Paisos Catalans

dijous, 25 de març del 2010

Febre del dimecres a la nit

El meu cos és com una muntanya russa, bé la temperatura del meu cos...volia dir ...ahir vaig arribar a la categoria de febre perquè la cosa anava pujant i es va aturar als 38,42º perquè em vaig prendre el corresponent paracetamol .....a la matinada el meu cos s'ha despertat perquè tornava a pujar en el rànquing febril....és una sensació estranya la febre...és com si dins el teu cos es lliuressin milers de petites batalles, sense guanyador encara, ( jaja semblo un enigma no resolt del McAbeu Sense paracetamol em pregunto , hauria arribat als 39º' als 40º? No sé si estic millorant o empitjorant....el coll em fa menys mal ( o és que m'hi he avesat?) però la febre no marxa ...el cor va accelerat i tinc el cos i el cap enterbolits....No m'agrada estar així. La febre  és senyal que encara hi ha al meu cos algun bitxet que s'ha d'estabornir ( estic a mig llibre.: Les grans epidèmies modernes d'en Salvador Macip  i la veritat no sé si és moment adient per a llegir-lo)...No faig altra cosa que restar asseguda o estirada al llit i em sento com si hagués estat escalant l'Everest i sense oxigen ....esgotada.....

Potser la culpa del tot la té el Barça  perquè ahir mentre sentia el partit per la ràdio va produir-se l'alça continuada de febre....
He descobert una web molt divertida on pots jugar a fer puzles, trencaclosques, i a crear-ne de nous amb qualsevol imatge o fotografia....la veritat és que em distreu una mica...
Actualment estic a 36º però dopada amb paracetamol 500mg ...mal de cap...no paro de mocar-me i fer esternuts...crec que feia anys que no havia esternudat tant i els milers de microbis, bacteris i virus que dec expel·lir van a l'aire i de l'aire els torno a respirar....però no controlo el tempo i no tinc temps d'anar corrents fins la finestra per esternudar cap enfora  ....catxís ara torno a pujar 36,18º...ÚLTIMA HORA: comunicat de termòmetre digital català: 36,53º

20 comentaris:

  1. Escrius molt bé, però els punts suspensuis fallen. Seria millor que puntuessis normalment, amb un punt, amb una coma o amb un punt i coma. Però els punts suspensius indiquen inseguretat i a més no són en absolut correctes. I és una llàstima perquè insisteixo que escrius de conya! saludus

    ResponElimina
  2. Gràcies Noctas ja ho sé que fallen els punts suspensius tracto d'escriure com si pensés en veu alta...agraeixo el teu comentari!

    ResponElimina
  3. No sé si riure o no... però és que ho expliques amb molta gràcia ;-))

    Per molt que expliquis "coses lletges" (tos, mal de cap, microbis) no puc evitar somriure ;-))

    Si ets un enigma no resolt, t'haurem de demanar una pista!! jejeje

    El Barça ahir va trigar massa a marcar, per això et va fer pujar la febre. Haurem de parlar amb en Pep que el proper partit facin el favor de marcar més aviat ;-))

    Jo també dec ser molt insegura perquè també ho omplo tot de punts suspensius. A vegades, quan acabo un escrit, l'he de repassar per suprimir-ne uns quants!! jajaja

    Però a mi m'agraden. Ja que existeixen, utilitzem-los, no? Em dóna la sensació de que és com anar saltant d'un pensament a un altre.

    Ara bé, ja que parlem de punts suspensius, sempre m'ha estranyat que en poses molts. No, no moltes vegades, sinó molts punts seguits, més dels "tres" que són ortogràficament reglamentaris... té alguna explicació aquest costum? ;-))

    ResponElimina
  4. ...Gràcies per fer-me somriure una vegada i altra llegint-te!...

    ...a mi....també m'agraden....i mai....no em molestaran....

    ResponElimina
  5. Ai!! que m'he oblidat una cosa... Què és això del "Termòmetre digital català"? Sona genial! :-))

    És una broma teva o hi ha, de veritat, un termòmetre que et dona la temperatura en català? ;-))

    (És que et veig capaç d'inventar -literàriament- un termòmetre català!! jajaja)

    ResponElimina
  6. Gràcies kweilan però no sé si estic millor ....
    És cosa meva Assumpta però a veure qui s'anima a comercialitzar-ho!seria el TDC termòmetre digital català( ara que tant es parla de la TDT) poso punts suspensius perquè m'agraden i em poso més de tres per saltar-me les normes... igual que no és el mateix dir hola! que hooolaa!!!! aquest és un hola més fort...
    Gràcies......lolitalagarto!!!

    ResponElimina
  7. Jajajaja "en poso més de tres per saltar-me les normes"!! :-)))

    ResponElimina
  8. Jo sempre (al bloc) des d'el primer dia poso 4 punts suspesius.... "marca de la casa" ;) I si, escrius de conya.... Petons refredats!!

    ResponElimina
  9. a mi també m'agraden molt els punts suspensius, però sempre en poso tres, perquè m'agraden els números senars :-)
    pren-t'ho amb calma, com unes vacances, sense pressa per fer res. cuida't i molts ànims :-)

    ResponElimina
  10. Aquestes grips primaverals duren bastant... Cuida't molt i miraré la web aquesta dels puzzles ;)

    ResponElimina
  11. A mi em va passar fa dues setmanes, bé, no sé quan, el dia de la nevada! Per sort una altra per explicar! Salut! que milloris aviat! (i que guanyis al bitxet!)

    ResponElimina
  12. A mi m'ha passat els dos darrers caps de setmana, així que ja pateixo pel proper!!

    A mi els punts supsensius em transmeten una certa espontaneïtat que m'agrada força!!

    ResponElimina
  13. Hola...He vingut a tapar-te...Ànims! Demà serà un altre dia.

    ResponElimina
  14. Sembla que no hi ha manera. A veure si t'estabilitzes una mica, i pots tornar a la vida normal.

    ResponElimina
  15. Hooooola.................!!!
    Nillor avui...? Pren paciència, Elvira. Aquests "trancassus" duren dies i són ben emprenyadors, però marxen...:)
    una abraçada...

    ah! me'n eixava uns quants...............................

    ResponElimina
  16. Moltes gràcies Cris, Kika m'alegro que us agradin els punts....suspensius;Moltes gràcies Marta, Cèlia,Mireia, Pilar,Striper, XeXu, fanal blau pels ànims i els punts suspensius....( o haurien de ser en aquest cas punts aprovadors?)Ahir ja vaig tornar a tenir una temperatura més normal encara que em duren el mal de cap, els mocs i ara la tos....Moltes gràcies pels vostres comentaris animosos!

    ResponElimina

benvinguts comentaris