Paisos Catalans

dissabte, 24 d’abril del 2010

De premis i de llibres ( ei que és el post número 600)

Aquest és el meu apunt o post número 600....ja em vaig regulant , però què hi farem si sóc desmesuradament exagerada? No tot són escrits perquè quan vaig aprendre a penjar vídeos m'hi vaig abonar...potser ara eliminaria algunes entrades però no ho faré....doncs sí sembla increïble per exagerat però el bloc té un anyet i dos mesos  i vint-i-dos dies i aquest, reitero és el 600. Prometo moderar la meva verborrea a partir d'ara. De fet, no escric tan sovint o almenys no tant sovint com l'any passat......Gràcies a tots i totes i a totes i a tots qui em llegiu ..qui em comenteu i també a qui no feu ni una cosa ni l'altra. Gràcies!

De premis: Avui llegint el bloc de la Carme sorpresa agradable....un escampall de premis i premis i entre aquest la Carme m'ha premiat amb aquest segell ...i li agraeixo moltíssim, jo que de premis a la vida, apart d'una llunyana redacció dels concursos de la Coca-cola quan era adolescent, que va quedar seleccionada  i prou, no n'he tingut pas....( és que avui no tinc un dia alegre malgrat la satisfacció d'aquest vale a pena ficar de olho nesse blog!)
Ara he de donar el premi a 10 blogs .... i crec que val molt la pena ficar l'ull en aquests:



Em sembla que he premiat alguns que també han estats premiats per la Carme però és que jo també els premio...i que si fos per mi jo de premis donaria a la totalitat dels que tinc enllaçats i a molts altres que no els tinc enllaçats però que també llegeixo....

I de Llibres: El meu Sant Jordi no ha estat quantitativament productiu en llibres...no vaig poder ramblejar però almenys em vaig autoregalar: Xocolata desfeta de Joan -Lluís Lluís 
vaig regalar: Homes de Isabel Clara Simó
 i Sangre derramada d'Assa Larson
em van regalar: La solitud dels nombres primers de Paolo Giordano



23 comentaris:

  1. Gràcies per retornar-me'l, és difícil fer cabre tots els blogs que t'agraden en els premis, encara que n'hi hagi molts per repartir. Jo el tinc a l'Slide de la bara lateral i allà posaré també el teu nom que me l'has passat. Però ja no torno a repartir més... que ja em fa una mica de vergonya.. no et sap greu, oi?

    Felicitats pels 600 escrits o vídeos, o el que sigui... ets molt productiva!

    ResponElimina
  2. que m'ha de saber greu..i ara! gràcies a tu Carme!

    ResponElimina
  3. Felicitats pels 600 apunts en poc més d'un any...senyal que tens coses a dir i que ens les vols dir, la qual cosa és d'agrair. A mi m'agrada molt llegir-te i els comentaris que has anat fent de quadres són joietes que m'encanten i que de tant en tant val la pena rellegir. I gràcies pel premi. ara me'l penjaré al bloc!

    ResponElimina
  4. Moltes Felicitats pel 600è Postversari :-)

    I moltes gràcies pel Premi!!
    Jo no sóc gens d'aquestes coses per això no el repartiré, però si que el recullo amb agraïment com he fet aquest matí amb el que m'ha donat la Carme. Gràcies de veritat. :-)

    ResponElimina
  5. Moltíssimes gràcies, Elvira. Ha estat un plaer rebre un regal teu.
    M'agrada saber que hi ets.

    ResponElimina
  6. Marxava sense felicitar-te pels 6oo apunts. Ets de les persones que respires més creativitat.

    ResponElimina
  7. moltíssimes felicitats pels 600!!! i de moderar res de res!!!!

    ResponElimina
  8. Mooooltes gràcies, Elvira!! Per mi és un autèntic plaer rebre un premi teu. Estic molt, molt agraït, de veritat.
    Felicitats a tu també pels 600 post. I em posiciono com la Rits: de moderar, res de res. A mi m'encanta el teu blog i espero que no canvïis mai. I si el canvies, que sigui per ser millor encara si és que es pot...
    Un fort petonet!! ;)

    ResponElimina
  9. Elvira si com dius avui no tens un dia alegra, en tot cas pensa que n'estàs proporcionant una mica...
    Gràcies per convidar a donar un cop d'ull a les nostres cases virtuals. A la teva s'hi està a gust i sempre és interessant i se n'apren!
    Jo t'envio un somriure, per si hi ha la més mínima possibilitat de que te l'encomani (ni que sigui per una estoneta).
    I...el que ja t'han dit...no cal que et moderis...

