Paisos Catalans

diumenge, 22 de novembre del 2015

i sort del Barça....

I el Barça va fer una exhibició de bon futbol i va guanyar ahir per 0-4....
I el govern de l'estat ens ha regalat una altra llosa , aquesta farà de facto una tenalla a tot el que Catalunya proposi, mai prou contents a incomplir de manera reiterada les seves obligacions , ara ens controlaran cèntim a cèntim el nostre minvat pressupost; és a dir som un poble tenallat econòmicament, políticament, si poguessin,  no tinc cap dubte que ens eliminarien la llengua també  .....precisament ho van anunciar el mateix dia dels 40 anys de la mort del Dictador.....com es pot dialogar amb qui ens escanya, amb qui ens vol silenciar, amb els qui ens impedeixen decidir?.......

I si amb això no ens quedem glaçats pel vent fred que bufa ....no sé pas, és urgent que Junts pel sí i la Cup facin un gran esforç per arribar a entendre's .....no ens podem permetre això.....

Trobo una greu irresponsabilitat que també menystinguin i apartin de les converses sobre seguretat enfront el terror als cossos policials nostrats .....

Bé almenys com he dit el Barça es va imposar al R Madrid .....com escrivien amb ironia alguns piuladors o tuitaires.....potser portaran el resultat al TC......ja no vindria d'aquí ..... fa quaranta anys tenien el  TOP,  tribunal d'ordre públic ....
Estem viatjant en el temps cada vegada més enrere ....el dictador deu estar rient des d'on estigui ..... i segueix existint una fundació que porta el seu nom , a Alemanya seria impensable, inconcebible que fessin el mateix amb el nazisme ....li diuen democràcia......enlloc de pepecràcia  
Vaig a veure si trobo una cartilla de racionament ...no fos cas 

http://bereshitbcn.blogspot.com.es/2013_12_01_archive.html
 

24 comentaris:

  1. ...DONCS JO ESTIC BUSCANT PELS ALTILLOS DE CASA"LA VIETNAMITA"... TORNEM A LES OCTAVILLES CIUTADANS¡¡¡¡

    ResponElimina
  2. Doncs sí que és greu que hi hagi una fundació amb el nom del dictador... com vaig llegir no sé on, Franco és ben mort, però no ben enterrat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. a Alemanya seria impensable i fins i tot il·legal una fundació que dugués el nom de hitler

      Elimina
  3. M'ha impressionat veure la cartilla de racionament...A casa també en teníem, potser si que l'hauré de buscar! Tinc tantes ganes que es posin d'acord!!!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. i jo.....la gent i els mitjans de comunicació sovint amaguen les atrocitats i les penúries i la gana sota el regim .....ves que no ens toqui altre cop

      Elimina
  4. Ja fa temps que no foto cas de les ordres que vénen de Madrid. Ara, dels quatre gols que els vam fotre ahir sí que en vaig fer cas!

    ResponElimina
    Respostes
    1. si ningú ens fes cas .....ens tenen agafats
      eep va estar els gols eeh!!!

      Elimina
  5. Aviam, esperem amb candeletes l'acord! segur que arribarà. Em nego a creure que no.

    ResponElimina
  6. Celebrem la victòria i espero que aviat podrem celebrar l'acord entre Junts pel Si i la Cup.
    Quina imatge la del guàrdia urbà, la recordo!

    ResponElimina
  7. Certament, mentre alguns intentem tirar endavant n'hi ha d'altres que insisteixen en tornar enrere...

    ResponElimina
  8. Quin problema hi ha en què verifiquin les factures des de Madrid? Que potser el nostre govern té alguna cosa que amagar? Que potser està gastant els calers en quelcom il·legal? Si es així a mi m'interessa saber-ho.

    ResponElimina
    Respostes
    1. el problema no és tant verificar factures encara espero verificar les dels casos Gurtel, palma, urdargarin la filla del rei, els comptes del pepe etc etc ...és com si jo em quedés potsem un 75 % del teu sou per la jeta i aleshores et recrimino que amb el que queda home has de pagar i fer totes les coses i si et fa flata trnqui pons que jo et deixo els teus popis diners que em quedo jo això si només te'ls podràs gastar en allò que jo et mani

      Elimina
    2. amb el tecleig m'enduc lletres i tot ...si et fa falta o flata ( ergo del flat) popis no era propis i tranqui

      Elimina
  9. Respostes
    1. i ahir mateix 4 a 1.....encara que de moment Montoro 1 nosaltres zero

      Elimina
  10. Fins i tot jo, que no sóc futbolera, vaig acabar interessant-me pel partit en veure com jugaven uns i altres.

    ResponElimina
  11. Desprès d'aquesta igual Florentino li demana a Rajoy que ens deixi marxar, qui sap... de totes maneres vaig a rebuscar entre les coses de l'avia que segur que encara hi ha la cartilla de racionament..

    ResponElimina
  12. bruixeta ja no m'estranya res ...ves a saber igual el florentino ens fa pagar a tos els súbdits i súbdites ( si hi ha un rei som els seus súbdits....) el nou fitxage igual que el Castor dels dallonses,,,,,,

    ResponElimina

benvinguts comentaris