Paisos Catalans

dissabte, 18 de juliol del 2009

“Felicitat no és fer el que vols, sinó voler el que fas”. (Jean Paul Sartre)

“Felicitat no és fer el que vols, sinó voler el que fas”. (Jean Paul Sartre)
La veritat és que no recordava qui havia dit això o si ho havia llegit de manera diferent en algun altre lloc però el cert és que havia oblidat de qui era la frase ( sí és que les paraules són propietat d'algú)....i m'ha agradat que fos de Sartre... La meva versió d'aquesta idea és : Si no pots fer el que t'agrada fes que t'agradi el que fas. Crec que és la clau de volta per anar acceptant les coses i cosetes que ens passen i reconvertir-les en positiu. I per això he posat aquest quadre de Magritte perquè pots imaginar-te al mateix temps que és de dia i que és de nit....tot té una cara i una creu i les dues formen part d'un tot.



7 comentaris:

  1. Una alra versió, però amb la mateixa idea: SI NO POTS REALITZAR ELS TEUS IDEALS, IDEALITZA LA TEVA REALITAT.

    ResponElimina
  2. No sé si m'agrada més el quadre o el sentit de la frase. Gracies per recordarme-la
    Salutacions

    ResponElimina
  3. i a mi em fas pensar amb el professor de tai-xi que vaig tenir fa temps: que deia que hem d'intentar buscar la manera d'estar còmodes amb la postura que tenim (encara que d'entrada ens cansi). Sempre ho he tingut molt present, i va bé.

    ResponElimina
  4. m'agrada el quadre, la frase de Sartre, la teva versió, la de la Mireia i la del profe de taixi.

    ResponElimina
  5. Doncs, sí diferents versions, totes prou interessants.

    ResponElimina

benvinguts comentaris