Paisos Catalans

diumenge, 1 de novembre del 2015

Sinistrament

Confesso que a part de fer restes a les busques del rellotge del canell popi , fa anys que ensinistro la meva sinistra mà, l'esquerra, a escriure , de fet sospito que li torno la prevalença que no li van deixar tenir des que un dia molt llunyà de fa molts anys va entrar per primer cop a l'escola .....cada vegada hi tinc més traça a escriure amb la mà esquerra .....

Per si de cas teniu la temptació , que també vaig tenir jo i jo , Elfree i l'altra , d'abstenir-se ja per sempre de les eleccions d'un estat de dreta ( que no de dret) llegiu i canvieu d'opinió si us convenç perque ens hem de presentar el 20D


Sento l'udol del vent .....potser a algú també li xiulen les orelles  .....
Els polítics del passat ....el més semblant a un partit espanyol de dretes és un partit espanyol d'esquerres....

Encetem novembre  , mes de Brumari d'aquell efímer calendari sorgit de la revolució francesa del 1789, avui és dia del salsifí , que la boira no ens faci perdre el nord
Gènere:Tragopogon
Espècie:T. porrifolius














21 comentaris:

  1. La meva mà esquerra crec que no aprendria a escriure ni en mil anys... Clar que si s,hi veiés absolutament obligada per "accident" de la dreta, potser no li quedaria més remei...

    ResponElimina
    Respostes
    1. doncs tot és qüestió de posar-s'hi la meva mà esquerra cada vegada millora

      Elimina
  2. M'agrada sentir l'udol del vent quan es fa sinistre, i a vegades deixo expressament una escletxa de finestra oiberta per fer-me il·lusió de tempesta que maino arriba.
    El ratolí el faig servir amb l'esquerra. Potser tocar el piano ajuda a espavilar la mà.
    No he menjat mai salsifins, però algun cuiners dels primers de la tele en parlava -en català-.
    Salut sempre, esquerrans.

    ResponElimina
    Respostes
    1. a mi m'agradaria saber tocar el piano .....sempre va bé oi tenir dues mans que puguem fer servir per varies coses ....? salut i força i a seguir escoltant l'udol del vent ......i olorar la flaire de la terra acabada de mullar
      gràcies per passar per aquí Olga!

      Elimina
  3. La veritat és que tinc un garbuix mental, que deu ni do...I em,sembla que començaré a preparar Klinex...Per una banda, si som independentistes, no hauríem de votar les generals, però només de pensar que pugui guanyar els guaperes, m'entren calfreds...
    O sigui que, finalment aniré a votar...
    Per cert, el visca la República Catalana de la Carme Forcadell, no creieu que va ser una mica batejar el nen abans que neixi? La patacada pot ser descomunal!!!
    Bon vespre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vota, vota, ROSER... volem deixar de ser espanyols i cada vegada estem una mica més a prop, però mentre no fem el "clic" definitiu, necessitarem algú allí per fer-nos sentir. Sinó voldran ofegar la nostra veu... i ja sabem que de males arts en tenen les que volen i més :-)

      Elimina
    2. Segur que sí que votaré, però de vegades et fan trontollar les idees, amb tan estira i arronsa...

      Elimina
    3. si si fes cas a l'Assumpta al pas que anem hem de votar el que sigui que no siguin aquests

      Elimina
  4. Votar, votaré, ara més que mai. Encara tinc temps per decidir com he de fer-ho, perquè això ja no ho tinc tan clar.

    ResponElimina
  5. I ara aprens a escriure amb la mà esquerra?? Després dius que no tens temps, a mi em sembla que això és d'avorrir-se molt...

    També votaré, perquè toca, no pas per ganes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, XEXU, el que fa és un acte de justícia envers la seva mà esquerra, pobreta... Ho entenc perfectament :-)

      En quant a no votar.. imagina la nit electoral amb una victòria de Ciudadanos i totes les televisions estatals dient que CIUDADANOS GANA EN CATALUNYA, LOS PARTIDOS INDEPENDENTISTAS APENAS OBTIENEN ESCAÑOS.

      Bé, no volia provocar-te malsons, però... ja saps que sóc gran i d'això hi entenc :-DD

      Elimina
    2. XeXu aprofito el trajecte quotidià en bus per fer anar la mà esquerra mentre faig l'encreuat del diari .....o sia que trec temps del temps

      eeep gràcies Assumpta tens raó li devia a la meva mà esquerra
      només de veure la cara de xulo del Rivera ......eccccs

      Elimina
  6. tinc la gran sort de ser ambidextra en quasi tot. Escriure no ho faig gaire amb l'esquerra però més per "costum" que per altre cosa.
    I si, votaré... de moment encara votaré, espero que sigui l'ultima vegada que tinc que fer-ho ( al país veí, òbviament)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jo ambidextra del tot encara no però progresso

      seria genial que fos la darrera votació al país veí

      Elimina
  7. Molt bé, Elfree, entre l'humor del teu post i la informació del de l'Eduard, ha estat una estona ben aprofitada.

    ResponElimina
  8. Jo havia tingut la temptació abstencionista, però se'm va passar ràpid... Només de pensar que Ciudadanos podria ser el màxim "representant" de Catalunya a Madrid, vaig tenir un principi de cobriment de cor i vaig decidir que s'havia de votar :-)

    Jo sóc esquerranísssssima de naixement. Amb la dreta ben poca cosa sé fer... vaig tenir la sort que a la meva escola (un cole de monges, del qual tinc un magnífic record) mai em van dir res. Tinc 53 anys i sé de persones de la meva edat o poc més grans que a altres llocs els havien "obligat" amb mesures més o menys disciplinàries a escriure amb la dreta... Trobo que fas bé de deixar que la teva mà esquerra recuperi les habilitats. A més, ara seràs ambidextra, una habilitat que sempre m'ha semblat genial :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. d'acord amb tu totalment

      jo en tinc tres més que tu , la veritat no arribo a recordar si em van coaccionar però segur que ho devien fer .....vaig millorant dia a dia i aixó que només practico, cert, quan vaig en bus

      Elimina
  9. Si no votem a favor dels partits que defensen els interessos de la "nostra" nació, altres ho faran en favor de la "seva" nació, per perpetuar l'opressió.

    ResponElimina

benvinguts comentaris