Paisos Catalans

diumenge, 22 de novembre del 2009

Notícies

Un altre conte meu El cementiri En el bloc 365contes

Ah UNA PROPOSTA INTERESSANT en Ramon de opinalia ens proposa un concurs de post o apunts que ja tinguem publicats i després s'aplegarien en un llibre...més informació en la seva web.


El meu carrer és ple de fulles groguenques que les mèlies han deixat anar, com de cop, despullant-se. Ara potser sí que trepitjant aquesta estora vegetal ens endinsarem en la tardor.

Ha sortit el sol.

14 comentaris:

  1. Ei merci Elvira!
    ...per la propaganda!

    ResponElimina
  2. Magnífic el teu conte "El cementiri"!! :-)

    La sensació d'haver de a trobar el lloc on viure dins un cementiri, un àngel de pedra que et protegeix d'alguns difunts no massa hospitalaris... em semblava que llegia una Llegenda de Becquer (que m'encanten! jeje) Boníssim cada detall!! i el final és absolutament sorprenent... I molt ben escrit!! :-)

    ResponElimina
  3. De res Ramon, hi ha un altre bloc que també s'apuntat a donar difusió a la teva iniciativa, anava a posar-te l'enllaç però veig que ja ho has vist.
    Assumpta, molt agraïda pel teu comentari...de debò el trobes magnífic? Ara que hi penso estic treballant les llegendes de Bècquer amb els de batxillerat, igual m'ha influït...gràcies, celebro que t'hagi agradat!:-)Ah gràcies a tu ja ser posar enllaços! he posat a la dreta del meu bloc totes les participacions literàries que he fet.

    ResponElimina
  4. Jo també posaré l'anunci del concurs de posts. I també hi participaré. Acabo de deixar el comentari a 365 contes. Molt ben escrit i explicat i com deia allà aquest final m'encanta.

    ResponElimina
  5. Ostres!! Quina gràcia que estiguis treballant les llegendes de Bécquer! :-)) I no t'ho he dit perquè em recordi a cap en concret, eh? No, no, que la història és ben teva! :-) Em referia a l'ambientació...

    Ah! i tant que t'ho dic de veritat que el trobo magnífic! :-)
    És un relat que es veu molt ben treballat, té tots els ingredients ben posats jeje

    Bé, ja sé que el que ara diré potser no sigui massa correcte, però moltes vegades llegeixo relats que, com a comentaris, la gent posa "molt ben escrit" i jo veig clarament que NO està molt ben escrit... però la gent ho diu potser perquè l'autor estigui content, no sé :-) Jo si ho poso és perquè ho penso de veritat.

    I amb això no vull dir que altres relats siguin dolents, no. No vull dir pas això. Cada relat pot ser bo per una cosa diferent: un pot explicar una historia molt imaginativa, molt ben pensada i per això és bo... però si té errors de vocabulari, gramaticals, etc., no es pot dir "molt ben escrit", el que s'hauria de mirar és de corregir-ho educadament... la història pot ser boníssima i qui ho ha escrit tenir més imaginació i creativitat que ningú, però si es colen errades, s'haurien d'arreglar... dient "molt ben escrit" doncs el text passa com a bo, amb els errors inclosos.

    Eps! i que jo també en faig d'errors eh? I tant! :-)
    Quan faig un relat l'he de repassar moltes vegades perquè no s'hagi escapat cap falta, o que no hi hagi una paraula molt repetida, o mil coses...

    Doncs bé, el teu l'he trobat magnífic perquè, a més de ser una història ideal per una sèrie de contes de por, (una persona que ha d'anar a viure a un cementiri... i, a més, és ben conscient de que té por) té elements fantàstics (l'àngel), un final molt bo, i el que jo deia: està molt ben escrit :-)

    ResponElimina
  6. Ah!! Jajaja i queden molt xulos els enllaços a la barra lateral! Una bona pensada posar-ho així! :-))

    ResponElimina
  7. Mooltíssimes gràcies Assumpta pels teus llarg i aclaridors i ben escrits eh? comentaris...per cert això sembla un xat je je:-) (mira si en sóc de tòtila que tampoc havia caigut com posar això del somriure i ara que ja en sé:-):-)jo, saps sempre, des que vaig aprendre a escriure que escric...i des que tinc el bloc és la primera vegada que tothom pot llegir el que escric i quan rebo comentaris tant entusiastes com el teu...no sé em fan feliç però és com si no m'ho acabés de creure....A veure si ara em tornaré una "creguda" ja ja ja

    ResponElimina
  8. És cert Assumpta que de vegades hi ha escrits no ben escrits encara que poden destacar en algun aspecte...jo al bloc 365contes si algun cop he vist una errada ho he dit (encara que de vegades penso a veure si se m'enfada algú):-)

    ResponElimina
  9. Ja, això és el que fa por, que s'ho prenguin malament. Sempre pots dir "el teu relat és boníssim i m'ha agradat molt, llàstima que se t'han colat unes cosetes com tal, tal i tal, que si les arregles, quedarà perfecte" :-))

    Jajaja sí, els somriures :-)

    O picar l'ull ;-)

    Riure :-D

    Treure la llengua :-P

    Estar trist :-(

    Plorar :'(

    ResponElimina
  10. Caram estic aprenent molt amb tu Assumpta :-D :-D ;-)

    ResponElimina
  11. Jajaja i jo no coneixia Hopper de res, ni l'havia sentit a anomenar mai (suposo que estic dient una cosa greu, però és que és la pura veritat), i el vaig descobrir aquí a casa teva :-))

    Bona nit ;-)

    ResponElimina
  12. Jo tb. participaré al concurs de millors entrades. També ens servirà per llegir-ne algunes que potser ens hem perdut. Et queda molt xulo això dels enllaços. Jo també m'hi posaré els dels Relats Conjunts. No hi havia pensat i és una bona idea.

    ResponElimina
  13. He llegit el teu conte! Molt maco! Em sembla molt bona aquesta proposta, buscaré informació a veure si podem col·laborar d'alguna manera.

    Gràcies!

    *Sànset*

    ResponElimina
  14. uop!! dos blogs seguits amb la propaganda d la millor entrada. Potser ens hi haurem d'apuntar!

    ResponElimina

benvinguts comentaris