Paisos Catalans

dimecres, 4 de novembre del 2015

La mirada d'un pintor

Novembre
«Hans Thoma November» per Hans Thoma - Festkalender von Hans Thoma, Verlag von E. A. Seemann, Leipzig. Mappe mit 31 farbigen Tafeln.. Disponible sota la llicència Domini públic via Wikimedia Commons.

M'agrada aquesta visió del mes de novembre que fa el pintor Hans Thoma
Si els mapes de temps no han errat haurà plogut a bots i barrals aquests primers dies de novembre  o no...
Torno a preparar un post programat, fidel a no sé quines normes pròpies de no baixar del 100 posts a l'any si vull fer-les realitat hauré de fer uns esprint per arribar a la xifra , bestieses segurament però m'agraden les bestieses .....almenys les que no fan mal a ningú.....

De Tots Sants a Sant Martí, onze dies i un matí.

16 comentaris:

  1. Aquest any jo també arribaré justet als 100 posts, i és que la inspiració ja no és la que era. Ja ho tenim tot dit? Potser sí. Almenys allò que es pot dir en públic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. crec que tant en el teu cas i el meu no és pas manca de coses a dir és que anem enfeinats

      Elimina
  2. Sí, dilluns va ploure, i també una mica dimarts. Avui dimecres ja no. Fa falta que torni demà a dir-te si ha plogut dijous?

    ResponElimina
    Respostes
    1. doncs no no ha plogut si més no pluja ....ara plouen amenaces, tribunals etc

      Elimina
  3. Jo m'alegro que vulguis arribar als 100 posts... vol dir que aquests últims mesos de l'any et tindrem més sovint per aquí...

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Carme de fet tinc més feina de la que puc fer hauran de ser escrits en cap de setmana i programats

      Elimina
  4. mentre passis dels seixanta-nou no és massa important arribar a cent... ;)

    ResponElimina
  5. crec que quedaré lluny d'aquesta xifre... el pobre blog no el cuiden ni els gatots!

    ResponElimina
    Respostes
    1. doncs mal fet bruixeta els has de dir als gats que de tant en tant t'escrigui uns quants posts, amb entreno....igual ho fan

      Elimina
  6. El pintor tenia raó, el novembre ha començat plovent a bots i a barrals...
    Però ara ha començat l'estiuet de Sant Martí que sembla que durarà uns quants dies...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. crec que tenim un estiuàs en comptes d'estiuet ......buf almenys va ploure a bots i a barrals
      abraçada de sant martí

      Elimina
  7. Seria una llàstima que et quedessis als 99.
    Amunt i crits!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja veuràs ho aconseguiré ! amunt sempre! he de cridar?

      Elimina
  8. M'encanten els teus posts i les teves bestieses.
    Encara te'n falten uns quants per arribar a 100!
    :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. si m'hauré d'afanyar a produir i programar,,,,,gràcies Glòria !

      Elimina

benvinguts comentaris