Paisos Catalans

diumenge, 6 de desembre del 2009

les meves maldestres proves amb el paint

13 comentaris:

  1. Ei això està entre miró i picasso! jeje. M'agrada, en serio!

    En Sànset és un artista amb el Paint! Jo no tinc paciència...

    Bon diumenge!

    Utnoa

    ResponElimina
  2. Jo és que de veure les meravelles que la Carme, de col.lecció de moments..m'ha picat el cuquet...gràcies Utnoa bon diumenge!

    ResponElimina
  3. No és veritat que sigui un artista. El que passa és que sóc funcionari...

    M'ha agradat com t'ha quedat!

    *Sànset*

    ResponElimina
  4. I ser funcionari et fa ser més pacient o és que ho fas a la feina:-)
    Gràcies per la visita Sànset!

    ResponElimina
  5. Doncs jo m'inclino més abans per un estil Mondrian, però arrodonit :-))

    M'agrada, perquè tot el que té molts colors a mi em transmet optimisme :-)

    Jejeje suposava que la Carme acabaria creant escola!! ;-)

    Jo sóc absolutament incapaç de fer RES de RES amb el Paint perquè sóc esquerrana però mai ningú em va dir que el ratolí es pogués configurar per fer-lo funcionar amb l'esquerra, així que vaig haver d'aprendre amb la dreta per nassos, però només sé clicar i prou!! jajajajja ni somiar-hi de dominar el punter amb suficient solvència com per dibuixar res de res.
    I, la veritat, configurar ara tot per fer-ho servir amb l'esquerra em fa mandra :-))

    ResponElimina
  6. Doncs jo Assumpta resulta que no tinc ratolí i ho faig tot amb amb el touchpad o sigui amb el pas dels meus dits damunt i crec que amb la mà esquerra deu funcionar igual...i tens raó la Carme ha fet escola...i jo he pensat ostres com m'agradaria provar-ho!!!gràcies eh potser sí que és un Mondrian...XD! Gràcies Kweilan potser faré més intents a veure què surt...

    ResponElimina
  7. Per cert Assumpta quina figureta has triat pel pessebre blocaire 2009?

    ResponElimina
  8. m'agrada, és "xulu"... Són unes maldestres prou bones...

    apa una abraçada!

    Àlex.

    ResponElimina
  9. prova aquí, Elvira!
    t'ho passaràs bé!

    http://bomomo.com/

    m'ho va donar a conéixer una amiga blogaire!

    ResponElimina
  10. Gràcies Alex una abraçada! ei mooltissimes gràcies fanal que guai l'enllaç! però dec fer alguna cosa malament perquè no controlo el dibuix..

    ResponElimina
  11. Doncs, t'han quedat uns colors bonics i una bona combinació de formes.

    No voldria espantar-te pas, eh? però és com una addicció... :)

    Ja m'explicaràs.

    ResponElimina
  12. Ja estic notat addicció però no me'n surto gaire jajaja

    ResponElimina

benvinguts comentaris