Paisos Catalans

dilluns, 7 de maig del 2012

Liebster Blog, liebsters blogs

La Glòria , altrament Glo.bos.blog ha tingut la delicadesa de concedir-me aquest premi , blog favorit em penso que n'és la traducció , des d'aquí li dono les gràcies de tot cor , i li quedo molt agraïda que hagi pensat en la  meva visió del món sorneguera i lúcida ...( gràcies de nou) ara bé, lamento comunicar-vos que no seguiré les normes del mencionat premi, ara hauria de triar cinc blogs que considerés mereixedors de la distinció...i aquí és on em planto....només cinc? no puc escollir-ne només cinc, no puc ....jo el daria a tots i cadascun dels blocs que llegeixo, que tinc al meu blogroll, als qui segueixo ( que a la millor no hi són al blogroll però també em llegeixo), als que comento, als que em llegeixen, els que em comenten...cert que el temps moltes vegades no em permet de fer un seguiment a tots com caldria i molt menys de deixar un comentari....
Actualment tinc al blogroll 100 blocs, i en segueixo uns 40 ( del quals potser uns 4 o 5 també els tinc al blogroll) és cert que habitualment en llegeixo una vintena .....a tots vosaltres us concedeixo aquest premi....va per vosaltres!!!!.....
i potser no té solta ni volta però us regalo una cançó francesa  ....

12 comentaris:

  1. Padam padam padam... moltíssimes felicitats!!!

    ResponElimina
  2. felicitats per tot. ho fas molt bé! :-)

    ResponElimina
  3. Felicitats i gràcies per la part que em toca si és que em toca alguna part.

    ResponElimina
  4. Enhorabona per premi!! te'l mereixes!
    I també moltes gràcies per repartir-lo entre tots! Abraçada!!

    ResponElimina
  5. Hi ha molt talent gratuït, molt... a mi també em costaria decidir-me
    Felicitats!!

    ResponElimina
  6. penja'l ben orgullosa al costat del bloc que te'l mereixes d'allò més

    ResponElimina
  7. Apali! Transgressora, que ets una transgressora!!!
    Ha, ha, ha, ja sabia que era un risc nomenar-te!
    Per cert, la Piaf es un dels meus ídols.

    ResponElimina
  8. Moltes felicitats! molt merescut!

    ResponElimina
  9. Compartim regal, noia!
    Felicitats i gràcies per la Piaf!
    Jo també te'l donaria el premi!
    Sempre sempre sempre és un plaer llegir-te!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  10. Tots premiadíssims. Només el fet de ser aquí ja és un gran premi. Encara que sigui un gran tòpic.

    ResponElimina
  11. Blogroll i una chanson. Mola.

    Per cert, quans blocs has dit que llegeixes?

    ResponElimina
  12. Moltes gràcies! com ja he dit va per tots vosaltres podeu agafar el premi sou liebster!

    ResponElimina

benvinguts comentaris