Paisos Catalans

dimarts, 10 de març del 2009

Marxa nupcial

MARXA NUPCIAL
Llum de l'IRRADIADOR camaleònic damunt
l'estrella del Circ encara hexagonal
Exit! Exit'! Exit!!!
CLOWNS equilàters líders romàntics
Això és sa i en les constel.lacions de quatre barrets
cònics
La terra només gira perquè jo sóc aquí i jo sóc un
PALLASSO qui agonitza
Margot amb el MALLOT i els cabells pintats
rojos sembla un ciri que cremi
Només crema per mi:
Davant dels cent centaures que fan faixa a la Pista
DAURADA D’EMOCIÓ
Margot ara m'esguarda fit a fit i en caient del
Trapezi he llegit un anunci a la pantalla:
________________________
Escopiu a la closca
pelada
dels cretins
________________________
Aquest home que diu:
— La música de Circ és tan definitiva com no la va conèixer
Richard Wagner tanmateix un pompier!
La sombra dels comparses en el sol de les taules
Moure's i projectar-se no existir:
La VIDA al Dinamisme
Jo protesto que això degeneri també
— Perquè ara el "domador" vol fer jocs malabars
i els cavalls amb les potes
i en CHARLOT que s'han tornat bessons per
tal d'entrar en sèrio a la glòria del cel
(car ells són ignorants de que venim d'ahir
d'abans d'ahir de l'altre abans d'ahir
i més d'abans encara)
L'Esfera del rellotge a les DOTZE fecunda les hores
que vindran que són:
una dues tres quatre
cinc sis set vuit
nou deu
i després el
— i aixi seré immortal perquè d'aquí ha nascut el meu
JO dins el TOT

1 comentari:

  1. Estic a punt d'entendre aquest poema. Costa, però em faré amb ell. Tens un bloc molt bonic. Si et fa, passa't pel meu: alriuanem.blogspot.com

    Salut!

    Andreu

    ResponElimina

benvinguts comentaris