Paisos Catalans

dissabte, 3 de juny del 2017

Coses boniques

Quan no es troben les paraules exactes , les paraules precises que expressin amb claredat tot el batibull d'emocions i sentiments......quan tot mot és limitat i el cor batega amb batecs de molts ritmes diferents al mateix temps, paradoxal, contradictori ....humà ...inexacte ....

Ahir, una veïna que va perdré  fa pocs anys el marit i va enviudar per culpa , a causa, del càncer, el primer que em va dir quan em va veure no va ser bon dia  , em va dir  : "s'ha mort el Carles Capdevila" i el dia es va tenyir de gris i de tons agredolços ....la meva alter ego real és subscriptora del seu diari , l'Ara , del qual va ser i és i serà : l'ànima, i el fundador ,junt amb altres pesos pesants del periodisme, una decisió arriscada i valenta que va reeixir i segueix espero per molts anys . 

Sap greu que la dalla de la mort sigui tant arbitraria i tan cruel, un tipus intel·ligent, valent, honest que se'n va massa d'hora , massa aviat .....creatiu, tendre, rigorós, divertit,  professional, apassionat i entusiasta. 

La vida segueix .... avui el cel està de dol i potser a punt de plorar ....

Cinquanta-un anys ....li'n porto sis .....precisament dintre de dos dies en faré en la vida real cinquanta-vuit ......

Com escrivia ell mateix en el seu darrer article : diguem-nos coses boniques

I us deixo un vídeo: Viure amb humor  

15 comentaris:

  1. Em va saber greu quan ho vaig saber, sense conèixer-lo de res (més enllà de la seva vessant pública) era una d'aquelles persones que et cauen bé, que consideres bona gent. I sí, 51 anys és massa aviat...

    ResponElimina
    Respostes
    1. estic d'acord era d'aquelles persones que cauen bé , la mort és sempre injusta

      Elimina
  2. Jo em vaig despertar amb la notícia de la seva mort i em va impressionar molt...Un home bo, que dominava l'ironia més fina que és l'humor dels imteligents!
    És curiós, ell en el seu monòleg diu: "digueu-vos coses maques" i no sé perquè tothom o canvia per boniques,( sinònim) que el Carles parlava un català molt correcte!!!
    Petonts, Elfre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. sento haver canviar maques per boniques , simplement he agafat de préstec el títol de la gravació; en Carles era un excel·lent comunicador , un home bo i d'humor intel·ligent i tendre !
      abraçades!

      Elimina
  3. Va saber fer-se estimar perquè era tot amor, una persona íntegra, sense gens d'artifici. I quanta falta ens fa la gent així... Descansi en pau.

    ResponElimina
    Respostes
    1. si descansi en pau ....m'ha sabut greu com si el conegués

      Elimina
  4. M'agradava molt el seu sentit de l'humor, intel·ligent, elegant. Sí, a mi també em semblava bona gent. En tant de malparit que n'hi ha al món.

    ResponElimina
    Respostes
    1. la meva iaia deia que els malparits viuen més , deu ser per això que la mort s'endú els més bons!

      Elimina
  5. Doncs sí diem-nos coses maques, a nosaltres mateixos i els uns als altres... serà una bona manera de recordar-lo. I de seguir aquesta línia de vida, positiva i amb un somriure sempre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. tractarem de seguir el seu llegat i la seva estela Carme

      Elimina
  6. Una gran pèrdua sens dubte. Descanse en pau.

    ResponElimina
    Respostes
    1. si que la terra el sia lleu i els àngels l'acompanyin

      Elimina
  7. Sembla mentida que una persona que no coneixia en directe m'hagi fet pensar tant aquests dies, el que deia o escrivia era cert i molt bo. No entenc com sovint la vida pot ser tant injusta

    ResponElimina
  8. no sé si és la vida la injusta o és la mort ...escrivia mullant la ploma al cor que diria el poeta

    ResponElimina
  9. Encara que passin els dies, costa de que passi la pena.

    ResponElimina

benvinguts comentaris