Paisos Catalans

dilluns, 3 de maig del 2010

Cadena de personatges ( de la proposta Ric de riure)

Ric de riure ens proposa fer una cadena de regals que són personatges inventats ( confesso que no m'acabo d'aclarir amb qui rep el meu regal o si jo he de seguir a algú) Tant és....aquí el meu:


Branda l'espasa i mil dimonis li rosseguen el cor irat, el seu nom és Iracúndia i beu la tinta amarga de les notícies actuals a glops de ràbia. La indignació és el  seu aliment i reclama a crits ofegats : justícia! justícia! justícia!

18 comentaris:

  1. Un personatge molt actual... crec que hauríem d'estat tots així...

    T'has avançat. Jo penjo el meu demà. Jo tampoc entenc gaire com van els regals. Si vols una Conxita... no tant enrabiada com Iracúndia...

    ResponElimina
  2. M'agrada! Visitaré Ric i ho provaré.
    Fantàstic Elvira!!

    ResponElimina
  3. Gràcies Carme per si em regales la Conxita jo encantada de la vida...li he fet un correo al ric de riure a veure si m'explica si he de fer res més...
    gràcies Tonina!

    ResponElimina
  4. Em sumo a l'Iracúndia i reclamo: Justícia!!!! Justícia d'una vegada per totes!!
    un personatge com cal!

    ResponElimina
  5. Molt bones i gràcies per participar!!!!

    tot i les confusions tirarem endavant la cadena!!!!

    deu n'hi do quin personatge! serà un regal per al pròxim que s'apunti a la cadena!

    i tu... doncs et toca de regal el personatge de la Carme, la Conxita que encara no ha vist la llum ( el dimarts!)

    de moment la cadena està així...

    Ricderiure va regalar el Narcís a la Maria Somnis de plastilina
    la Maria va regalar la noia del pijama blau a la Lolita Lagarto
    La Lolita va regalar la Maria a la Carme
    La Carme regala la Conxita a l'Elvira ...

    i seguim!
    salut per tots i totes!!!

    ResponElimina
  6. Una proposta molt bona, la d'aquesta cadena! Si tots tinguéssim l'actitud del teu personatge, ens deixarien de prendre el pèl.

    ResponElimina
  7. Doncs fins que no he vist el comentari de Ricderiure no ho he entés...

    El teu personatge trobo que té moltíssima força i m'havia agradat igualment, encara que no veia clar de què anava :-))

    M'ha fet gràcia que ets molt atrevida ;-)) Dius "no sé massa de què va, però aquí està el meu personatge" :-))

    ResponElimina
  8. i la cadena segueix!

    "la meva perdició" s'afegeix a la cadena i segur que accepta de grat el teu personatge.

    Estic recopilant els enllaços al meu bloc!

    salut per a tot@s!

    ResponElimina
  9. Gràcies Lolita lagarto! Albert B. i R ens caldria una mica d'Iracúndia oi? Estonetes gràcies per passar!
    Assumpta literàriament puc ser molt agosarada en la vida sóc més prudent!
    Gràcies Ric de riure pels aclariments...el de la Carme és el meu regal i la meva perdició s'ha quedat amb la meva Iracúndia ...i gràcies pel regal del joc!!!

    ResponElimina
  10. Uoooooooooooooooooooooooh! Això si que és un bon regal! Em sento afortunat. Iracúndia és com encertar la loto ….... Em prendre el meu temps, espero fer un relat que li faci Justícia. Gràcies Elvira. ^_^

    ResponElimina
  11. ara m'ho retornaré a llegir, o ho deixo per demà...
    però miraré de participar-hi!

    Deu n'hi dó la Iracúndia! :)

    ResponElimina
  12. I la justícia és cega, muda i sorda...Pobre Iracúndia!

    ResponElimina
  13. Gràcies la meva perdició celebro que t'agradi!
    fanal blau som-hi doncs! Iracúndia sí fa honor al seu nom!
    Ai Pilar quanta raó cega, muda i sorda....!

    ResponElimina
  14. Un personatge molt potent! Trobarà la justícia que demana?

    Salut!

    ResponElimina
  15. Ja he penjat al meu bloc el relat pel teu personatge regal. Gràcies de nou. Amb el teu permís, he copiat el gravat de Jacques Callot. ^_^

    ResponElimina
  16. Gràcies dissortat!
    ui no havia vist el comentari la meva perdició però ja vaig passar pel teu bloc a llegir-lo

    ResponElimina

benvinguts comentaris