Paisos Catalans

dissabte, 12 de maig del 2012

12M-15M de la indignació i l'astènia, nosaltres i Polònia

No,  no vull equiparar justa indignació i astènia  ....encara que ben mirat aquest cansament que tinc i arrastro com una llosa tota la setmana potser és de l 'acumulament de petites i grans indignacions que al final pesen ....i sobre la llosa un refredat d'època (primaveral) amb nas tapat, congestió, mal de cap i ulls inflats i mal d'orella....espero que passarà....em sap greu però no he anat a la manifestació, ni al gimnàs, ni a passeig...no em veia amb prou forces....tot el dia ajaguda o asseguda.....esgotada....un virus Guardiola nou? m'he buidat i m'he de tornar a omplir...? gràcies a la xarxa puc dir que m'he manifestat virtualment fent el seguiment des d'aquí....m'alegra comprovar que hi havia un munt de gentada....i que ara mateix estant a la plaça Catalunya celebrant una assemblea .....el dia 15 farà un any....a veure si revifa tot plegat i fem entre tots alguna cosa prou sonada que pari els peus a tanta injustícia.....només faltava Bankia  ....i a mi qui em rescatarà o m'injectarà milions d'euros si faig fallida? 

Sembla ser que avui fa anys i panys del llibre de Joan Fuster Nosaltres, els valencians , cinquanta ! i a iniciativa del diari Vilaweb se'ns demana que piulem amb l'etiqueta Nosaltres....com que no hi sóc al lloc on piulen ni en pertanyo ....deixo aquí la piuladissa , bromes apart amb tots els meus respectes cap a la figura del gran Fuster ......

ah i espero que al nou cap de TV3 no se li acudeixi prescindir de Polònia, darrerament estan molt fins

11 comentaris:

  1. Hi havia una gentada, sí (no m'esperava que tanta, jo mateixa hi anava una mica astènica, però després m'he animat!), la meva tieta, que me l'he trobada allà, deia que encara ha de passar alguna cosa més grossa perquè les coses canviïn (com la cosa ben sonada que dius tu!).

    Bona l'escena del Polònia, no crec que el treguin, no, i amb la piuladissa fusteriana m'has deixat ben sorpresa ;).

    Que et milloris, Elfree, cap amunt!!!

    ResponElimina
  2. Això de l'astènia primaveral és un fàstic...

    Jo amb que m'injectin uns quants mils ja faig... no necessito pas milions...

    Cuida't molt, guapa... i a veure si marxa el refredat aquest! :-)

    ResponElimina
  3. Nena, que et milloris del refredat, o l'astènia. Que de lo altre ja és més difícil millorar, amb aquesta colla de vividors i d'ineptes que fan veure que governen i només saben ficar la mà al calaix.
    Sort del Polònia que segueix fent riure!

    ResponElimina
  4. Elfree, millora't de l'astènia.

    A mi també m'alegra que revifi, doncs amb les mesures que han anat apareixent aquest any no és només per estar indignats. No sé quin adjectiu seria escaient Superindignats? O hiperindignats? No m'acaba d'agradar, seguiré pensant-hi

    ResponElimina
  5. Avui et portaré la contrària: tant de bo prohibissin el Polònia. Fa temps que ho desitjo. A veure si així acabem de desvetllar-nos.

    ResponElimina
  6. Millora't!!

    Doncs si, vam ser uns quants, tot i que al ppi vaig pensar que érem menys, xò no. No pas! Xò com diuen alguns, doncs crec que encara s'han d'empitjorar coses xq la gent desperti, molt trist!

    ResponElimina
  7. El més important i prioritari és que et milloris! Cuida't, o millor, fes que et cuidin!

    Malgrat el revifament del moviment del 15M jo crec que es quedarà, malauradament, en això, una revifada. I si revifa és perquè s'havia anat apagant sense que, almenys jo, sigui capaç de veure cap influència en cap de les polítiques aplicades ni cap canvi de consciència general en la societat. És trist, però jo ho crec aixó.

    Per cert, m'has fet riure, però, amb la teva piuladissa de Nosaltres. Clar que sí, som natura! I també som valencians!

    ResponElimina
  8. Ahir el vam entrevistar i va dir que no. Seguiran 'Polònia' 'Crackovia', 'Els Matins', la Champions, la Fórmula 1... El que no sabia era si hi hauria futbol de Lliga i Copa en obert. Una abraçada.

    ResponElimina
  9. No em serveix el Polònia per tenir-nos contents. De fet ,no m’agrada el Polònia. Per un gag o dos que tenen bons la resta són força dolents i alguns diria que lamentables i de mal. No el segueixo, només de tant en tant ens aturem a tafanejar. I amb això ens acontentem, rient de la conya que es fa del rei o dels nostres impostos o dels nostres lamentables polítics. I amb això quedem satisfets, ja podem continuar... pagant, pagant. Tenir-nos quiets i contents no costa gaire.

    No tinc twitter... però
    (demà 20/5, 90 anys sense Gabriel Ferrater, suposo que ja ho saps
    http://www.nuvol.com/noticies/gabriel-ferrater/)

    ResponElimina
  10. gracies Gemma jo que me n'alegro que passis per aquí a dir la teva...ara a twitter s'han posat a la feina i els qui vulguin podran piular en català....respecte a tot plegat cada cop que algú del govern parlar m'agafen més mals de cap!
    Gràcies Assumpta la veritat és que no em cuido gaire he anat cada dia a treballar i el refredat segueix encara que l'astènia millora....que et sembla si entre tu i jo fem un banc ...i demanem després que ens donin uns quants milers i ens el repartim?
    gràcies Glòria ....és que porto uns dies molt cansada, esgotada mentalment amb molt estrès i excés de retallades...
    Khalina gràcies hiper indignats en indignació permanent potser? més indignats que ahir i menys que demà?
    Jordi Dorca no sé pas si això aconseguiria moure'ns...tenim un govern de fireta incapaç de plantar-se davant aquesta asfixia intolerable ...em sembla que el Polònia ja tant els hi fa...
    rits anem cap al precipici....no sé què podem fer però està clar que la societat ha de poder mostrar la seva indignació i passar a les accions per defensar-nos de tantes injustícies!
    porquet gràcies, tens raó no he vist que la política i molt menys els poders financers hagin notat gaire la petjada indignada..tanmateix crec que sigui el que sigui el 25 M almenys mostra que hi ha una gran gran majoria de persones que estem en contra de com va tot...me n'alegro del teu somriure....
    Gràcies Jordicine per la informació....de primera mà eh? gràcies!
    Quadern discrepo en quan el Polònia...tens raó no tots els gags són bons però almenys és un exercici sa i irònic critic cap la política...evidentment no n'hi pas prou....s'han de fer accions, hem de lluitar i exigir al nostre govern( és el nostre govern?) que defensi els ciutadans i els treballadors i els aturats enlloc de mostrar com uns xais davant del anorreador poder central....ah moltíssimes gràcies per la informació tenia molt més present, malauradament el dia de la seva mort que no pas la del seu natalici ....he anat a núvol ...interessantíssim!

    ResponElimina
  11. ostres he convertit el 15m en 25....un lapsus que fa pujar la una xifra....

    ResponElimina

benvinguts comentaris