Paisos Catalans

dilluns, 5 de juny del 2017

Cinc més vuit són tretze !

Avui l'alter ego d'Elfreelang ( ja sabeu que l'Elfree té  els mateixos anys que el sidubto  només vuit , encara que en anys blocaires crec que són uns quaranta-vuit) que és deu anys menys jove, avui en fa cinquanta-vuit d'ençà que va arribar a aquest món  .....

Només li falten dos per arribar als seixanta .....però no sent els anys que té .....potser pel contacte continuat amb gent més jove ....recorda quan un dia 5 de 1968 en arribar a l'escola, una escola ideològicament marcada pel franquisme , va sentir mig confosa que havien assassinat un tal Robert Kennedy , tenia justament aquell mateix dia  nou anyets ......

Als seus deu anys i escaig va veure com mig món terrestre celebrava admirat que una nau per primera vegada i fent realitat els somnis de Verne i d'Hergé   arribava al nostre satèl·lit: la lluna.

Als vint anys , es celebraven les primeres eleccions municipals després de la mort del dictador, i per fi l'Estatut de Catalunya .....

Als 30 el 1989 va veure , és un dir, caure el vergonyós Mur de Berlín 

Als quaranta el 1999 va haver de bescanviar pessetes per euros 

De anys més tard als cinquanta neix el sidubto i l'alter ego virtual Elfreelang ,  nom compost d'Elf , de lliure en anglès i del cognom del insigne i original director de cinema Fritz Lang.....

I aquí estem l'Elfree i l'alter ego celebrant aniversari  , celebrant la vida .....

no hi cabien les cinquanta-vuit espelmes ......

30 comentaris:

  1. Celebrem, doncs, la vida. Moltes felicitats i per molts anys!!! :-))

    ResponElimina
  2. Per molts anys! Et contractaré per fer les efemèrides del meu aniversari blogaire!

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats, alter ego de l'Elfree. M'encanten sempre les teves efemèrides!

    I m'ha encantat molt i molt saber d"on vas treure Elfreelang. Quan ho expliques, sembla fàcil de deduir, però no ho havia pensat mai.

    Que siguis molt feliç imque en compleixis molts més o al menys tants com et vingui de gust complir-ne!

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies Carme!!!! ja ho havia explicat però d'això en fa molt molt temps ....que sigui com dius ja seria molt feliç no se si en podré fer tants com em vingui de gust , ho intentarem!!!

      Elimina
  4. Moltes felicitats, Elfre, i Elfreelang i Elvira i tota tu!!
    També m'ha agradat saber l'origen del teu àlies, fa molt per tu :))
    Petonets i a celebrar-ho!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Gemma i gràcies Sara!!!! oi que si que és adient el meu altre nom?

      ho he celebrat de manera molt tranqui , abraçades!

      Elimina
  5. Ets tot un clàssic de la blogosfera! Per molts anys!

    ResponElimina
  6. Per molts anys a tu per haver iniciat el teu bloc que, com el seu nom indica, és d'una persona atenta, amb criteri i lliurepensadora.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Consol , m'hi avinc amb el que has dit sí!

      Elimina
  7. Per molts anys wapi.....tant per tu com per el blog

    ResponElimina
  8. Moltíssimes felicitats a tu, al blog, a la llibertat i al Sr. Lang ;-)))

    Que per molts anys puguem seguir llegint-nos per aquestes contrades...

    (Jo ja sabia això del Sr. Lang. Ho havies explicat altres vegades hehehe)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Assumpta quina memòria que tens hehehe cert ja ho havia explicat i fa ja molt temps....
      que per molts anys ens puguem llegir i comentar!!

      Elimina
  9. Per molts anys guapa...Els i les que en tenim uns quants, les coses que hem arribat a veure, algunes positives i d'altres no tant...
    Jo a la meva escola ( que encara hi vaig cada dia, PER AMOR A L'ART)hi porto 38 anys, la vaig estrenar!!!
    Que en compleixis molts més i que jo ho pugui veure.

    Petonets, d'aniversari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. i jo t'admiro M Roser per tot el que fas ! tu ho has dit que ho puguis veure i ho podem compartir a la catosfera o en directe!
      agraïment amb abraçada d'aniversari!

      Elimina
  10. Quin post tan rebonic per celebrar l'aniversari. M'ha interessat molt l'explicació que fas de la procedència del nom "Elfreelang". EEn la meua ignorància, em semblava un nom alemany o alguna cosa semblant.

    Moltes felicitats i per molts anys més.

    ResponElimina
  11. Per molts anys, Elfree. Una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I que ho puguis veure ! ídem abraçada per tu Vicicle!

      Elimina
  12. Per molts anys a tu, i a l'Elfreelang (no havia caigut la relació amb el nom Fritz Lang)
    Pel poc anglès que sé, només entenia "free".
    Aviat seràs Free land.

    ResponElimina
    Respostes
    1. free land ! demà pregunta i data , mil gràcies Xavier

      Elimina
  13. Felicitats pels 13 anys! O 58, els que siguin

    ResponElimina
  14. Felicitats, Elfreelang, per molts anys Elvira!
    Ets un referent a la blogosfera. T'aprecio i t'admiro com a blogaire i -sobre tot- com a persona.
    Aviat arribarà el moment de la 0,0, no?

    ResponElimina
  15. gràcies Glòria tant com un referent no crec però t'estic agraïda.....suposo encara estic en curs amb juntes programacions i altres coses

    ResponElimina

benvinguts comentaris