Paisos Catalans

divendres, 11 de juny del 2010

164è Joc Literari d'en JesúsM. Tibau. La Guineu

No sé si ets la mateixa guineu que ,en més de mil idiomes ,va confiar un secret al petit príncep...no sé si ets qui va ensenyar-li els ritus antics i oblidats de l'amistat i els lligams....però me la recordes molt. Tens el mateix esguard i posat. La mateixa mirada viva i desperta amatent i penetrant ....i ara mateix m'imagino ,estirat damunt l'herba , al teu davant, un noiet aparentment poca cosa , de cabells rossos com un camp de blat que et mira i t'escolta.



20 comentaris:

  1. Siiiiiiiiii si us plau!! Vull que sigui la guineu que el Petit Príncep va domesticar... és ella, preciosa, de bon cor, intel·ligent...

    Ai!! I jo que sempre he pensat que ell s'havia d'haver oblidat de la rosa i quedar-se amb la guineu!

    M'agrada aquest pensament que tens... sí... jo també veig aquest noiet de cabells rossos del color del blat :-))

    ResponElimina
  2. Jo tinc l'historia a mig escriure, aveiure si m'iumina l'inspiració. La teva historia molt bona i tendre.

    ResponElimina
  3. tot d'un plegat m'has fet evocar l'escena... magnífica guineu i magnífic homenatge a l'únic príncep que val la pena recordar!

    ResponElimina
  4. Potser sí que és ella.

    La seva mirada ho diu tot!

    *Sànset*

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt, no sé si és aquella guineu però també vull que ho sigui. :-))

    ResponElimina
  6. Saps? Hauré de canviar la idea que tenia concebuda...M'encanten les sincronitzacions!
    Pel que fa al teu relat, sense voler repetir-me, M'ENCANTA!

    ResponElimina
  7. Quina guineu tan sàbia! Com cada mes, toca relat! I, com sempre, molt bons!

    ResponElimina
  8. Quin bons records el Petit Príncep!! Tant de bo sigui aquesta la seva guineu... ;)
    Excel·lent relat, Elvira!

    ResponElimina
  9. A mi també em va resordar la Guineui del Petit Princep. Però vaig deixar la idea en segon pla.

    Molt bonic, m'ha agradat

    ResponElimina
  10. La mirada d'aquesta guineu ens posa les paraules a la boca i ens aboca als records...

    ResponElimina
  11. Podria ser ella, si!
    Bona lectura, bona participació al joc literari, Elvira!
    I com no, un molt i molt bo cap de setmana de juny trepidant.
    Abraçada!

    ResponElimina
  12. Moltes gràcies a tothom: Assumpta,Gurmet, lolita,Sànset, McAbeu,Pilar,Albert, joanfer, carme, kweilan, Rafel, fanal blau....i una abraçada molt gran a compartir!

    ResponElimina
  13. Aquesta és una gran troballa, L'atzar ha reunit, el Petit Príncep i la guineu.

    ResponElimina
  14. Molt bo, quina bona manera de crear lligams amb tots els qui estimem el petit príncep!

    ResponElimina
  15. Has dut a la fotografia, l'encant d'una història màgica. Felicitats! ^_^

    ResponElimina
  16. Segur que l'és, bo hi ha cap dubte. L'enhorabona.

    ResponElimina
  17. gràcies La meva perdició, Josep M...moltes gràcies!

    ResponElimina

benvinguts comentaris