Paisos Catalans

diumenge, 15 de novembre del 2009

Nocturn


7 comentaris:

  1. Ai, xiqueta, em sembla que hi ha problemes amb el Goear que has posat perquè no es pot sentir.

    Ara bé, Chopin és un dels meus compositors preferits... Crec que ho vaig explicar una vegada al meu blog... el primer record que tinc de que m'agradés una peça de música clàssica és de Chopin :-)

    ResponElimina
  2. Ara sí... ara ha engegat bé... ufff és tan preciosa, tan maca...

    Mira :-)

    M'ha fet gràcia ensenyar-t'ho i, com a premi, per això funciona ara bé el goear ;-)

    ResponElimina
  3. Com es fa per enllaçar coses dins els comentaris? jo no sé fer-ho....Veig que coincidim en Chopin com amb Van Gogh...jo quan estudiava batxillerat, fa una pila d'anys, vaig escoltar aquest disc a casa d'una amiga...i vaig saber que era nocturn opus9 núm 2 ....i també l'havia escoltat en una pel.lícula de Tyrone Power que es deia , crec, Eddy dutchin o similar...i des de llavors m'ha agradat....

    ResponElimina
  4. I el meu marit és el fan número 1 de Kafka :-)
    Fins i tot, un dia que li vaig demanar que s'inventés un nick per poder penjar un relat seu a un forum em va dir "Josef K" com el prota d'El procès :-)

    Posar enllaços dins els comentaris és molt fàcil de fer però impossible d'explicar dins la pròpia finestreta de comentari, ja que es necessita posar un codi HTML que la finestra no accepta a no ser que el vagis a utilitzar per enllaçar :-) o sigui que si jo et dic "es fa així", tu el que veuràs és l'enllaç ja fet i no l'explicació.

    He mirat si tenies correu electrònic aquí a la vista per explicar-t'ho per mail, però no ho he sabut veure :-)

    ResponElimina
  5. Es que no el tinc el correu a la vista...si el vols és aquest: mfonoll3@xtec.cat....em penso que se una mica això del HTML però em faig embolics perquè no ho controlo gaire...gràcies per tot...jaja és cert a mi Kafka m'apassiona també ...no fa molt em vaig llegir un llibre sobre ell en el que parlen persones que el van conèixer: Cuando Kafka vino a mi... Editorial Acantilado Hans-gert Koch (ed)

    ResponElimina
  6. Explicació enviada :-))

    Li he preguntat al meu marit i ha llegit aquest llibre que dius, "Cuando Kafka vino a mi", que el tenim a casa jeje... jo no ho sabia! diu que li va agradar força :-)

    ResponElimina
  7. Gràcies per tot...m'alegro que li agradés ....!

    ResponElimina

benvinguts comentaris