Paisos Catalans

dissabte, 2 de maig del 2009

És dissabte i fa sol.

Avui per sort fa sol i és dissabte. Encara que entre una i altra frase no hi ha cap lligam lògic. Avui fa tres mesos que vaig fer aquest bloc-blog. I s'ha convertit en la meva finestra. He navegat per la xarxa i m'he topat amb notícies tristes com ara la d'una blogaire que anuncia que està malalta dels ronyons i haurà d'afrontar una perillosa operació. No la conec de res i visitava de tant en tant el seu bloc però no m'he pogut estar de fer-li un comentari. No ho havia fet abans. M'ha commogut. Potser ja l'han operada perquè el post és del 29 d'abril. No la conec de res però li desitjo tota la sort del món per a vèncer la malaltia. El seu bloc és Lilith, eternamente libre. Sobretot hi ha escrits sobre mitologia. Un bloc molt interessant. Quan hi torni a escriure voldrà dir que ja està millor. O potser decideix no fer-ho. La vida massa sovint és injusta. Mai per res voldríem que ningú que estimem es morís. No fa gaire es va morir de sobte un familiar meu. Perquè una mort sempre ens mena a recordar-ne una altra?
Avui fa sol i el dia és ple de llum però encara, es veu, tinc el cor amarat de pluja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

benvinguts comentaris