Paisos Catalans

dimecres, 9 de maig del 2012

Aparaula'm

aPARAULA'M
la meva paraula és : AIGUABARREIG
1m(LC] Fet d’aiguabarrejar-se.
m. [LC] Indret en què dos o més corrents d’aigua s’ajunten i en formen un de sol.

Podia haver-ne triat moltes més enlloc d'aquesta però la idea de confluència, de barrejar, d'ajuntar aigües, idees, pensaments i sentiments en un sol cabal em sembla metàfora adient ... per la diversitat de corrents  que tot i respectar-se van a parar a un mateix destí ,un mateix propòsit ....

43 comentaris:

  1. Oooooooooooooooooooooooh!!!!!!!!!!!!

    No fa falta dir res més.

    ResponElimina
  2. Els aiguabarreigs, sempre són llocs que tenen un encant i una màgia especial, la paraula també!

    M'agrada molt com ho expliques i el somni d'aiguabarrejar-nos sempre ha estat potent en mi...

    ResponElimina
  3. Una paraula preciosa! Aiguabarreig! m'encanta la diversitat de corrents que acaben totes al mateix lloc.

    ResponElimina
  4. M'agrada l'aiguabarreig amb què sempre ens sorprens. La teva pronuncia sempre és especial.

    ResponElimina
  5. Tu sempre tan escaient!!!
    M'agrada, perquè no la tinc al meu repertori i la podem combinar de mil maneres!!!

    ResponElimina
  6. enmig d'aquest aiguabarreig que és la Xarxa, em sembla especialment pertinent :) bona tria! :)

    ResponElimina
  7. Molt escaient i molt maca. Felicitats per la tria.

    ResponElimina
  8. Una paraula plena de poesia...:)
    Bona trïa!

    ResponElimina
  9. M'agrada molt. Jo visc a tocar de l'aiguabarreig dels rius Ter i Ges. Bon cop de mot, Elfree!

    ResponElimina
  10. Quina xulada de paraula, ELFRI!! :-))

    M'agrada molt, tant pel seu significat com perquè és una d'aquelles catalanes-catalanes! i lliga genial amb el teu blog! ;-))

    ResponElimina
  11. Molt maca, quina tria més escaient! Tampoc podíem esperar menys de tu, mestressa de les paraules, no m'entra al cap que n'haguessis triat una de vulgar i avorrida.

    ResponElimina
  12. Molt bonica, molt més pel sentiment positiu que ens fas viure!

    ResponElimina
  13. bona definició de Blogville...
    Em sembla fantàstica...!

    ets! una crack, Elfri!

    ResponElimina
  14. És ben curiós, la nostra tria diu molt de nosaltres, us hi heu fixat?
    Bona paraula!

    ResponElimina
  15. Les paraules escollides fan un bon aiguabarreig entre elles!

    ResponElimina
  16. m'encanta aiguabarrejar-me!
    la paraula és tan fantàstica que no cal aiguabarrejar-la més..:)

    ResponElimina
  17. Ho expliques tan bonic que la paraula ha d'agradar força.

    ResponElimina
  18. Oooh! És una paraula que sempre m'ha encantat, la seva doble formació, la seva sonoritat, els paisatges als quals ens remet. Preciosa!

    ResponElimina
  19. Un dels llibres de l'historiador pratenc Jaume Codina porta per títol "L'aiguabarreig del microcosmos". Gran tria!

    ResponElimina
  20. m'agrada molt la barreja amb respecte

    ResponElimina
  21. Bonica paraula on tot pot ser possible.

    ResponElimina
  22. Aquesta paraula no la vaig conéixer fins a la primera vegada que vaig entrar al teu blog. M'agrada.

    ResponElimina
  23. Aiguabarreig!
    No se m'hauria acudit mai.
    Som una barreja de tantes coses! Bona tria.
    Un petonet

    ResponElimina
  24. potser serà políticament incorrecte però no l'havia sentit mai....però molt bona.

    ResponElimina
  25. la paraula ja de per si es maca, pero tal i com la presentes, encara ho es mes

    ;-)

    ResponElimina
  26. Sempre penso que l'aiguabarreig és una barreja deliciosa, dolça sigui real o metafòrica. Ben triada Elfree!

    ResponElimina
  27. Una paraula molt bonica.Me l'enduc al meu diccionari.

    ResponElimina
  28. Aiguabarrejats i aiguabarrejades moltíssimes gràcies a tots i totes....disculpeu que no us respongui un per un ....estic immersa en un final de curs amb molta feina ...moltes gràcies! som tots plegat els rius, torrents, i rieres que s'aiguabarregen per engrossir un gran riu de mots de comentaris i enginy !!!
    un munt d'abraçades !

    ResponElimina
  29. Molt maca la paraula, la sonoritat i el que representa!

    ResponElimina
  30. paraula molt ben trobada pel seu sentit metafòric a la xarxa.
    Si el volem visualitzar el del Segre i el Cinca és especialment interessant de veure'l.

    ResponElimina
  31. Ostres, m'ha agradat molt, ehhh? AIGUABARREIG!!!!!!!!!!

    va, ara sense cridar... aiguabarreiggggggggggggg

    mola!!!

    paraules de pas:
    buzingui othave

    (la propera vegada que s'hagin d'escollir paraules buscaré entre les que demostren que no som robots, hehehe!)

    ResponElimina
  32. Ja fa temps que vas adoptar aquesta paraula bellugadissa, sonora i xafardera...sense comlexes.
    molt bonica!

    ResponElimina
  33. M'agrada molt, la paraula, i em duu memòries de ponent... Per cert, tot i conéixer els antecedents, t'he posat en la meua proposta de Liebster --segona edició ;)

    ResponElimina
  34. Sí, xata
    ajuntar aigües i cossos i fluids i tal...
    en fi, doncs això

    ResponElimina
  35. Una paraula maca i molt nostrada, Elfree! Ho penso de debò, sona bé. I el que significa, té tot un sentit darrere. Una abraçada!f

    ResponElimina
  36. Perfecte. No sobra... ni una paraula. :) Una abraçada.

    ResponElimina
  37. Ostres moltes gràcies pels vostres comentaris quin aiguabarreig més gran i més maco! estic aiguabarrejada !!!!

    ResponElimina
  38. Em sembla una paraula genial! Encara que no està dins de les que dic :)

    365 contes
    Terra de llibres

    ResponElimina

benvinguts comentaris