Paisos Catalans

divendres, 23 de setembre del 2011

Abecedari desordenat telegrama de tardor( actualització)

(És un gran honor i un motiu de joia i satisfacció acceptar  el nomenament de  reina de les al·literacions  feta per la reina dels moments col·leccionats.....jijiji moltes gràcies)

Tres tardes trobades trenes i trens
tardo i tardes tardor trobo tirallongues

ubicació moments col.leccionats
rebo regals regalats rims
il·lusió infinita immensa il·lusió 
abraço abraçades autumnal abecedari
bocins bescanviats blaus i blancs
carismàtica Carme cor col·leccionista
daurada donació daus drings dons

Gràcies gràcils gustosament graciades !
 
 ( t'he agafat un dels dibuixos Carme)
ah i moltes felicitats a les Mercès  !!!!


23 comentaris:

  1. Senyora mestressa de totes les lletres, vostè es supera! :-))

    M'apunto a la felicitació a totes les dones, noies i nenes que porten el preciós nom de MERCÈ, patrona de la bellíssima ciutat de Barcelona! Apa! :-DD

    ResponElimina
  2. Mai havia llegit unes lletres que puguessin semblar tan desordenades i sense sentit, però que en realitat estessin plenes de lògica i raó! M'has deixat amb la boca oberta!
    Salut i abraçada!

    ResponElimina
  3. Reina, tirallonga de mots realment reeixit

    Et mereixes aquest reialme

    ResponElimina
  4. Guau!!! i tant que et mereixes aquest títol!!

    moltes felicitats a les Mercès!!!

    ResponElimina
  5. Elfree, sa majestat s'ho mereix.. ets la Reina al·literadora i alliberadora dels mots..
    felicitats!


    i també m'apunto a la felicitació a totes les Mercès!

    ResponElimina
  6. Bon començament de tardor... i que continuí així de divertit.

    ResponElimina
  7. Com m'ha agradat això, faré proves a veure que em surt alguna cosa... aixó sí, ben d'amagat.
    Bona tarda, Magestat.

    Felicitats també a les Mercès i llàstima que a Barcelona ens hagi sortit el dia plujós.

    ResponElimina
  8. Quin encant, sentir el cant
    dels ali-cants cantaires.
    ................. Anton

    ResponElimina
  9. Moltes gràcies a vos majestat!
    Amb el desig intens de compartir molts més jocs encara!

    Abracem abecedaris abstractes
    besem barcasses batejades
    col·leccionem càlids castells
    demanem dies divertits
    escoltem Elfrees espaterrants
    filem felicitats festives...

    ResponElimina
  10. Dos blogs imperdibles en un sol post: quin regal ens has fet, Elfreelang! (perdó: altesa! ;)

    Bon cap de setmana (encara!)

    ResponElimina
  11. Felicitats, felicitards, feliç estàs.
    Reina veïna, feina reïna.

    Penso mot tenso
    dubtós gustós agradós
    que sóc, què sóc, qui sóc...

    ResponElimina
  12. HAHAHAHAHA...Les vostres al-literacions brollen incansables, majestat! Aviat aconseguireu el noble títol d'emperadriu.

    ResponElimina
  13. No m'estranya el nomenament, jugues amb les paraules que dóna gust!

    ResponElimina
  14. Mare meva, moi, mai me'n (m)sortiria!! Hehehee... pobra de mi!! Molt xulo, eh!

    ResponElimina
  15. -gràcies Assumpta! estic molt contenta perquè vaig recopilant nomenaments nobiliaris blocaires : reina de les al·literacions i per si no en tinguès prou em nomenes mestressa de les lletres! a aquest pas faré enveja a la duquessa d'Alba...jijiji
    -Salut i abraçada Alba! gràcies!
    -Gràcies Gregori espero que hisenda no em vingui ara amb nous impostos per aquest reialme!
    -Gràcies rits...ara hauré de posar-me diadema de brillants....
    -Lolita fins ara era republicana però vés per on ara sóc reina!
    -Gràcies quadern de mots! de moment l'estiu és ben viu...
    -Euphorbia gràcies ! tot és qüestió de provar-ho
    -Anton gràcies al·literades ! tu si que ets un encant del cant i del mot rimat i la pintura, trobador de les lletres!
    -Carme gràcies a tu , de majestat a majestat i de reina a reina! i jo que feia dies que només treia un ull per la catosfera i em trobo el teu joc ...això no té preu Carme milions de gràcies i una gran abraçada abraçadora
    gravem goigs grans
    històries humanes honors
    inventem intencions intenses
    jovials juganeres juguesques
    -ah això d'Elfree espaterrant !!!
    -Ei Ferran per que ets qui ets sa majestat et permet tenir la gorra posada ! que és una broma eh? jeje gràcies!
    -Gràcies Rafel rimades respostes ronden surant sonores sensacions també tenim torbs però pocs potser
    -gràcies Pilar ser reina al·literada ja és una gran responsabilitat arribar a ser emperadriu no m'ho havia ni plantejat.....
    -Gràcies Xexu tot ve d'un joc que es va empescar la Carme!
    -Yàiza segur que sí que també ho sabries fer...bon jour!

    ResponElimina
  16. Vinc tard, però estic del tot d'acord amb amb la Carme, ets la REINA!

    una abraçada ben gran!

    ResponElimina
  17. Impressionant! Una abraçada, ELFREELANG.

    ResponElimina
  18. gràcies reina! ui volia dir fanal blau! una abraçada enorme per a tu!
    Jordicine tu parles de cinema com un rei! abraçada!

    ResponElimina
  19. La Sara n'ha fet una: el papa porta pa. :-)

    ResponElimina
  20. gràcies Gemma i Sara ...molt bé! el papa porta pa ma mare melmelada ....Sara sorprèn

    ResponElimina
  21. Elfree!ja sé que no ve al cas però mira què m'ha passat:

    Els de can Vilaweb s’han confós! Quina ràbia més grossa. Vaig demanar que desactivessin el bloc de la meva filla, el de família Keroro i han desactivat el meu, el de Mortadel.la Casolana. En fi. Abans de què ho fessin volia acomiadar-me de tots vosaltres. No m’ha estat possible. El curs passat em van demanar que col.laborés en el bloc d’Estones de costura, uns tallers que organitza la Natàlia. Allà seré com a cronista. Parlaré de moda, del dia a dia dels tallers, etc. Mantindrem el contacte. Ok? http://nataliamaragall.blogspot.com/
    Petonets per tots!
    Records...

    ResponElimina
  22. Quin greu mortadel.la!!!! han eliminat el teu bloc? per cert no sé si et va arribar et vaig enviar un correu@ a l'estiu no sé si el vas rebre ....mirarem d'anar aquest bloc que dius....tot va bé? una abraçada!!!!

    ResponElimina

benvinguts comentaris