Paisos Catalans

dimarts, 5 d’agost del 2014

Tallar etiquetes és perillós

He esguerrat una samarreta nova de trinca per culpa de la meva aversió a les etiquetes , les tallo amb les tisores perquè tinc la pell sensible i em rasquen .....avui havia estrenat, jo és clar, perquè la llibreria ja va celebrar festa d'inauguració de la nova seu, sí us parlo de la Documenta,
  
http://novadocumenta.org/2014/07/31/no-ens-noblidem/
la que varem contribuir a salvar de la desaparició uns bon grapat de mecenes posant uns calerons via verkami , doncs bé dins la llibreria hi ha una gran D on dins hi ha tots els noms i cognoms dels mecenes, fa goig, i ara també ja tenen preparades les samarretes, la bossa i el punt de llibre , dalt hi ha la foto de la samarreta i el nou llibreter fent broma .....com que avui he anat a mirar i remirar el local , he preguntat i molt amable ha obert les capses on hi havien els obsequis i ja els tinc!!!!

Ai las arribo a casa me l'emprovo, me la trec , agafo les tisores , i jo que com que no sóc de retallar he fet un bon estrip just on havia l'etiqueta......desolació !!!! i ves que hi farem he fet un sargit maldestre amb l'únic fil de color que tenia per casa, color rosat, m'ha costat enfilar l'agulla, no sé perquè és tant remenut el cap.....els anys i la vista no perdonen .....a la tercera he aconseguit la proesa : agulla enfilada i didal .....encara sort que no m'he punxat...el dit.

Bé lluiré la meva samarreta ,amb la D de documenta , amb un mal sargit enlloc d'un forat. 


15 comentaris:

  1. El sargit haurà mal sargit, però tu posa't la samarreta.
    Jo no serà la primera ni la darrera vegada que n'esguerro alguna smb el teu mètode...;)
    La part bona, fora del clatell que pica, és que tenim una bona llibreria i uns bons llibreters!
    Una abraçada sensé etiqueta!

    ResponElimina
  2. Doncs gràcies a tu i als altres mecenes per salvar la llibreria!! Encara no he anat a la nova Documenta, està pendent.
    I vigila amb les tisores, Elfree, que fas més por que una pedregada, que deia la meva iaia Mercè ;)

    ResponElimina
  3. Em pensava que havies esgarrat la samarreta vermella de la "V" catalana :-)

    Què faràs amb tantes samarretes vermelles?

    Jo t'hagués fet un preciós sargit, amb un fil vermell exactament del mateix color i molt bé de preu :-)

    ResponElimina
  4. Ara he anat a mirar on és la nova Documenta, l'Eixample ho peta! Ja ho deia jo. Està molt a prop de la Laie, val a dir, i superar-la és molt difícil, tot i que no és on compro els llibres habitualment, però m'encanta el lloc. La Documenta la vaig conèixer arran del tancament, i no crec que arribi mai a ser una referència per mi, però m'alegra molt que no hagi tancat i que s'hagi reinventat. Ara estic fent una cura de desintoxicació, però tinc ganes de passejar-me per la Calders que em va causar una gran impressió el cop que hi vaig allà, tenen un fons excel·lent. Encara que com el fons de la Central no hi ha res, cal reconèixer-ho. Ara que, la pasta me la deixo a La Impossible, segur que allà m'estimen molt!

    ResponElimina
  5. Bah, em poso a parlar de llibreries i se me'n va la pinça! Estic segur que lluiràs la samarreta amb el mateix orgull. L'etiqueta sol estar darrere, si no ho dius ningú se n'adonarà. I sempre un sargit que un forat, és clar!

    ResponElimina
  6. Tan complicat es? Què has fet servir per tallar l'etiqueta? una destral? xD

    ResponElimina
  7. Un sargit al clatell no es deu veure gaire... Alguna vegada passen aquestes coses, a mi també m'ha passat algun cop... Però no un forat gaire gran, eh? Tal com ho expliques me l'imagino... Gros i segur que no ho és.

    ResponElimina
  8. fanal blau si em veiessis la cara que se'm va posar quan vaig comprovar la desfeta....la veritat és que en tinc d'altres de samarretes amb un petit estrip però aquest era gran , i tant que me la posaré! abraçades sense etiqueta!! -))
    Gemma doncs encara que sempre enyoraré la de Cardenal Casañas la nova està prou bé, més claror, un espai de butaques per fullejar llibres i si l'orgull d'haver contribuït a fer que fos realitat....això que em passa és fruit de la imposició de les escoles del tardofranquisme que m'obligaven a fer costura enlloc de mates o geografia ....sóc un perill amb tisores a la mà!

    Assumpta i ara m'ho dius? la propera vegada que hagi de treure una etiqueta abans em passaré per Reus ....no dona la de la diada, la vermella i la groga estan feliçment intactes davant del desastre no he gosat retallar l'etiqueta....samarretes vermelles si en tinc ara quatre! com que vam abolir els braus no hi ha risc he he he

    Xexu per mi la documenta té un què especial el meu primer llibre en aquesta llibreria és dels anys 70 i pocs imagina't he crescut amb ella, la laie està aprop però no massa aprop....la central ai! jo també he d'evitar les llibreries , la Calders tinc moltes ganes de conèixer-la, ara que tinc temps m'hi passaré , la Impossible ostres encara no hi he passat mai.....a bodes em convides .....saps? quan comença el curs semblo enclaustrada i no tinc temps per res.....aquest estiu faig viatges de llibreria en llibreria....no si segur que me la posaré igualment ....espero que el sargit resisteixi les rentades....

    pons ai destral dius? aleshores l'hagués tallat per la meitat! ja en sóc de destralera!

    Carme ben bé de tres o quatre centímetres en horitzontal....bé no el vaig mesurar ....ara ho faig , he exagerat una mica de fet són dos centímetres i mig !




    ResponElimina
  9. per cert perquè als vostres blocs surt el respon a sota de cada comentari i a mi no ? és per que tinc un disseny antic? algú em sap explicar com ho puc fer perquè hi surti? ja vaig modificar en el seu dia el html amb molta cura per fer desaparèixer el .es ....però vaig copiar amb cura les instruccions de l'home dibuixat ...si no és gaire difícil....

    ResponElimina
  10. Jo també trec sempre les etiquetes, que realment són ben molestes i alguna vegada també se m'han escapat les estisores...Ara ja vaig a poc a poc i ho faig amb una agulla, treien els fils!
    Petonets.

    ResponElimina
  11. Elfree, has d'anar a la Configuració del blog i després a comentaris i posar l'opció "incrustat" crec que es l'única opció que té la resposta a cada comentari.

    A veure si et funciona

    ResponElimina
  12. M Roser jo no tinc tanta traça ni paciència....mi miraré més i aniré amb l'agulla

    Carme gràcies ho provaré!

    ResponElimina
  13. Se m'ha menjat no sé quants cops el comentari al post següent, sort que he tingut la precaució de copiar-lo. De vegades odio blogger. L'enganxo aquí a veure si em deixa:

    És una bona opció perquè, efectivament, aquest estiu serà de no gratar-se massa la butxaca. El que passa és que jo no en tinc prou amb un parell de graus de menys, apunto més potser a alguna desena de graus menys. Gastaré en benzina, potser en algun allotjament, però sobretot en sola de goma de les botes. En breu la primera entrega!

    ResponElimina
    Respostes
    1. et responc tard, a hores d'ara ja has publicat i jo ja he llegit la primera entrega !

      Elimina

benvinguts comentaris