Paisos Catalans

dimarts, 23 de març del 2010

Inseguretat social i sanitària

Des d'ahir  que tinc febre encara que, com que no arribo a 38ºC, es denomina febrícula. El problema és que jo a 36,5º ja m'ho noto...perquè la meva temperatura corporal normal és de 36º...ahir quan vaig arribar a casa, (en taxi ho confesso,  no em veia amb cor ni de caminar del metro a casa) tremolava de fred i total em mancaven tres ratlletes per arribar a 38º i em sentia al pol nord.....La nit que he passat, ja ni us l'explico ...una nit del lloro que s'acostuma a dir( quina relació deuen tenir els lloros amb les nits en blanc o mal dormides? és que els lloros dormen poc?)
Avui al matí comprovar com tenia el cos baldat i la gola com un faquir després d'haver-se empassat foc.....i he hagut de trucar a l'insti i dir que no em veia amb cor ni amb forces per a treballar....anar al metge de la seguretat social...o millor dit de l'inseguretat social  perquè m'he quedat bocabadada en veure que no s'ha tallat ni un pèl a receptar-me ibuprofen ......li he dit doctor que no recorda que sóc al.lèrgica i vaig haver d'anar a urgències?!!! que no ho té anotat a l'ordinador amb les meves dades? I m'ha dit tan tranquil que havien canviat els sistemes i s'havia esborrat!!!! Quina gràcia que m'ha fet saber que dades importants com aquesta no hi són! I si per culpa d'ells em troben inconscient i m'endinyen ibuprofen? Una mort accidental dirien....La cosa és que la febrícula  de l'ensurt ha passat a febre transitòriament.....A més ,un dia , ho vaig comentar amb un metge familiar meu...això de la insistència  a receptar ,alegrement, antiinflamatoris a tort i a dret....a mi per poc em maten....de fet al segon ibuprofen que em prenia en tota ma vida vaig tenir una reacció anafilàctica que em podia haver portat a la mort....inflor de llavis, dins de les galtes...i hagués seguit amb edema de glotis si no m'arriben a posar una injecció antídot ....I jo pensant que la dada, que vaig comunicar al metge de capçalera, seguia emmagatzemada a l'ordinador....

12 comentaris:

  1. Ostres, tu! Quin mal rotllo, ara ja sé perquè sempre et pregunten les coses 40 vegades... ho perden!

    Cuida't molt! A veure si pots dormir millor aquesta nit i en comptes de la nit del lloro passes la nit del liró, ai! vull dir que dormis com un tronc, com una soca o com un liró.

    Que et milloris, maca!

    ResponElimina
  2. És al.lucinant que dades tan importants com aquesta es perdin...Que passis una bona nit!

    ResponElimina
  3. Déu ni do... Quina llàstima que siguis al·lèrgica a l'ibuprofen, però és cert que ens prenem aquest medicament massa a la lleugera... Cuida't molt! Petons

    ResponElimina
  4. Dén ni do! Cuida't molt, un petó i una abraçada! :-)

    ResponElimina
  5. És fastigosament indignant!!

    Mira, jo tinc molt mala bava en aquestes coses... si jo fos tu els hi anava a posar una denúncia on fos.

    Tens tota la raó... i si t'arriben a matar? És que no és broma!! Que hi ha al·lèrgies MOLT greus!!

    Cuida't molt, guapa!!

    ResponElimina
  6. Celebro que tot i el teu estat delicat, el teu pols no tremoli a l'hora de pitjar les tecles del PC, i que les teves paraules estiguin plenes de la lucidesa i gracia de la que sempre fas gala. Al llegir aquest post teu, no puc evitar un somriure al seguir les teves peripècies (i amb el bon humor que o fas), i m'adono que és necessita molt més que un traïdor refredat, un metge desmotivat o un sistema informàtic maliciós, per doblegar-te. Posat bona, però amb calma, que la feina estarà allà on la vas deixar. Gaudeix d'uns bons dies de repòs, que mai van malament. Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Hola Elvira!
    Cuida't molt i que la febrícula (terme que desconeixia) et duri ben poc i aviat estiguis en plena forma.

    ResponElimina
  8. jo et deixo un got de llimona amb mel que això no tindrà efectes secundaris...
    que tinguis bona nit!

    ResponElimina
  9. Vaja, ja veig que no te'n pots refiar massa del que et diu el metge. Si no estàs al cas, pots tenir problemes. La veritat és que sembla inversemblant, i denota molt poc interès. Si se suposa que estan per atendre a tothom, si perden dades el mínim que podrien fer és comunicar-ho als afectats, no?

    ResponElimina
  10. Espero que avui estiguis millor. Jo vaig haver de quedar-me al llit des de divendres passat fins al dilluns. Ara volto per casa, però encara no he acabat el procés gripal.
    El que esmentes en aquest post és de denúncia.
    Hi ha tantes coses que ho són...
    Cuida't, maca!!! La recepta de Fanal blau va molt bé.

    ResponElimina
  11. Gràcies a tots i totes pels vostres comentaris! no em veig amb cor de respondre un per un ,sorry

    ResponElimina

benvinguts comentaris