Paisos Catalans

divendres, 24 de juliol del 2009

Gent prenent el sol de Hopper

Sobta aquesta gent prenent el sol tant mudats, tan vestits...asseguts en aquestes cadires de tisora...fins i tot amb mitjons. Potser és un sol d'hivern o de primavera que no escalfa prou o escalfa minsament i per això estant així de tapats. Un home de la segona renglera de cadires, absent de tot i entotsolat, està absort, llegint un llibre...
També sorprèn aquest paisatge del davant que fa tota l'aparença que estan dins un gran decorat, dins d'una pintura ( de fet ho estan!!)

3 comentaris:

  1. Elvira,

    tinc ganes de trobar una estona llarga i calma per passejar pel teu blog, per molts dels teus post...
    Hopper em té el cor robat!
    Vindré aviadet!

    ResponElimina
  2. Gràcies, benvinguda!! Hopper em va impactar fa anys en una exposició que vaig veure...després el vaig relegar en un racó de la memòria i ara amb el blog l'he recuperat...

    ResponElimina
  3. Doncs jo m'afegeixo a les admiradores de Hopper.

    Com es pot prendre el sol d'aquest a manera? Deu ser l'hivern clar! sinó estarien tots desfets ...

    ResponElimina

benvinguts comentaris