Paisos Catalans

diumenge, 8 de març del 2009

Cent- un apunts de poti-poti.


Vaig inaugurar o encetar , o com es vulgui anomenar, aquest bloc el 2 de febrer d'enguany...ni jo mateixa sabia que cada vegada, cada dia, se'm convertiria en una mena de necessitat abocar-hi quelcom: unes paraules meves, una fotografia, paraules del diccionari...vídeos....notícies del diari, alguna efemèrides, retalls biogràfics de poetes, o pintors que m'agraden..."boutades" fins i tot alguns estirabots...coses més personals...altres menys...

Ara hi ha de tot una mica...paraules meves...fotografies, vídeos, paraules d'altri....pintors i pintura, escriptors, poetes, filòsofs....és una barreja que potser dificulta encasellar en alguna banda el bloc....però ara per ara em surt així....poti-poti...El signe de Gemini o altrament Bessons, (Càstor i Pòl·lux, els Dioscurs condemnats a no trobar-se) ja es veu que és així, divers, contradictori, arrauxat, comunicatiu, dispers, l'interessa tot i s'interessa per tot ( tot tot no però sí per moltes coses)....al capdavall la pintura d'una poma no és pas una poma sinó la representació d'una de les imatges possibles d'una poma.

Aquest bloc no és pas un bloc. És potser un clob nu. El meu CLOB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

benvinguts comentaris