Paisos Catalans

divendres, 24 de juliol del 2009

400 posts!!!

Cinc mesos i vint-i-dos dies de blog-bloc m'han donat per arribar amb aquest al número 400 ....Quatre-cents posts o apunts qui m'ho havia de dir!!! Potser és excessiu, potser és necessitat d'abocar imperiosa, prolixitat suprema, potser d'ara en endavant sóc més selectiva i m'ho penso i dubto molt abans de posar-hi res, no ho sé, el temps ho dirà....i per a celebrar-ho en el post anterior he "penjat" altre cop El Petit Príncep....el capítol on es troba amb la guineu que me'l sé quasi de memòria de tant llegir-me'l però cada vegada que el rellegeixo m'emociona de nou. I l'he posat en hongarès per anar-me acostumant....Sí ,aniré uns dies a Budapest...és la segona vegada que hi vaig.... m'agrada repetir visita al llocs que m'han agradat( de la mateixa manera que em torno a llegir els llibres que m'agraden) .

Bé, doncs mira: quatre-cents....hi ha vídeos, imatges, escrits més o menys afortunats...poesies dels autors que m'agraden, alguns comentaris de llibres i d'autors, pintura....escrits amb vocació literària, altres sense cap pretensió...algunes bajanades també...

Escolteu i mireu el vídeo del Petit Príncep : Á kis herceg sona bé en hongarès!


2 comentaris:

  1. Uf! quina productivitat. la veritat és que jo no sé quants posts he fet. Pe`ro fa dos anys i dos mesos que tinc blog. vaig omplir una Col·lecció de moment s en una altra mena de blog amb menys capacitat que els bloggers i ara ja fa un any que sóc a la meva adreça actual. Hauré de mirar-ho ni que sigui per curiositat.

    Enhorabona i que en facis molts més!

    ResponElimina
  2. T'ho posa al blog mateix el número de posts ....gràcies per la visita

    ResponElimina

benvinguts comentaris