Paisos Catalans

diumenge, 17 d’agost del 2014

Relats de la Carme ( Marietes)

Xavier Pujol del bloc Fita


- Marieta ep! Marieta ! com estàs avui? et veig molt riallera?
- Ui m'he afartats de pugons !
- Sic transit gloria mundi! insecta insectum lupus!
- però i ara , quines bestieses de dir ! no em toqui la tròclea, Coralet del diastre!
- Dona és que no saps llatí ? jo venia en so de pau ....tros de matèria! no sigui artèmia!
- A mi no em digui paraulotes Xinxa del dimoni ! mal va vostè per aquest camí ....i no em tutegi! que no mengem el mateix!
- I tant maca! no sóc insectòfag!
- Deixi'm passar malvat !


25 comentaris:

  1. On està la policia dels insectes quan se la necessita?

    ResponElimina
  2. Veig que sovint aquesta imatge ha causat als escriptors un enfrontament entre els animalons. A veure si acabaran a plantofades

    ResponElimina
  3. Quan les coses comencen amb mal peu... :-DDD

    ResponElimina
    Respostes
    1. acaben pitjor.....de fet m'he inspirat una mica en el teu relat i una altra mica en el de la Glòria

      Elimina
  4. Veig que el món de les cuques no és tan plàcid com sembla! hehe, molt divertits els insults ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. són anagrames de marieta els insults! a més malvat i mal va és perque el coralet menja llavors de malva....ehem

      Elimina
  5. Oh! No em queden els comentaris...

    Uf!!! Li ha fumut la rialla enlaire... Una mica geniuts ho són tots dos eh?

    Gràcies per participar, Elfree... Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'han fet gràcia els insults i encara més la teva explicació...

      Elimina
    2. Gràcies a tu per proposar-lo ! això dels comentaris hi ha dies que a mi també em passa .....misteris del blogger!
      abraçades!

      Elimina
  6. Ja es veu que això no pot acabar mai bé.

    ResponElimina
  7. Veig que entre els bitxets, també hi ha classes...Tot i així, ni l'un ni l'altre demostren tenir una bona educació!!!

    ResponElimina
  8. Pobrissó! intenta aproximar-se i en canvi, no se'n surt! ais, la seducció, de vegades pot ser ben difícil si estem en móns, llocs, llenguatges diferents!

    ResponElimina
  9. I tant ! però mai se sap! de vegades pot funcionar

    ResponElimina
  10. Aquests estan molt crispats... segur que un dels dos és unionista :-DDD

    ResponElimina

benvinguts comentaris