Paisos Catalans

divendres, 17 de juliol del 2009

Passejant per l'espai internauta

Passejant per l'espai internauta em trobo escrits boníssims! posts o apunts plens de sensibilitat, paraules que revelen uns pensaments meditats i profunds, o altres on la lleugeresa i el bon humor no estan pas renyits amb una alta qualitat literària....i m'agrada. M'agrada llegir els blocs que llegeixo més o menys habitualment i descobrir-ne d'altres, fer troballes insòlites...trobar petits tresors i meravelles ....passejar per l'oceà de la xarxa de blogs-blocs és una acció que s'ha convertit en quasi habitual, però mai rutinària, no paro de sorprendre'm agradablement. I a més què voleu que us digui? em fan companyia, m'acompanyen aquestes paraules, imatges, fotografies precioses...relats ben escrits, contes plens de vida... retalls de la vida pròpia i aliena amarats de reflexions, de poesia, de humor, de confessió o de divertiment...d'enginy ...d'imaginació i d'originalitat...impressions sobre llibres i lectures...tantes i tantes coses diferents i semblants, divergents i conjuntades...

I en ocasions en mig del marasme de la feina i de l'estrès m'han fet aparèixer un somriure....benvinguts i benvingudes blocaires i blogaires !!! Feliç idea d'haver engegat aquest meu bloc ( li dic bloc però no en faig escarafalls a dir-li blog) ....que m'ha permès, em permet expressar el que passa pel cap i pel cor i pels capcirons dels dits en teclejar....Escriure i llegir dues passions, dues també necessitats vitals ...

6 comentaris:

  1. A mi m'agrada dir bloc, però moltes vegades em deixo guanyar per tants partidaris dels blogs i tampoc em fa res. Jo creia que ja havia enllaçat el teu bloc al meu però ...sovint em despisto i potser no ho vaig desar. Ara m'adono que ja havia passat per aquí i fa molts dies que no... o sigui que no estàs a la meva barra lateral. Vaig a esmenar-ho de seguida.

    M'identifico molt amb el teu escrit d'avui. Escriure i llegir blocs per a mi té tots els avantatges i només un inconvenient (que se'm passen les hores...)

    ResponElimina
  2. A mi també em pesa més la balança de tot allò agradable que em donen...i mai acabaries de descobrir...
    Però també és cert el que diu la Carme...se't passen les hores...
    I si la veïna de dalt em diu "copiona" que es queixi (je, je) però també m'ha agradat molt el teu escrit...

    un molt bon cap de setmana, Elvira!

    ResponElimina
  3. Gràcies Carme, gràcies Fanal blau pels vostres comentaris a mi també se'm passen les hores volant però no em reca...bon cap de setmana!!!

    ResponElimina
  4. M'agrada llegir-te això. Per què em transmet energia positiva. Gràcies.

    ResponElimina
  5. T'he "desobert" per la Bajoqueta i els 365 contes.

    M'identifico totalment amb aquest post.

    ResponElimina

benvinguts comentaris