Paisos Catalans

dilluns, 29 de març del 2010

Manha de carnaval per Astrud Gilberto



fa un any la vaig penjar al bloc...sempre m'ha agradat aquesta cançó ...té el punt just entre bellesa i melangia...em té el cor robat...ja sé que no estem pas a Carnaval...
Manha De Carnaval
(M. Bonfa)
Ladi, lalala, lalala, ladi lalala, lalala. Ladalalala, ladadadidada, ladadidada, ladadadi.
Ladi ladala lalala, ladi ladada dadada Lada lalala, laladadada, lalala ladilala.
Manha tao bonita, manha 
Um dia feliz que chegou.
O sol no ceu surgiu,
E em cada cor brilhou 
Voltou o sonho entao ao coracao.
Depois deste dia feliz,
Nao sei se outro dia havera
E nossa a manha, tao bela afinal! 
Manha de carnaval. 
Canta o meu coracao, a alegria voltou, 
Tao feliz a manha desse amor. 

9 comentaris:

  1. Una meravella...Black Orpheus...
    És també una de les meves melodies predilectes.
    Pots també escoltar-les...
    http://www.goear.com/listen/bb9345a/black-orpheus-gerry-mulligan

    o...

    http://www.goear.com/listen/f472918/black-orpheus-eliane-elias

    que són unes meravelles també.
    Gràcies! :)

    Ja en plena forma?

    ResponElimina
  2. Preciosa cançó per començar una setmana de vacances eh, Elvira?? ;P

    Per cert, passa quan puguis pel meu blog per recollir un detall per tu... ;)

    ResponElimina
  3. Uisss... jo la trobo trista. Sempre m'ha donat aquesta sensació.

    Ai, quines coses té la música, quines sensacions tan diferents ens pot transmetre ;-)

    ResponElimina
  4. no l'havia sentit mai.
    és preciosa!!!

    ResponElimina
  5. Es una veu que enganxa. No cal que sigui carnaval. Ha estat un plaer sentir-la. Gràcies, Elvira.

    ResponElimina
  6. No puc escoltar la cançó. Tinc els auriculars espatllats. :( Hauré de fer-ho demà, vaja... Demà tornaré, però avui aprofito per felicitar-te pel premi de'n Joanfer. Felicitats Elvira i una abraçada!!!!

    ResponElimina
  7. Passaré per goear fanalblau per sentir les versions gràcies! des que era petita i la vaig veure per la tv , la pel.lícula Orfeu negre que em va encisar la cançó...em queda tos però ja estic millor.En plena forma encara no.
    Joanfer ets un sol de primavera noi! moltes gràcies!
    Assumpta si jo ja he dit que té el punt just de bellesa i melangia...trista trista no...
    Kweilan sí de vacances!
    rits la cançó pertany a una peli dels anys 60 que es deia orfeu negre i passava als carnavals brasilers ...acabava en drama...i a mi em feia plorar molt...és preciosa ah què si?
    Pilar gràcies a tu per passar-t´hi
    Nits gràcies ...escolta-la val la pena...t'he deixat una abraçada al teu bloc...

    ResponElimina
  8. Tens raó, hem coincidit de cançó però no de cantaire, les dues són genials!
    Però potser és que coincidim amb cercar bellesa i melangia... aix! que bonica! tenim bon gust, oi?
    Però això de triar-la de forma tan propera en el temps... què ens ha dut a fer-ho?

    ResponElimina

benvinguts comentaris