i ja veig que algun dia d'aquests m'hauré de desvirtualitzar!

    Aniré passant per la resta de blogs. Ja n'he vist alguns i, la veritat, emocioneu un munt!

    ResponElimina
  9. Acabo de fer una aportació, espero que us en sortiu, m'estic fent una biblioteca blogaire la mar de maca! ;)

    ResponElimina
  10. Elfri!
    jo ja sabia que la piruleta et "guanyaria per la causa" jajajajajaja...
    sempre, sempre és un plaer trobar-te, retrobar-te...

    una abraçada enorme, nina

    ResponElimina
  11. Elfree, una de les moltes coses bones d'haer assistit a la trobada va ser conèixer gent com tu. Quin dia tan especial i maco, t'enllaço ara mateix. Una abraçada fortíssima

    ResponElimina
  12. Hola guapa! Vaig estar tant contenta de coneixer-vos el dissabte, sou grandíssimes persones i plens d'energia i vitalitat, gràcies per les teves paraules, pel post que és tan maco i esperem que fins aviat!! Et deixo una súper abraçada i un petó ben gran, muacssssssssss :)**

    ResponElimina
  13. Quina colla. Des de d'alt de l'escenari semblava que érem molts més.40 fa patxoca. Fins aviat wapi!!!

    ResponElimina
  14. Elfree!
    encantada de retrobar-te de nou!

    petons guapa!

    ResponElimina
  15. Encantada d'haver-te conegut. Et seguiré més de prop perquè em va semblar que tens un molt fi sentit del humor i això m'agrada. Ara ens toca mantenir el caliu, oi?

    ResponElimina
  16. Catxis, jo pertanyo a una altra comunitat de veïns, i per això estic al marge. Però estic encantada d'anar-vos descobrint, i formar part d'alguna manera de les vostres històries.
    Vinga que m'animo i col·laboro amb el llibre!!!
    Enhorabona per la vostra trobada!!!

    ResponElimina
  17. Total, una festa de collons
    Espero que acabessiu tots borratxos i ballant la conga....

    ResponElimina
  18. Elfree,
    veig que has estat i no has dubtat! Mercès per la promoció. Ja queda menys!
    I sobretot gràcies `per venir. És amb blocaires com tu que em grossa la catosfera.

    ResponElimina
  19. He trigat tant que ara si responc el que heu posat ja no és el mateix....ostres és que vaig de cap durant la setmana...moltes gràcies als qui vau ser-hi i també als qui no i heu comentat....no no vam acabar ballant la conga però ni falta feia...en fi desitjar-vos caliu, brases i abraçades a tothom!!! muass! ei i feu cas al veí i fiqueu calerons tan se val si sou veïns o no... jo tampoc són ben bé veïna...abraçades!!!

    ResponElimina
  20. bon cap de setmana i gràcies: fanal blau, Carme, Joan, Clidice ,Rafel de res, Montse ( ah que bé si tens llibre),
    kweilan,khalina, Assumpta, Porquet, Gemma i sara, Barbo....la piruleta...sí, Carina idem l'abaraçada, Cris ...el plaer va ser meu, Joana, mar...Laura T, Dafne,Gregori, Veí...un honor!

    ResponElimina
  21. oooh!! com me n'alegro que fos una gran trobada!!

    ResponElimina
  22. rits t'ho hauries passat molt bé....gràcies!

    ResponElimina
  23. Elfree! Porto dies allunyat de la catosfera, les 24 hores d'un dia no donen per a més, però avui que passejo per aquí m'agrada constatar que tot continua com sempre: la catos ben ocupada amb 100 històries i tú cuejant-hi, que no sigui dit :)

    Molts records,

    ResponElimina

benvinguts comentaris