Paisos Catalans

dilluns, 29 de desembre del 2014

Lllibres llegits, alguns començats i altres pendents

LLIBRES LLEGITS , INACABATS, I PER LLEGIR

  1. El catanyol es cura . Pau Vidal
  2. Contes d'amor i de pluja. Sergi Pàmies
  3. Victus 1714 . Albert Sànchez Piñol
  4. Elaboració de projectes socials(Disseny i avaluació de les accions socioeducatives)Gisela Rebiras, Jesús vilar i Pere Mora
  5. La guerra de 1714. Joaquim Albareda i joan Esculles
  6. Els secrets de la motivació. José Antonio Marina
  7. El barri del sorral. Begoña García Carterón
  8. El Plagi. Sílvia Romero
  9. L'estiu que comença.Sílvia Soler
  10. Història de catalunya ( modèstia apart ) Toni Soler
  11. Cendres del Passat. Rafel Casas
  12. Bosc de paraules . Glòria Bosc ( poesia)
  13. Fils de vidre. Marta Sempere ( poesia)
  14. La sergent Anna Grimm Montse Sanjuan
  15. Salvador Puig Antic , cas obert. Jordi Panyella
  16. Paisatges amb solitud . VVAA( poesia)
  17. Jardí de marbre. VVAA( poesia)
  18. Els mars tancats. VVAA( poesia)
  19. Balneari del nord . Olga Xirinachs ( poesia)
  20. La felicitat es fa, no es compra. Zygmunt Bauman
  21. Aprendizaje dialógico en la sociedad de la información. VVAA
  22. Resilència. Urich Siegrist i Martin Luijens
  23. Totes les pedres. Bàsssem an-Nabris ( poesia)
  24. 100 llatinismes més vius que mai. Núria Gòmez i Enric Serra
  25. Els arbres dels carrers de Barcelona .Jaume llistosella i Antoni Sànchez-Cuixart
  26. Incerta glòria. Joan Sales
  27. El vent de la nit Joan Sales
Inacabats :
  1. Memòries d'un cirurgià ; Moises Brogggi
  2. L'edifici laquibian . Alaa Al Aswani
per llegir .....
Dones de vidre . Montse Medalla
Trevanian. Shibumi
Diario de Praga ( 1941-1944) Petr Ginz
Modelos de famila . G Nardone et al
L'aprenentatge de la creativitat. J.A Marina
Snug ( a novel) Mathew Tree
El raval. Ferran Aisa i Mei Vidal
Viatge d'un moribund . Joan Sales
Resolución de conflictos . Manuel Pimentel
Molts dies i una sola nit .M.Dolors Orriols

Us desitjo unes bones lectures ! però ja faré encara un altre post de planxar abans que fineixi l'any ....que són dos dies....


30 comentaris:

  1. Veig que tens a punt el de la M. Dolors Orriols. Ja ens diràs si t'agrada.
    Compte amb la planxa, Elfree!

    ResponElimina
    Respostes
    1. des que vaig saber de la seva existència , de la M. Dolors Orriols, esplèndida novel·lista ingratament poc coneguda vaig a la recerca i captura dels seus llibres , aquest és un ....aniré amb compte amb la planxa Jordi!

      Elimina
  2. Coincidim amb "Victus" i amb "Memòries d'un cirurgià" (bé, d'aquest últim en un tros almenys). ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser és perquè se'm fa llarg ...de moment no he trobat el moment de seguir-lo llegint ....prometo fer-ho

      Elimina
  3. Coincidim poquet aquest any. En tres dels llegits i un parell dels que tens a punt de llegir, que jo ja he llegit...

    Bones lectures, ens llegim encara, abans del canvi d'any...

    ResponElimina
  4. A això li dius una llista minsa? Ostres, a mi no em sembla gens malament. Molts són de poesia, entenc que curtets, però per aquells a qui us agrada segur que en gaudiu molt. Coincidim en 4, tres d'aquest mateix any (Victus, Fils de vidre i La sergent Anna Grimm) i el del Toni Soler, encara que jo en vaig llegir la primera versió fa molts anys. potser podria actualitzar-me, estaria bé.

    Molt bé posar la previsió de lectura, senyal que tens ganes de continuar sempre amb un llibre entre mans. Bones lectures i un xic de temps per aquest 2015!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo em creia que havia llegit poc ....la segona versió està ampliada i em vaig petar de riure apart de fer un repàs a la nostra història ....i tant que tinc ganes de seguir llegint .....el temps no sé pas si el tindré ja em faré un forat espero....molt bones lectures XeXu !

      Elimina
  5. Només coincidim amb Victus, que em sembla que és un dels llibre estrella de l'any que s'acaba!

    ResponElimina
    Respostes
    1. vaig ser molt reticent però finalment me'l vaig llegir i em va agradar molt

      Elimina
  6. Veig que vols repetir amb Joan Sales, per tant Incerta glòria devia agradar-te. Jo m'he proposat que d'aquest any, no passa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. de fet em vaig llegir dos que abans eren un: incerta glòria i Vent de nit que enguany l´han editat separadament , Viatge d'un moribund és poesia ....mira que et dic tants anys que he trigat a llegir Joan Sales i ara puc dir que és una obra excepcional! te'l recomano!

      Elimina
  7. Inacabats per què t'han decebut? ^-^Bones festes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No no és decepció és que entremig se m'ha colat altres que m'han captivat i és clar aleshores encara no el he acabat ....Bon Any!

      Elimina
  8. Molt eclèctica, Elfree, l'any passat ja ho vam comentar... Aquest del Bauman està bé? Em vaig llegir un seu sobre les polítiques culturals i era àrid, àrid...
    "L'estiu que comença" és maco, eh?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si sóc molt eclèctica....i de vegades elèctrica....el del Bauman és un mini llibre és molt curt però es llegeix molt bé i em va impactar ....si l'estiu és maco sobretot ara que fa tan fred....:-))

      Elimina
  9. Admiro les persones que, com tu, dediqueu tantes hores a la lectura.
    Sou persones sàvies i amb la ment endreçada.

    ResponElimina
  10. No creguis Xavier de ment endreçada res de res tinc un caos permanent ....i sàvia tampoc ....sobretot llegeixo a l'estiu durant el curs amb la preparació constant de classes vaig de bòlit

    ResponElimina
  11. Una bona llista, coincideixo amb cinc de llegits encara que no tots cinc els he llegit aquest any.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bruixeta hi ha tants llibres que no acabaríem mai, cinc és una bona coincidència

      Elimina
  12. La meva llista al costat d'aquesta és una "llisteta", què hi farem...
    Que el 2015 sigui també un any lector!

    ResponElimina
    Respostes
    1. segur que és una gran llista ....el que la fa gran és que siguin les teves lectures triades, gràcies i per tu un bon any també de lectures i vivències!

      Elimina
  13. Una llista fantàstica! I una gran il·lusió de veure-hi "La sergent..."
    Una abraçada i bon any 2015!

    ResponElimina
    Respostes
    1. saps em va enganxar .....es llegeix molt bé , i em va agradar molt kweilan! a veure si l'any vinent em puc llegir una altra novel·la teva! abraçades! i bon any!

      Elimina
  14. Una bona llista. Coincidim amb uns quants, i alguns els tinc pendents :)

    ResponElimina
  15. gràcies coincidir està bé , sempre és estimulant llegir

    ResponElimina

benvinguts comentaris