    :)

    ResponElimina
  10. A veure... com començo? :-))

    Et felicito pels 600 posts? pel premi? et dono les gràcies per donar-me'l a mi? Et parlo de llibres? :-))

    Em fa molta gràcia com parles de tu mateixa com a superproductora de posts jajaja ;-))

    El premi te'l mereixes molt!! Per la teva forma sincera d'expresar-te, pels temes interessants que toques, perquè escrius MOLT bé i... pels teus punts suspensius :-DD

    T'agraeixo molt, moltíssim que hagis pensat en el meu blog. Ets molt maca ;-))

    En quant a llibres: Coincidim en uuuuun!! jejeje Xocolata desfeta de Joan-Lluís Lluís... encara no he acabat El Casalot de Dickens, però no he pogut evitar començar el de Xocolata (pel tren va millor que El Casalot té 1.118 pàgines!!) i és mooooooolt interessant ;-))

    A continuar fent posts!! A pels 1.000 ;-))

    ResponElimina
  11. Elvira, aquesta sí que no me l'esperava! Moltíssimes gràcies :). Bé, de fet jo venia a desitjar-te a tu també un molt bon sant Jordi i, com que sabia que feia tard, volia dir-te que el que espero més aviat és que puguis gaudir tot el que aquest sant Jordi t'hagi portat. I veig que ho has compartit: Xocolata desfeta. Ara fa unes setmanes que vaig anar a la presentació del llibre i en vaig sortir absolutament captivada. És impressionant el que en Joan-Lluís Lluís ha fet. Gaudeix-lo molt!

    ResponElimina
  12. Moltes felicitats per arribar al 600!

    I els llibres molt bé, "no ha estat quantitativament productiu"?? Jolin si ho arriba a ser que t'emportes totes les parades? jajaja.

    ResponElimina
  13. Moltes gràcies Carme...ens hem premiat mútuament...m'he copiat de tu i he aconseguit posar un slide perquè tenia problemes per afegir noves coses...
    Mil gràcies kweilan m'has fet pensar que ara fa temps que no comento una pintura..m'hi hauré de posar
    gràcies a tu McAbeu! ets mereixes tot per cert l'11 de juliol van compartir espai a Paraula de blog al suplement de l'AVUI...no sé si te n'havies adonat i l'altre era el SM de Bloguejat
    Gràcies Pilar ha estat un plaer descobrir-te i llegir-te ( ah i gràcies també pel premi que m'has fet tu!!!!)
    Gràcies Gurmet per la visita i la felicitació!
    gràcies rits!
    gràcies joanfer! ha estat un plaer...al capdavall tu em vas donar el premi abans :-) et dono una abraçada que no sóc gaire petonera ...
    Gràcies fanal blau ets un sol de dona! i una gran blocaire! gràcies pel somriure:-))
    gràcies mil Mireia!
    gràcies Assumpta però no m'afalaguis no escric tan bé com dius...el premi te'l mereixes...ah i el llibre Xocolata desfeta m'he l'he firat gràcies a tu ...
    gràcies Elisenda! tu tens un bloc fantàstic!
    Gràcies bajoqueta...és que altres anys n'havia comprat més ...:-))

    ResponElimina
  14. Entre tant de bloc, és complicat fer-ne una tria. En aquest cas, els deu escollits són tots molt bons! Felicitats als premiats!

    ResponElimina
  15. Moltíssimes gràcies pel premi Elvira!, de fet l'agraïment també és perquè he entrat en aquest món blocaire per tu, et llegia sovint perquè m'agrada el que hi dius i com ho escrius, i una vegada que en voler fer un comentari no vaig poder, vaig crear-me un compte de google i vaig veure la possibilitat del bloc.. i així ha estat, o sigui mil gràcies per tot!!!
    Felicitats pels 600 posts!!! és un plaer continuar llegint-te.

    ResponElimina
  16. Gràcies Albert, lolita lagarto de res...el plaer és mutu tens un bloc molt poètic-artístic!

    ResponElimina
  17. Ostres!, ELVIRA tens tota la raó. Quan vaig fer el post dedicat a l'article de l'AVUI vaig citar el teu blog dient que no ens coneixíem però ara que si que ens coneixem i llegim no t'havia relacionat amb aquell fet. :-)

    ResponElimina
  18. Elvira!

    Moltes gràcies. Després que la Carme ens donés aquesta sorpresa ja no ens en esperàvem cap més, francament!

    T'estem molt agraïts!!!

    ResponElimina
  19. i felicitats pels 600 posts (quin mèrit arribar-hi)!

    ...
    ..
    .
    ..
    ...

    i pels llibres!

    ResponElimina
  20. Moltíssimes felicitats reina, de tot cor i tan de bo en siguin molts més!!! Em van regalar: Homes (iupiiiiiii) i jo vaig regalar: "1001 llocs per visitar abans de morir" :) Un recull preciós de debó.... Ah, i també vaig regalar "Elefantiasis" del company blocaire de Castelló, Raúl Ariza, que és una joieta, et deixo el link per si vols treure-hi el nas :)
    http://elalmadifusa.blogspot.com/

    ResponElimina
  21. De res Sànset! us mereixeu tots els premis! McAbeu quan jo vaig llegir l'Avui aquell dia tampoc et coneixia...vés quines casualitats!
    Moltes gràcies Cris! i gràcies pel link m'hi passaré...

    ResponElimina

benvinguts comentaris