Paisos Catalans

diumenge, 15 de gener del 2017

eeeep! 100 propostes de relats conjunts!!!

Hola! es veu que ja  han arribat , a 100 propostes engrescadores per a generar relats .....o sia que la d'aquest gener del 2017 Soir bleu de Hopper es la que fa 100! 

Jo hi participo segur i vosaltres?
Podríem fer entre tots cent relats? o que fóssim cent els participants? seria una bona manera de celebrar el centenari.....!!!
Va començar amb Hopper proposat per onix
Jo tinc mig esborrany per a fer el relat .....


17 comentaris:

  1. Per descomptat que jo hi participaré, sempre ho faog tot inque massa sovint m'oblido d'avisar-los que ho he penjat.

    Miraré de no trigar gaire i d'escampar la teva idea... 100!!! Ben bé s'ho val.
    Podria fer un post a cada blog. Un independentista pel Blog-via, un culinari pel de cuina... un poètic a les itineràncies... i potser fons i tot un al Roda al mòn que he de fer un post de gener... és feina, però divertida...

    ResponElimina
    Respostes
    1. ostres Carme quants post faràs jo no sé si estaré a l'alçada !
      seria genial arribar a cent oi?

      Elimina
  2. Naturalment, no m'ho penso perdre. Potser vaig errat, però em sembla que dec ser la persona que més RC ha escrit, des que vaig començar, en una de les primeres propostes, ja m'hi vaig afegir i no me n'he deixat cap. Per tant, seria un capsigrany si no participés en l'edició 100! Encara no tinc cap idea, però sortirà segur. També en faré propaganda, a veure si arribem a les 100 propostes, estaria genial!

    ResponElimina
    Respostes
    1. en deus tenir moltes de participacions ...jo no he mirat crec que vaig trigar un any després del naixement del meu blog .....a per les cent!

      Elimina
  3. Em sembla un bon motiu per celebrar. Començo a pensar a veure si surt alguna idea.

    ResponElimina
  4. Després de veure la teva energia i el suport de la CARME, m'apunto SEGUR a fer, com a mínim, un relat. Amb vosaltres dues, les ganes de fer coses s'encomanen hehehe... A més faré publicitat al TWITTER a veure si aconseguim nous escriptors!! :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Assumpta , a mi em fa il·lusió que un blog participatiu com aquest arribi a les cent propostes, vol dir cent imatges i no se quantes participacions....ho hem de petar

      Elimina
  5. Ara mateix m'ho miro que hi ha molt per fer.

    ResponElimina
  6. Jo m'hi vaig apuntar uns quants relats més tard però des d'aleshores no me n'he perdut cap. Evidentment, el RC 100 no serà una excepció. Cal celebrar com cal aquesta fita blogaire!!

    ResponElimina
  7. No hi he participat mai. Seria una bona manera de començar.
    Gràcies Elfree per avisar.

    ResponElimina
  8. doncs anima't xavier només has d'escriure el que et suggereixi la imatge que en aquest cas és un quadre de Hopper i avisar en el blog de relats conjunts que ja ho tens fet i ja està!!!

    ResponElimina
  9. Ja s’han proposat 100 relats conjunts, però s’ha de reconèixer que quan més interès va tenir aquesta proposta va ser a partir del maig del 2012, molt curiosament va coincidir amb la primera vegada que hi vaig participar.

    ResponElimina
  10. Faré el que pugui, la celebració s'ho val.

    Gràcies, nina!

    ResponElimina
  11. Espero tenir energies per a poder-hi participar! Ara m'hi poso!

    ResponElimina

benvinguts comentaris