Paisos Catalans

divendres, 5 d’octubre del 2018

Medalles ...mentides ....

Medalla al Millo(r) el qui van imposar de virrei de la regió sota el 155 ( un article buit de contingut que havia de ser desenvolupat per una llei )
La actual ministra de (in) justícia o la de l'anomenat interior  ara no recordo diu que el 1 d'octubre era farcit d'imatges falses .....que es miri la BBC ......o les cadenes del món que van poder retransmetre des d'aquí perquè eren aquí ,  centenars de periodistes del món sencer eren aquí per mirar, observar, admirar-se i més tard horroritzar-se ....
Els hooligans desfermats dels  modernets feixistes insisteixen en voler demanar la nostra desaparació no volen la nostra llengua, ni la nostra cultura, ni la nostra existència, escampen odi, i mentides arreu ....jo mai aniré a cap manifestació d'ells , mai els insultaré, mai els amenaçaré  ni aniré amb un cutter a tallar els seus símbols o els seus cartells  ......ells si que ho fan .....ells diuen que tene un cor on els hi cap un raconet de la bandera nostra amb la estanquera i l'europea ...són tot amor per aixó sembren odi i per això els i les qui no tenen gaire, per no dir gens ,cultura  ni seny esperonats pels ells, els seus dirigents es veuen amb cor d'insultar, amenaçar i agredir impunement ( i agafeu-vos que hi tornaran el divendres vinent dia de la Pilarica ) 

Fem un Tortosa! passem d'ells, no els mirem, no els diguem res, com si no hi fossin ,ignorem-los !!!!

9 comentaris:

  1. NO em veuran pas acostar-me a cap d'aquests energumens. NO em mola un pèl acostar-me a aquest personal. Tothom té la seva idea del que s'ha de fer, i la respecto, però jo no hi aniré, ho tinc claríssim.

    Jo també penso que fer un Tortosa és el millor. Hi estic d'acord.

    ResponElimina
  2. Tant de bo que la teva proposta s'estengués, aquests que només viuen de la provocació necessiten que ens sentim provocats i que reaccionem a la contra. Ignorar-los és el que més mal els fa, n'estic convençut.

    ResponElimina
  3. Tinc amics que estan per fer-hi front, pacíficament, per això van anar a la contramanifestació l'altre dia. Jo estic per ignorar-los, també. Cadascú hi respon com creu...

    ResponElimina
  4. Quina vergonya que els espanyols, siguin de dretes o esquerres, quan es tracta d'anar contra Catalunya sempre s'ajudin entre ells.

    ResponElimina
  5. No hi ha pitjor cec que el que no hi vol veure ni pitjor sord que el que no hi vol sentir...
    També penso que el millor és ignorar-los, ens estalviarem més d'un disgust!
    Petonets.

    ResponElimina
  6. Elfi, després del què va passar el cap de setmana de finals de setembre, jo tb demanava un Tortosa, sobretot pel dia 12. Sobretot perquè no entenia què coi passa dins el Govern. La setmana passada va ser un terrabastall nostre. I aquest finde, C's punxa a BCN però VOX omple Madrid.

    I si, tots ens odíen però no ens deixen marxar. Nosaltres, a la nostra, que prou feina tenim. Però alhora, no podem obviar aquest odi.

    ResponElimina
  7. Tortosa no ens servirà. El feixisme se l'ha de combatre. Però si les nostres institucions no comencen a combatre'l, nosaltres poca cosa podem fer.

    ResponElimina
  8. Doncs, això, Elfree, un Tortosa i que s'ho facin.
    La meva mare sempre diu que el millor despreci a una persona és no fer-li cas. Que diguin i facin, demà i sempre. La seva essència és la poca cultura que mostren amb el que diuen.

    ResponElimina
  9. vaig tard i només puc agrair-vos els comentaris

    ResponElimina

benvinguts comentaris