Paisos Catalans

dilluns, 8 de març del 2010

Un altre vuit de març

10 comentaris:

  1. Encara que plogui, l'aigua no se'n durà els meravellosos dons de què parles.
    Tingue's un bon dia, Elvira!

    ResponElimina
  2. Jo també tinc els meus agraïments a l'atzar, i algun que altre atzur de rebelia.

    Bon dia tinguis!

    ResponElimina
  3. Tot estarà bé quan el feminisme ja no sigui necessari.

    *Sànset*

    ResponElimina
  4. Jo et deixo la meva felicitacio en un dia com aquest.

    ResponElimina
  5. Ja ho han dit que avui és el dia de la dona: la gran guanyadora és Kathryn Bigelow, la ex dona de James Cameron! :)

    ResponElimina
  6. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  7. A l'atzar agraeixo aquests flocs de neu, la ciutat tan blanca i els éssers rebels que ens alegren la vida...





    El comentari anterior l'he hagut de suprimir per problemes tècnics

    ResponElimina
  8. No podia deixar que passés el dia sense passar per aquí i felicitar-te (i felicitar-vos!). Estava segur que faries algun post per la diada d'avui...
    Petons! ;)

    ResponElimina
  9. gràcies a totes i tots pels vostres comentaris...la veritat he tingut un dia molt molt però que molt nevat!!!!
    El dia de la dona esquimal treballadora!!!

    ResponElimina

benvinguts comentaris