Paisos Catalans

divendres, 22 de març del 2013

Jornada en prosa....sense poesia

Aprofito una escletxa del tot inesperada en el meu atapeït fragment quotidià de temps i entro aquí per escriure...
Ahir entre altres celebracions era el dia mundial de la poesia ...arribo tard i ,després d'ahir, comprovo com la realitat està i segueix escrita en pura prosa ......el meu escanyat país amb el rostre ja morat d'asfíxia i els ulls injectats en sang com si  anessin a esclatar es veu que de cop i volta, veurà alleugerida una mica la seva lenta agonia financera, fiscal i econòmica ( ho trobo sospitós) els ministres de la Cirereta i el Mont brau i els altres impresentables que es tenen agafats pels dalllonsis i ens premen  la nou del coll amb força  ara diuen que afluixaran i potser repartiran ,aquest gran negoci per uns pocs i gran greuge de misèria pel poble,l' anomenat dèficit ......perquè no ens tornen tot el que ens prenen? perquè les disposicions de l'Estatut respecte a finament s'han incomplert reiteradament?  quan aturarem aquest espoli?
A la qui dirigeix el FMI fons monetari internacional ....li han entrat a casa......lladres? nooo la policia per investigar unes suposades connexions amb el trafic d'influències......imputada? dimitirà?  

La llarga llista de corruptes i estafadors no té ni una engruna de poesia......Gürtel encara cueja i ara finalment li han trobat molts punts de contacte amb el tal Bares y cenas , amb la comptabilitat del Partit pepero......

Corina , Corina no és cap princesa però la premsa s'entesta en anomenar-la aixi....la Central d'intel·ligència ......ai que em micciono de tant riure.....intel-li....què? ha declarat en semisecret sobre la Corina aquesta en el congrés d'imputats ....ui diputats....


12 comentaris:

  1. No és que tu ho trobis sospitós, és que és sospitós per a tothom... la guerra bruta pot prendre tantes cares que... ja no sé què dir.

    A tu sí, com a mínim et diré bon cap de setmana i un petonàs ben gros.

    ResponElimina
  2. Si algú és capaç d'escriure poesia parlant d'aquestes coses que passen al nostre voltant, tindrà molt mèrit! En prosa ja és tot prou greu.

    ResponElimina
  3. encara tinc l'esperança de trobar alguna noticia positiva sobre política en aquest bloc, tot i que cada vegada em queda menys xD

    ResponElimina
  4. De poètic no en té res. Ja ho pots ben dir.

    ResponElimina
  5. Tu ho has dit millor que ningú...el congrés d'imputats

    ResponElimina
  6. i tant que es pot fer poesia, aire pels ofegats i martell de lladres.

    ResponElimina
  7. No ho sé, o es canvia el sistema, difícil, o es posa més control per evitar temptacions de corrupció, també difícil, molt prosaic, sí...
    M'ha fet riure això de Bares y cenas, el riure fa de descompressor! Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  8. Ja sé que el que fan no té nom, però necessites serenar-te perquè pendràs mal i pel culpa d'ells no val la pena.

    ResponElimina
  9. Cert, no hi ha res de poètic amb tot el que està passant
    més aviat molta dialèctica buida de contingut
    i, la veritat, amb la justícia poètica no fem el fet

    ResponElimina
  10. …i, encara que no ho semble, malgrat tot això, encara hi ha poesia al món...

    ResponElimina
  11. Tot fent justícia del que passa fora i dins de les nostres fronteres, de moment em mantinc atenta, sorda, muda i cega...Tot això amb cara de mico. I faig molt d'incís en el que passa, sobretot i especialment a dins.
    De parlar, ho faré a les urnes. No vull que res em destorbi i em despisti.
    Records, Elfreelang!

    ResponElimina
  12. gracies Carme! que passis un molt bon diumenge ple de poesia!
    Xexu mals temps vivim massa prosaics poc poètics
    pons el merit no és pas meu llegeix els diaris, hi trobes alguna noticia positiva?
    Glòria quan m'agradaria equivocar-me!
    Joan s'assemblen tant els dos mots!
    Rafel poesia satírica en tot cas! martellades pels lladres!

    Gemma ja m'està bé si t'he fet riure fixa-t els corruptes tenen cognoms que s'hi presten al sarcasme! bona setmana!
    Laura gràcies....si n'estic molt de serena....però em desfogo de tant en tant si no faria un puef!
    Gregori ens calen tones de justícia i en aquest cas justícia en prosa també!
    novesflors sii encara queda poesia per sort
    Pilar doncs segurament fas ben fet .....a veure quan ens demanen alguna cosa per parlar a les urnes! abraçada!

    ResponElimina

benvinguts comentaris