Paisos Catalans

dijous, 18 de març del 2010

Falten només dos dies ..

Sí, falten dos dies per l'arribada de la primavera. És a dir que es produirà l'equinocci . Es movem entre equinoccis i solsticis...... I no som mai un plor sinó un somriure fi....primavera d'estiu, primavera d'hivern i sempre és primavera ( Salvat Papasseit dixit)......No estic gaire inspirada però ,com va dir algú, que la inspiració m'arribi escrivint....Fa dies que rumio al voltant de l'última proposta de Relats conjunts i no m'acabo d'inspirar en aquest Baber anomenat el tigre...que va formar un imperi turc fa tants segles... És clar que ben mirat té una retirada al conseller actual d'educació...potser em sortirà un relat sarcàstic o irònic o totes dues coses...o una sàtira política...No ho sé....Ei que estic escrivint això des de l'institut però que no cregui ningú que m'estic escaquejant de res. He  arribat , com és habitual en mi, amb una hora i dos quarts d'antelació respecte a la meva hora oficial d'entrada ..o sia que m'ho puc permetre....No podem entrar les notes de l'alumnat ( tenim un programa informàtic per a fer-ho) per no sé quins set sous de problemes sempiterns entre el servidor i els ordinadors.....i és greu perquè ara tot són dies de juntes d'avaluació.....O sia que no les he pogut posar ( entre altres coses per això havia vingut abans)....Avui ,per la finestra, veig com el cel s'emplena de teranyines de núvols d'un color entre gris i blanc...aquest color ha estat omnipresent tots aquest hivern ...ara feia uns jorns que el cel esplèndid lluïa el seu millor color i el sol tímidament començava a irradiar arreu la seva felicitat....Una mica de vent en moviment belluga les branques d'un pi blanc....albiro de lluny el mar avui pàl·lid.....un devessall de camins i de pins diversos completa la imatge ...remor de veus calmades.....ambient de feina....fregadís de papers i d'exàmens....alguna fressa de cadira arrossegant-se  molt lleu....papers i papers...paperam, paperassa, paperots, paperets i paperers, paperams....patim patam està a punt de sonar el timbre.....

12 comentaris:

  1. Jo avui també he tingut dia de paperassa, però en un altre sentit. Que bé que vingui la primavera, diuen que aquest cap de setmana farà caloreta de la bona :) Que tinguis un bon dia!

    ResponElimina
  2. M'agrada tant quan fas posts d'aquests que vas deixant anar paraules que són pensaments...

    Mira, llegeix això:

    Avui, per la finestra,
    veig com el cel s'emplena de teranyines de núvols
    d'un color entre gris i blanc...
    aquest color ha estat omnipresent tots aquest hivern
    ara feia uns jorns que el cel esplèndid
    lluïa el seu millor color
    i el sol tímidament començava a irradiar arreu la seva felicitat
    Una mica de vent en moviment belluga les branques d'un pi blanc
    albiro de lluny el mar
    avui pàl·lid
    un devessall de camins
    i de pins diversos completa la imatge
    remor de veus calmades
    ambient de feina..
    .

    Oi que és bonic? ;-)) Ho has escrit tu!!

    ResponElimina
  3. Jo crec que la primavera ja es deixa sentir.

    ResponElimina
  4. Com estic d'acord amb la semblança amb el conseller d'educació! Ho he trobat boníssikm, i dius que no estàs inspirada?
    Ja pots començar a escriure'l!

    ResponElimina
  5. I la flaire de primavera... quines ganes de deixar aquest hivern (bé, per mi tots) enrere!

    ResponElimina
  6. Doncs serà que la inspiració t'ha arribat escrivint...o que amb inspiració o sense, escrius-descrius molt i molt bé!

    :)

    ResponElimina
  7. Transformes l'entorn fent-lo teu quan descrius.
    M'agrada, Elvira.
    Espero impacient el resultat de la "no inspiració".

    ResponElimina
  8. Referent al relat proposat, no m'estranya que no t'inspiri. Quan vaig veure la imatge em va caure l'ànima als peus, però bé, s'ha de fer un petit esforç per no deixar de participar. Confiem que el següent serà millor.

    ResponElimina
  9. gràcies Marta a veure si ve la primavera...gràcies Assumpta ets un sol! ei gràcies stripper!
    Gràcies Cèlia miraré si al final escric alguna cosa sobre això...
    fanal blau m'alegro que t'agradi!
    Pilar moltes gràcies tan debò pogués transformar de veritat el meu entorn...
    Xexu no m'inspira gaire...però faré l'esforç

    ResponElimina
  10. Potser justament aquests núvols que ens anunciaven l'arribada d'aquesta desitjada primavera, han estat els artífecs d'aquest encertat post.
    Comença tímidament... però la seva força, com la teva, es farà notar a cada nou dia que passi.

    Bon diumenge i bona primavera, Elvira!

    ResponElimina
  11. He llegit primer el text de relats conjunts i ara, aquest...i dius que no et vé la inspiració???? Són genials els dos. Bona setmana!

    ResponElimina
  12. Moltíssimes gràcies assumpta...bona primavera!
    moltíssimes gràcies Kweilan i molt bona setmana!

    ResponElimina

benvinguts comentaris