Paisos Catalans

dimarts, 30 de març del 2010

En Joanfer m'ha donat un premi Fortuna

Bonica sorpresa que m'ha dat en Joanfer del bloc Filosofia avui, com que és generós de mena ha rebut 4 premis que ha decidit repartir i a mi m'ha tocat el premi Fortuna i sembla ser que he de respondre a una pregunta .
O sia que he de dir quina cosa considero que té un valor incalculable:  L'Amistat  ( aquí coincideixo amb en Joanfer)
i ara no sé què més he de fer...ah sí el puc regalar, el premi a algú altre....perdoneu però m'ho de pensar ...necessitaria uns 50 premis i només en tinc un....JA HO SÉ...HI HAURIEN ,JA HO HE DIT ,QUASI MÉS DE 15 BLOCAIRES O MÉS MEREIXEDORS/RES DEL PREMI ,PERÒ, SENTIMENTAL QUE ÉS UNA, DONO EL PREMI FORTUNA A LA Mireia del racó de la Solsida perquè va ser una de les primeres persones a entrar al meu bloc, no sé quan el podrà recollir perquè va "desaparèixer" uns quants mesos i ara ha retornat però no sé quan ho veurà. Ja ho saps Mireia, has de respondre quina cosa per a tu té un valor incalculable  i au la FORTUNA tota teva!!!

10 comentaris:

  1. Felicitats, doncs, pel premi!
    Ben merescut i que l'amistat t'acompanyi sempre!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. L'amistat és una gran fortuna, bona tria!
    Felicitats pel premi.
    Bona 7mana Manta

    ResponElimina
  3. Felicitats de nou, Elvira. Ara et toca la part més difícil: a qui li dones!! Segur que te'n surts!! ;)

    ResponElimina
  4. Gràcies fanal blau, lolita lagarto, Marta M.Q , joanfer ets un sol! noves gràcies a tu, gràcies Pilar!

    ResponElimina
  5. moooooooooooltes gràcies , Elvira!!!

    dedueixo que he de dir una cosa que per mi tingui un valor incalculable, oi?
    La COMPRENSIÓ, ja sigui en el vessant més sentimental ja sigui en el vessant de l'empatia.

    Elvira, t'agraeixo el detall tan bonic, els i les blogaires m'heu donat estones de molta satisfacció en els darrers mesos (que, a nivell personal, han estat molt durs)

    Moltes gràcies

    ResponElimina
  6. Felicitats per aquest premi afortunat i molt bonic el gest que has fet!

    ResponElimina
  7. Diria que vaig deixar un comentari felicitant-te...i ara no hi és. Felicitats, Elvira pel premi!!! I també a la Mireia.

    ResponElimina
  8. Celebro que t'agradi Mireia, si vols te'ls pots posar al bloc...
    gràcies Cèlia el primer gest bonic va ser el de joanfer de filosofia avui.
    Gràcies kweilan, podria ben bé ser aquests dies blogger no girava fi...

    ResponElimina

benvinguts comentaris